02.11.2016

Space

Hej! Po krótkiej przerwie od rysowania (nie licząc szkicowania w szkicowniku) postanowiłam pierwszy raz spróbować z akwarelami w tubkach, które kupiłam już jakiś czas temu w Lidlu. Pierwsze co przyszło mi do głowy to Galaxy, którego właściwie nie malowałam jeszcze na większym formacie. Myślę, że tymi akwarelami efekt galaxy mi nie do końca wyszedł tak jak chciałam, są dużo trudniejsze w obsłudze niż farbki Astry, których zazwyczaj używam.
Oprócz akwareli do tego rysunku użyłam pasteli olejnych Pentel, kredek oraz białego żelopisu. Rysunek wykonałam na bloku Canson Student A4 :)


Szczegóły z bliska:

Jowisz narysowany z głowy


Niewzorowana bliżej nieokreślona planeta


Ziemia wzorowana głównie na tym zdjęciu


Księżyc wzorowany na tym zdjęciu




26 komentarzy:

  1. Jak dla mnie wyszło to genialnie! Podziwiam :)

    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak zawsze wyjątkowa, śliczna i bardzo oryginalna praca.

    OdpowiedzUsuń
  3. Boże, jakie to jest piękne! *O* Takie realistyczne! *O* Jestem pełna podziwu Jula! :D
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ♥♥♥♥ Juleł to jest mega! jak zawsze !! <3 ♥♥♥♥♥♥♥ Lam lam lam ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, w dodatku część z głowy, podziwiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne! Naprawdę widać, że masz talent!
    my-little-art-and-me.blogspot.com. - będzie mi miło jak zajrzysz ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Księżyc mój ulubiony - piękny jest!!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wygląda ta faktura papieru :) Ta niebieska planeta przepiękna, wyszła tak magicznie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne ♥ Bardzo lubię prace "Galaxy". Podobają mi się te kolory, tła. Praca wyszła Ci naprawdę dobrze, podziwiam :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Praca prześliczna ;) zazdroszczę talentu *_*

    OdpowiedzUsuń
  11. Na początku myślałam jak uzyskałaś taki efekt planet akwarelami, ale no tak pastele :P Praca wygląda świetnie. Fajny pomysł z połączeniem technik ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! wspaniałe :)

    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te tło jest genialne,ale same planety też robią wrażenie. *-*
    ~Marcel Dobrodziej

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny rysunek, naprawdę. Masz dziewczyno talent! Czekam na więcej prac! Pozdrawiam, K! :)

    OdpowiedzUsuń