11.03.2017

Oko

Hej! Przeglądając ostatnio segregator z rysunkami zauważyłam, że właściwie nigdy nie rysowałam oka na większym formacie niż A5. Pomyślałam, że czas jakieś narysować :) Efekt dosyć mi się podoba, mimo że kilka rzeczy mi nie pasuje. Postaram się co jakiś czas rysować oko, tak żeby sprawdzać czy robię jakieś postępy.



Format: A4
Wykonanie: kredki Koh-I-Noor Polycolor i Magic, biały żelopis, czarny cienkopis, biała kredką Derwent Coloursoft

Kilka zbliżeń na szczegóły;






Znudził mi się poprzedni rysunek z ramki, więc pomyślałam, że teraz będzie w niej oko :)



JulaLou

20 komentarzy:

  1. Ojejku, jakie to jest mega! te żyłki są takie realistyczne !! Juleł ten rysunek pobił wszystko !! Wiktoriaz1

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna praca. Też posiadam kredki magic może zrobisz jakiś rysunek tylko tymi kredkami ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hmm, mogę spróbować coś zrobić :)

      Usuń
  3. Troszkę takie straszne, ale wciąż ładne :) Tęczówka mieni się przepięknie :D Ciekawa jestem co ktoś zobaczył :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, świetna, drobiazgowa robota, najbardziej podoba mi się tęczówka, jej kolory i faktura, widać jaka jest śliska, super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, miło mi :)

      Usuń
    2. Wspaniałe,jeden z twoich najlepszych rysunków! Jestem pod ogromnym wrażeniem :)

      Usuń
  5. Ale piękne!!! Ta tęczówka jest mega *o*
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedy zobaczyłam to na początku myślałam, że to rysunek jakiejś profesjonalnej artystki. Julia... Jestem pod wrażeniem 😁 zrobiłaś ogromne postępy

    OdpowiedzUsuń
  7. O matko jedyna) wygląga mega realistycznie. Widać ogrom włożonej pracy i mega talent.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, piękne i bardzo realistyczne! *.* Ale mimo wszystko ja bym go nie włożyła do ramki, dziwnie bym się czuła, gdyby takie oko wciąż się na mnie gapiło.

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wow, wow i jeszcze raz wow! Przepiękny rysunek. Ja jeszcze nie podjęłam się wyzwania narysowania oka haha ale patrząc na ten rysunek nazbierałam dość dużą inspirację i chyba za niedługo oko pojawi się na moim blogu! Genialne! Musiałam zaobserwować, pięknie i oby tak dalej, życzę powodzenia :)
    Pozdrawiam, lifebystone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowite! Naprawdę mocno realistyczne, a tęczówka bajeczna! ;)
    Pozdrawiam! :)

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna realistyczna praca, choć ten kącik oka mnie dość przeraża naturalistycznym przedstawieniem :P
    Fajnie prezentuje się w ramce!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super rysunek! Zostałaś nominowana do LBA, szczegóły moje-wytworki.blogspot.com
    Pozdrawiam julka_k

    OdpowiedzUsuń