11.06.2017

Przegląd szkicownika #3

Hej! Postanowiłam poćwiczyć rysowanie ołówkami, więć powstało sporo nowych szkiców - więc dzisiaj kolejny przegląd szkicownika (dorzuciłam jeszcze 3 rysunki na kartkach a3). Prace narysowałam ołówkami Koh-I-Noor. Większość z nich pochodzi ze szkicownika Royal&Langnickel A4.


MARTWA NATURA (A4)

1.




5.


PORTRETY (A4)

6.


7.


 Newt Scamander, na podstawie tego zdjęcia

8.


 Portret Ani

9.


10.


11.

.
MARTWA NATURA (A3)

12.


13. 



14.



JulaLou

10 komentarzy:

  1. Pięknie, szczególnie portret Zani xD Mnie jakoś nie ciągnie do ołówków, wolę kredki i twoje rysunki też bardziej lubię kredkami lub farbami,ale wiesz Juł co ja będę mówić jak sama nie rysuje ołówkami :D Pozdro ---> Wikeł♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, tyle martwej natury, podziwiam twój zapał do ćwiczeń, super ci to idzie:) Portrety również piękne, takie nie do końca realistyczne, fajny styl:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne te rysunki, ale ja również wolę twoje rysunki kredkami, farbkami lub promarkerami ;)
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze śliczne, najbardziej podoba mi się chyba nr 4 i 13, ale reszta też jest super ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Najpierw zaparło mi dech w piersiach, szczęka opadła mi w dół, potem odebrało mi mowę i ten stan nadal się utrzymuje. I to wszystko od tego, że jestem pod olbrzymim wrażeniem Twojego talentu, ogromu pracy jaki wkładasz w swoje prace i wytrwałości w tym co robisz.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty to robisz, że tak swietnie rysujesz? Też tak chcę! :D Rozwijaj swoją pasję, bo naprawdę masz wielki talent! Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widzę, że u Ciebie pracowicie. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny przegląd szkicownika! *u* chciałabym tak umieć, ale muszę się jeszcze duużo nauczyć.

    Mój blog ---> http://wszystkimi-kolorami-kredek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń