04.02.2017

Krajobrazy ze stycznia

Hej! Przed feriami pomyślałam, że w ferie żeby nie marnować czasu warto byłoby poćwiczyć malowanie farbami, a w szczególności krajobrazy, które rysuję i maluję dosyć rzadko. Niektóre prace wyszły lepiej, inne gorzej, dlatego zamiast osobnych postów dodałam wszystkie razem w jednym. Mimo że zrobiłam tylko kilka prac, myślę, że można zauważyć jakiś postęp :)


RYSUNEK #1

Ta praca nie do końca mi się podoba . Robiłam ją dosyć szybko - około 45 minut...


format: A4
wykonanie: farby akrylowe
wzorowane na tym zdjęciu

RYSUNEK #2

Ta praca również niezbyt mi się podoba, myślę, że mogła wyjść lepiej...


format: A4
wykonanie: farby akrylowe
wzorowane na tym zdjęciu

RYSUNEK #3

Z tego rysunku jestem dosyć zadowolona, chociaż nie do końca podobają mi się schody...


format: A4
wykonanie: pastele olejne
niewzorowane

RYSUNEK #4

Myślę, że ta praca i dwie następne wyszły dużo lepiej niż dwie pierwsze prace akrylami i mam nadzieję, że po kilku kolejnych będzie jeszcze lepiej :)


format: A4
wykonanie: farby akrylowe
wzorowane na tym zdjęciu



RYSUNEK #5


format: A4
wykonanie: farby akrylowe
wzorowane na tym zdjęciu



RYSUNEK #6

To dosyć szybka praca farbami, ale dosyć mi się podoba :)


format: A4
wykonanie: farby akrylowe
wzorowane na tym zdjęciu


RYSUNEK #7

Ten rysunek również moim zdaniem mógł wyjść lepiej, ale jestem zadowolona z wody :)


format: A3
wykonanie: farby akrylowe
niewzorowane



JulaLou

25 komentarzy:

  1. Praca 5 jest jak najbardziej w moim stylu :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg! Prześliczne *.* Nie mogę się napatrzeć! Jak ja bym chciała mieć takie piękne prace :) Bardzo mi się podobają, a najbardziej chyba rysunek 3 i 6 <3 Oba podbiły moje serce! Przepiękne!

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie są przepiękne. Z każdym obrazkiem widać postępy. Masz mega talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Juleł jestem podwrażeniem jaki zrobiłąś postęp od "żelkowego kwiatka" !! Mega!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakie ładne prace! Najbardziej mi się podoba praca numer 6 i 7. :)

      Usuń
    2. Dziękuję, miło mi :)

      Usuń
  5. Piękne *.*. Naprawdę, patrząc na tego żelokwiatka, te są dziełami sztuki :3. Najbardziej podobają mi się 4,6,7.
    kimiart-bloguje.blogspot.com - pozdrawiam i zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żelkokwiatek nie był zdecydowanie udany :D
      Dziękuję, miło mi :)

      Usuń
  6. Świetny pomysł na ćwiczenie krajobrazów w ferie :) Wyszły ci super, szczególnie podobają mi się dwa ostatnie. Robią duże wrażenie :D Szczególnie te kolory w ostatnim *o*. Ale też bardzo mi się podoba jak malujesz wodę.

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczne prace z chęcią bym je przygarną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widać postępy zwłaszcza jak się porówna pierwszą i ostatnią pracę. Mi podoba się jednak najbardziej 4 i te galaxy :D
    Pozdrawiam Mania

    OdpowiedzUsuń
  9. 4 i 7 ♥o♥ Cudownie uchwyciłaś ten wodospad i zachód słońca!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, chociaż to słońce nie do końca mi się podoba :)

      Usuń
  10. O jejciu, jakie cudowne!!!! Aż zachciało mi się malować krajobrazy :D Szczególnie urzekły mnie dwa ostanie <3
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, miło mi :) Chętnie zobaczyłabym jakiś krajobraz w twoim wykonaniu :)

      Usuń
  11. Podziwiam *.* Prace wychodzą Ci coraz lepiej, widać że szybko się uczysz :) Ja nigdy nienawidziłam malować farbami. Zupełnie mi nie wychodzi. Z tych prac najbardziej spodobała mi się 3,5,6, no i oczywiście ostatnia O.O Jednej wybrać nie umiem :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com
    curiousthingsm8.blogspot.com - blog kolegi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prace! <3 Rozwijaj swój talent, bo naprawdę go masz! :)
    Pozdrawiam!

    http://myslacinaczej29741.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! <3
    Zapraszam do mnie: http://wojasdrawing.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Obrazek #4 podoba mi się najbardziej. Przepiękny! ♥

    OdpowiedzUsuń