25.03.2017

Samanta Lesiak - praca konkursowa

Hej! Jakiś czas temu Samanta Lesiak ogłosiła na swoim blogu konkurs. Uznałam, że temat jest dosyć ciekawy, więc postanowiłam spróbować i narysowałam Sami jako elfkę :)


Rysunek jest narysowany na formacie A4 za pomocą kredek, markerów, czarnego długopisu i białego żelopisu.


W trakcie robienia pracy (niestety w kilku miejscach odbiło się światło):


Zbliżenia na szczegóły:

Na ramieniu narysowałam sowę :)


We włosach narysowałam pawie pióra i motyle:




JulaLou

15 komentarzy:

  1. Śliczny rysunek!Życzę Ci wygranej ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konkurs już się skończył, niestety nic nie zajęłam. Ale dziękuję za miłe słowa :)

      Usuń
  2. Piękna jest ta praca, ma wspaniałe kolory i szczegóły, na długo można na niej oko zawiesić:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna praca Jula! ;D Jednak jak dla mnie Sami ma na Twoim rysunku odrobinkę za duży i płaski nos i troszeczkę za szerokie usta. Poza tym wszystko jest dopięte na ostatni guzik i jest pięknie! :D
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Rzeczywiście, masz rację. Zwrócę na to uwagę przy kolejnych portretach :)

      Usuń
  4. Piękny rysunek! Musiałaś się nad nim bardzo napracować ;)
    zwykle-kreski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Juleł. Twoja praca jest bardzo szczegółowa , widać jaki trud włożyłaś w jej wykonanie! Wielka szkoda że nic nie zajęłaś, gdy twoja praca przeleciała w filmiku(dosłownie pół sekundy) od razu poznałam twój styl rysowania i myślę sobie takie wow , ale piękna! Zdradź ile czasu ją robiłaś!? Bo wygląda na bardzo czasochłonno <3 Zapraszam Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Wikeł, miło mi. Właściwie to nie mam pojęcia ile ją robiłam, rysowałam przez kilka dni po kawałku pracy :)

      Usuń
  6. Bardzo ładna i dopracowana praca. To co mi się najbardziej podoba, to kolory, są takie magiczne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna praca, widać że bardzo dopracowana i staranna. Jedynie wydaje mi się, że na twarzy za nosem po lewej stronie użyłaś zbyt ciemnych odcieni. Ale ogólnie praca naprawdę bardzo mi się podoba ♥
    kimiart-bloguje.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna! Fajne te smoki w tle ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Super!Szkoda,że nie wygrałaś :c
    drawdesignother.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń