03.09.2017

Back To School 2017

Hej! Niestety wakacje już dobiełgy końca, a w związku z tym przygotowałam kolejny post z serii Back To School (link do postu z poprzedniego roku), w którym pojawią się moje przybory szkolne oraz zeszyty (część z nich ozdobiłam sama). 



(Pojemniki w kratkę - Ikea)

Zakreślacze

STABILO

Wybrałam zakreślacze Stabilo Boss. Mam 4 zakreślacze w jaskrawych kolorach oraz 3 pastelowe. Do nauki wolę używać tych pierwszych, ale pastelowymi lubię ozdabiać zeszyty szkolne oraz kalendarz (który rozpisałam sama w zeszycie).

  
  



PILOT FRIXION

Kupiłam również z ciekawości zakreślacz zmazywalny Pilot FriXion i po przetestowaniu go jestem zadowolona. Kolor jest intensywny, a po zmazaniu go na kartce nie widać żadnego śladu.


Długopisy, cienkopisy

HERLITZ

 Zaciekawiły mnie cienkopisy 2w1 z firmy Herlitz, które z jednej strony są cienkopisami, a z drugiej mazakami. Są świetne, mają żywe kolory i podoba mi się ich wygląd. Zestaw zawiera 10 kolorów.





PAPER MATE

Nie przepadam za pisaniem długopisami, ale jednymi z niewielu które lubię są Paper Mate InkJoy. Są trójkątne, więc wygodnie się nimi pisze, oraz mają śliczne kolory. Mam dwa zestawy; jeden w którym są długopisy w kolorze czerwonym, granatowym, zielonym oraz czarnym, oraz drugi (z zeszłego roku) z błękitnym, limonkowym, pomarańczowym, fioletowym oraz różowym.






TIGER

Kupiłam również długopis w Tigerze, ponieważ bardzo mi się spodobał :) Jest dwukolorowy - może być granatowy lub czarny. 






Ołówki

MAPED

Wybrałam ołówki Maped Black Peps o twardości HB. Są dosyć dobrej jakości.



FABER CASTELL

Faber Castell Grip Matic 0.7 to najlepszy ołówek automatyczny, jaki miałam do tej pory. Uwielbiam nim rysować, jest bardzo wygodny i jak na razie nic się w nim nie zepsuło, a zazwyczaj w tego typu ołówkach łamie się wiele rzeczy.



Gumka do mazania

Jak co roku moja gumka do mazania to gumka z Pentel :) 


Pióra

Niestety pióro z zeszłego roku jakiś czas temu trochę mi się popsuło, więc piszę teraz innymi - Herlitz My Pen Style oraz Parker Vector.
Pióro z Herlitz jest bardzo wygodne i podoba mi się jego wygląd, ale niestety pisze bardzo grubo. To z Parkera jest świetne i pisze za grubo ani za cienko, ale jego minusem jest kupowanie osobnych wkładów do pióra - oryginalne są innej wielkości i zwykłe nie pasują.





Nożyczki

Zakupiłam zwykłe nożyczki ze Staedtlera :)



 Karteczki samoprzylepne

W konkursie organizowanym na stronie na facebooku firmy Stick'n wygrałam kilka zestawów karteczek samoprzylepnych a dwa zestawy kupiłam, więc myślę, że starczą mi na długo :)



Przybory geometryczne

W Biedronce kupiłam zwykły zestaw z linijką, ekierkami oraz kątomierzem, ponieważ wszystkie poprzednie są poniszczone albo połamane.



Klej

 Kolejna rzecz to zwykły klej w sztyfcie z Herlitz.


Piórnik

W Empiku znalazłam śliczny biały piórnik z firmy Head. Jest bardzo pojemny i ma śliczny wzór. Piórnik z zeszłego roku co prawda jest w dobrym stanie, ale zawsze znajdzie się coś innego na co się przyda.






 Teczka

Kupiłam zwykłą plastikową jednokolorową teczkę, ponieważ wszystkie papierowe/kartonowe strasznie się niszczą i zazwyczaj po kilku miesiącach już do niczego się nie nadają.


Kalendarz

Na początku tego roku zrezygnowałam ze zwykłego kalendarza w którym brakowało mi wielu rzeczy. Postanowiłam sama go sobie rozpisywać według moich potrzeb. Oprócz zwykłych stron kalendarza zrobiłam listę z pomysłami postów na bloga, z postami do napisania, listę rysunków do opublikowania gdzie zaznaczam czy dodałam je już na bloga, Facebooka czy Deviantarta, listę z pomysłami na rysunki i kilka innych rzeczy. Wcześniej prowadziłam go w zeszycie w kropki z Narcissus, ale skończył mi się i od września zaczynam go w 80-kartkowym zeszycie A5 w kratkę z Oxfordu.







Zeszyty

Zeszyty kupiłam w różnych sklepach i są z różnych firm. 


Pierwsze strony po prostu podpisałam nazwą przedmiotów i ozdobiłam prostą ramką, a w rogu kartki napisałam swoje imię, nazwisko oraz klasę.









 Okładki 6 zeszytów ozdobiłam sama za pomocą cienkopisów, białego żelopisu i kolorowych taśm.







Kupiłam również mały notes do zapisywania dat kartkówek, prac domowych.


Kosmetyczka

Kosmetyczkę również kupiłam w Empiku. Uważam, że jest śliczna :)



Post wyszedł trochę długi, ale przyjemnie robiło mi się zdjęcia przyborów szkolnych :)

Macie już wszystko do szkoły? Do jakich klas idziecie? Piszcie w komentarzach!

JulaLou

13 komentarzy:

  1. Świetny post i przydatne rzeczy!

    http://start-afire.blogspot.com/2017/09/cos-sie-konczy-ale-cos-zaczyna.html

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny ten długopis z Tigera, absolutnie słodki. :) i nie wiedziałam, że są pastelowe zakreślacze, muszę koniecznie ich poszukać. ;) i przepięknie ozdobiłaś zeszyty, wyglądają genialnie. :)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne są twoje przybory, ten długopis z tigera jest sweeetaśny i mam taki sam zeszyt boho chic i jest cudny!! Ale najlepsze są se zeszyty które sama wykonałaś, obalają wszystko- chętnie bym taki jeden kupiła od ciebie xD
    -----> Wikeł

    OdpowiedzUsuń
  4. Idę do 7 klasy szkoły średniej ;) I do szkoły idę dopiero za 3 tygodnie, więc jeszcze nic nie zakupiłam bo liste dopiero dostajemy po pierwszym tygodniu szkoły :) Ciekawe zdjęcia :D
    Pozdrawiam, Weronika
    klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Na prawdę świetny post! Zdjęcia są prześliczne, a przybory równie piękne. Ja idę do siódmej klasy i jestem we wszystko zaopatrzona. :) Muszę przyznać, iż mam kilka takich samych zeszytów z Biedronki. :D
    Zapraszam do mnie, tam już od kilku dni post "back to school - DIY". www.werka-wu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja idę do klasy II gimnazjum. Co do produktów wybrałaś śliczne zeszyty, również podobają mi się te z serii Boho chic ale ja nie widziałam ich niestety w sklepie :/. Ołówek automatyczny z firmy Faber Castell mam ten sam ale do szkoły wolę raczej zwykły HB od Koh-i-noor'a. Mam pytanie gdzie kupiłaś zeszyty te z jednokolorowymi okładkami, które ozdobiłaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te jednokolorowe zeszyty można kupić w zwykłych sklepach papierniczych albo w Tesco, w Carrefourze albo w Auchan ;)

      Usuń
    2. Byłam ostatnio w Tesco i ich nie widziałam. Albo przejdę się jeszcze do innego sklepu albo jeszcze raz tam pójdę i poszukam tych zeszytów jednokolorowych :).

      Usuń
  7. cudowne rzeczy, naprawdę. ja uwielbiam długopisy z paper mate - sama posiadam. za szkołą nie tęsknie, ale tęsknie za robieniem wyprawki. uwielbiałam to :D
    moja córka do szkoły idzie za 4 lata i pewnie będę miała większą frajdę z robienia jej wyprawki niż ona sama haha ;D . powodzenia w nowym roku szkolnym !

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę ze nie jestem jedyna która pisze piórem Haha
    ONLY DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo przyborów, ale z tego co pamiętam też miałam ich co roku mnóstwo:)
    Piękne okładki wykonałaś, wyglądają lepiej niż ze sklepu:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne rzeczy! Ten długopis z Tigera jest śliczny! Najbardziej podobają mi się zeszyty, które sama ozdobiłaś. Są mega!
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja się cieszę z jednej strony, że kupowanie zeszytów mam już za sobą, ale czasem tęsknie za liceum. Fajnie było.
    Pozdrawiam.
    Belle di Art

    OdpowiedzUsuń