29.04.2017

Mandale

Hej! Wracam po krótkiej przerwie spowodowanej egzaminami gimnazjalnymi :) Mam nadzieję, że teraz posty będą pojawiały się już regularnie co 2 tygodnie.
Na dzisiaj przygotowałam dosyć krótki post  narysowanymi przeze mnie w ostatnim czasie mandalami :)



Mandala #1
wykonanie: cienkopisy Stabilo




Mandala #2
wykonanie: cienkopisy Stabilo


Mandala #3
Ta mandala została wykonana na konkurs Stabilo, stąd logo pośrodku :)
Wykonanie: cienkopisy Stabilo i kredki Colorino



Która mandala najbardziej przypadła Wam do gustu?
JulaLou

21 komentarzy:

  1. Codowne są te mandale, najbardziej podoba mibsię ta z logo Stabilo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak Ci poszło na egzaminach?
    Mandale piękne,najładniejsza chyba środkowa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Egzamin z historii i wosu poszedł mi chyba dobrze, zadania z polskiego też ale gorzej jest z rozprawką, przyrodę i matmę trochę zawaliłam... A angielski myślę, że dobrze :)
      I dziękuję, miło mi, że mandale się podobają :)

      Usuń
  3. Najbardziej spodobała mi się mandala nr. 3.
    Może dlatego że po prostu podoba mi się mieszanka odcieni niebieskich, żółtych i zielonych :')
    Pozdrawiam i zapraszam: mischotta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi :) Również bardzo lubię te kolory :)

      Usuń
  4. Mi bardzo podoba się druga

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się ta na konkurs, ale ogólnie wszystkie robią wrażenie *.* Jak ja bym chciała rysować mandale :) Mi nigdy nie wychodzą, nie mam pomysłów na kolejne etapy szlaczków, czy jak to tam nazwać :/

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    Szelest Stron

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie śliczne, ale najbardziej podoba mi się ta druga :) Jest taka kolorowa i wesoła. Długo czasu zajmuje Ci stworzenie takiej jednej mandali?
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Nie liczyłam nigdy ile czasu mi zajmują,ale dużo krócej niż rysunki kredkami lub farbami :)

      Usuń
  7. Śliczne Juleł, choć najbardziej podoba mi się druga, ma fajną kolorystkę! Pozdrawiam Wikeł

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają NIESAMOWICIE! *__*

    Pozdrawiam, Sylwia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie są cudowne! Musiało zająć Ci to sporo czasu! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkie są śliczne, ale mi najbardziej chyba też podoba się druga ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Jejciu jakie śliczne mandale *-* Ta druga podoba mi się najbadziej, tak jak wspomniała Wiktoria ma piękną kolorystykę *-*
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne są! Mi najbardziej podoba się ta druga. Podziwiam, że chciało ci się tyle nad tym siedzieć, ja bym nie dała rady. Nie mam do tego chyba cierpliwości. xD
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jeju! Są piękne! :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne mandale :) Mnie druga najbardziej się podoba, zarówno poprzez kolory jak i wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystkie mandale są przecudne. Bardzo energetyczne i poprawiające humor. Super jak zawsze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiedziałam, że nosi to nazwę mandale. Miło jest się czegoś nowego dowiedzieć ;)
    Zawsze mnie to bardzo intrygowało jak ktoś tworzył takie rzeczy. W tym przypadku jest to samo. Cudowne prace!
    Mam nadzieję, że testy poszły dobrze :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń