25.02.2017

Przegląd Szkicownika #2

Hej! W końcu zabrałam się za zrobienie kolejnego przeglądu szkicownika. Wybrałam niektóre rysunki z zeszłego roku - robione mniej więcej od czerwca do listopada. Prace są zrobione w szkicowniku Canson Art Book One różnymi przyborami do rysowania :)
Link do poprzedniego przeglądu szkicownika - klik


1. Zimorodek - Promarkery oraz czarny długopis


2. Kotek w szklance - niebieska kredka i długopis


3. Portret - szary i czarny cienkopis, czerwony marker


4. Promarkery, długopis i kredki. Nie do końca wiem jak to nazwać...


5. Chmury kredkami


6. Słoik z galaxy - kredki


7. Kaktusy - kredki, markery, różowy i czarny długopis


8. Roślinka w żarówce - niebieska akwarela, długopis i kredki


9. Jesienny rysunek - kredki


10. Fanart - Doctor Who - cienkopisy Stabilo


11. Portret różową kredką i ołówkiem


12. Mucha - czerwony marker, cienkopis, czerwona kredka


13. Biedronka - markery i cienkopisy


14. Żaba - pióro, niebieska i czara akwarela, biały żelopis


15. Ważka - cienkopis, Promarkery, niebieska akwarela


16. Kredki i długopis, nie pamiętam już jaki to robak :)


17. Motyl - kredki, długopis i biały żelopis


18. Stonka - marker, ołówek i cienkopis


19. Zeberka - cienkopis, markery, kredki, biały żelopis


20. Dalek z Doctora Who - cienkopis, biały żelopis i akwarele :)


JulaLou

36 komentarzy:

  1. Zakochałam się we wszystkich!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne prace! Też mam ten szkicownik, ale ostatnio jakoś nie idzie mi zapełnianie go :/
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie podziwiam Cię i Twój talent! Powinnaś coś z tym zrobić i związać z tym przyszłość :)


    Pozdrawiam cieplutko;) Tak Po Prostu BLOG Będzie mi miło jak zajrzysz do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystko jest takie śliczne , ale mucha i chmurki najlepsze! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne rysunki. Szczególnie urzekł mnie zimorodek. Połączenie Promarkerów z długopisem jest bardzo efektowne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Też lubię to połączenie :)

      Usuń
  6. O rany jakie piękne, kolorowe prace! Wszystkie mi się bardzo podobają, nie sposób żadnego wyróżnić:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne rysunki! Często mam ochotę coś narysować tylko nigdy mi nie wychodzi :P Może masz na to jakąś radę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Mi też często nie wychodzi :) Po prostu trzeba jak najwięcej rysować :D

      Usuń
  8. Wspaniałe rysunki. Szczególnie urzekł mnie ten kociak - jest przeuroczy *.*
    Akurat tak się złożyło, że dosłownie chwilę temu zamówiłam sobie identyczny szkicownik ;D
    Już nie mogę się doczekać, kiedy zacznę w nim tworzyć ♥
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Moim zdaniem szkicownik jest świetny, to już mój trzeci z tej serii :D

      Usuń
  9. Wow! Wszystkie są niesamowite ❤

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, naprawdę widać, że dużo pracy włożyłaś w te rysunki! Są cudowne
    LaraArt
    laraijejposty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne rysunki, oglądam i nie mogę się nadziwić! ŚLICZNE!

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wow! Masz ogromny talent, każdy z rysunków jest świetny i ma w sobie nutkę niezwykłości, a zarazem tajemniczości. :)
      Obserwuje.
      La-karolla.blogspot.com

      Usuń
  12. szkice są przepiękne,bardzo zazdroszczę talentu!
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne rysunki Jula! :D Baaaardzo podoba mi się te kotek w szklance, jest taki słodki! ^w^
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę rysunki z wrześniowego challengu :D Bardzo fajne, szczególnie podoba mi się ten fanart z połączeniem obrazu Van Goga *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taak, z kilku challenge'ów :D Dzięki :)

      Usuń
  15. Masz wspaniały styl! Cudownie łączysz kolory, szczególnie podobają mi się ptaki i te chmury, chociaż wszystkie prace są piękne ❤

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Jakie Ty cuda potrafisz zrobić zwykłym długopisem *.* A tak oglądając dalej..to wszystkim fajnie Ci wychodzi :D Wiele z tych prac zachwyca ♥ Owady Ci fajnie wychodzą. Ćwicz dalej! Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kobieto masz talent niesamowity! :O obserwuje i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, również pozdrawiam :)

      Usuń
  18. Te chmurki są cudowne! :) Jakbym mogła to miałabym je na tapecie. <3

    www.monarea94.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Przez ciebie poczułam wakacje! XD na serio, poniewaz pierwsza cześć przeglądu szkicownikow dodałas w czerwcu, a na wtedy byłam w Portugali i wsiadając do autobusu na wycieczke do Lizbony przeglądałam wlasnie tamte prace, a że pozniej nie miałam internetu i nie miałam co robić to przyglądałam sie im przez dłuższy czas 😂 Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  20. Czy 16 to nie jest czasem trochę przeinaczony Kowal Bezskrzydły?

    OdpowiedzUsuń