05.06.2016

Mandala

Narysowałam ostatnio jedną z chyba najbardziej pracochłonnych rzeczy... Mandalę! Mnóstwo dziubania malutkich wzorków... Już kilka razy chciałam zrezygnować z kończenia jej, bo nie miałam cierpliwości do tych szlaczków, ale w końcu udało się! Spodobała mi się, więc skserowałam ją kilka razy i razem z przyjaciółkami pokolorowałyśmy kopie narysowanej przeze mnie mandali.


Format mandali to A4, wykonałam ją za pomocą Micronów 04, 03 i 02. Już są na wyczerpaniu, będzie trzeba niedługo dokupić kolejne, wtedy zabiorę się za kolejne mandale.


22 komentarze:

  1. Woow, ekstra!
    Ile musiałaś mieć do tego cierpliwości... ale było warto. Efekt oszałamiający. Ja nigdy nie mam cierpliwości do takich dłubanin. Ale ty... supcio:)

    Yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow! to wygląda nieziemsko! Moja przyjaciołka zrobiła mi mandal na urodziny, moze kiedys i ja sprobuje ja stworzyc :)

    http://wiktooria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne Juleł ^^ podziwiam cierpliwość...

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna widać że się napracowałaś :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszła przepięknie :) Ja tam uwielbiam tak dziubać, choć raczej u mnie mandale zwykle pojawiają się jako dodatek do prac :D brawa za cierpliwość :) Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczna mandala ♥ Chętnie sama bym ją pokolorowała ;)
    Pozdrawiam
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja chyba nie miałabym cierpliwości do tego, ale co tam! Muszę spróbować. :D Btw, śliczna jest.
    Pozdrawiam.

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna mandala! Podziwiałam już na fb. Gratuluję cierpliwości, dobrze, że się nie poddałaś, bo efekt jest świetny. Ja zawsze takie rzeczy, co prawda mniej staranne i duże :P rysuję na lekcjach xd

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudnie wyszła *O*
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. No, Juluś [<- mogę tak pisać?], zadziwiasz mnie na każdym kroku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow robi wrażenie, ja bym nigdy w życiu czegoś takiego nie zrobiła, podziwiam twoją cierpliwość i precyzyjność:) Szkoda, że nie pokazałaś pokolorowanej:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jezu ja bym umarła ze zniecierpliwienia >.< Podziwiam cię, że jednak wytrwałaś do końca i powiem ci, że było warto! Wyszła przecudna. Lepsza niż w niejednej kolorowance ze sklepu :)
    Pozdrawiam :)
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. O jeju, nie wysiedziałabym XD Kiedyś robiłam takiego motyla-zentagle i ledwo co mi wyszedł (nie mam cierpliwości).
    czlowiek-zelazko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Podziwiam! Pewnie przy robieniu czegoś takiego moja cierpliwość by się skończyła. Gratuluję, że wytrwałas. Efekt cudowny :) Bardzo ciekawie to wygląda. Pozdrawiam
    ludziesamotni blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile czasu musiałaś na to poświęcić! *-* Ale wyszło cudownie, więc myślę, że Twoja praca nie poszła na marne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Woooooow, ale się dziewczyno nadziubałaś ;)Efekt jest powalający. Podziwiam za cierpliwość. Jestem wielką fanką Twojej twórczości. Kolorowanie mandali zajmuje mi sporo czasu, ale narysowanie jej zajęłoby mi chyba dwa miesiące xD
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na konkurs

    OdpowiedzUsuń
  17. PIĘKNA!! Uwielbiam mandale! Mam pełno ich rysunków. Tobie wyszło przecudownie! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Zostajesz nominowana do LBA! :))
    natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Łał, ja bym tyle nie wytrzymała. Jestem za bardzo leniwa. Jest bardzo staranna, choć.. niestety, nie wiem do czego się przyczepić.
    http://kittyart-rysuje.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń