13.01.2017

Nagroda za konkurs mikołajkowy

Hej! W grudniu razem z bratem braliśmy udział w Mikołajkowym Konkursie organizowanym przez LillaLou. Na początku stycznia dotarła do nas paczka z nagrodami, więc pomyślałam, że trochę o nich napiszę :)


Poniżej nasza wspólnie zrobiona praca konkursowa. Ja kolorowałam postać po lewej, a brat po prawej:



Bardzo zdziwiliśmy się, kiedy zobaczyliśmy tak ogromny karton :D



Koh-I-Noor Polycolor 72
Pierwszą rzeczą, która najbardziej mi się spodobała i bardzo się z niej cieszę, są kredki Koh-I-Noor Polycolor 72. Mój zestaw którego używam już bardzo długo jest na wyczerpaniu - wiele kredek już się zupełnie skończyło. Ten zestaw jest z edycji Retro w pudełku wzorowanym na starych opakowaniach tych kredek.





W środku znajdują się dwie karteczki z wypisanymi numerami oraz kolorami odpowiadającymi im.




Same kredki różnią się od pozostałych zestawów. Napisy na kredkach są ozdobną czcionką :)


Koh-I-Noor Magic 24
Drugim zestawem kredek, które dostaliśmy są kredki Magic, również z firmy Koh-I-Noor. Bardzo się z nich cieszę, ponieważ od jakiegoś czasu myślałam nad ich kupnem. Zestaw zawiera 24 kredki, każda w nich ma 3 odcienie danego koloru.






Wyprawa na Biegun
Kolejną nagrodą jest gra planszowa o nazwie "Wyprawa na Biegun". Jeszcze w nią ani razu nie zagraliśmy, ale zapowiada się bardzo ciekawie :)



Dyplomy
Oczywiście do paczki dołączone były dyplomy, Różowy jest dla mnie, a błękitny dla Kuby.


Szkicowniki LillaLou, Szkoła Rysunku
Nie zabrakło również prezentów od LillaLou - otrzymaliśmy dwa szkicowniki (Snow Queen oraz T-Shirts) oraz książkę Szkoła Rysunku. Znajdują się w niej tutoriale dotyczące kolorowania włosów, skóry, twarzy. Obok ilustracji znajdują się opisy oraz wskazówki dotyczące rysowania.





Baśniobór - przewodnik opiekuna
Przewodnik z postaciami, zwierzętami oraz przedmiotami z serii książek Baśniobór. Znajdują się w nim śliczne ilustracje, a obok nich opisy danego zwierzęcia, rzeczy.






Kolorowanka Etnoinspiracje
Kolejna z kolorowanek dla dorosłych - tym razem mandale. Książka jest podzielona na różne działy z mandalami. Kolorowanki są po obu stronach, tło jest czarne, a kartki można wyrywać :)




Wszystkie Smaki Skandynawii
Zdziwiłam się, kiedy zobaczyłam książkę kucharską. Jak widać po tytule, jest to książka z przepisami kuchni skandynawskiej :)





Temperówka Koh-I-Noor
Kolejna rzecz z artykułów do rysowania od Koh-I-Noor - temperówka na korbkę. Już miałam okazję ją przetestować, i trzeba przyznać, że jest naprawdę świetna :)


Bardzo podobają nam się wszystkie nagrody, a najbardziej cieszą mnie nowe kredki :)

A wy? Braliście udział w tym konkursie? :)
JulaLou

11 komentarzy:

  1. Wooow, ile nagród! Przynajmniej w porównaniu do tego co dostałam ja z Akacją i Aganką - na spółkę :) My dostałyśmy KIN Polycolor Retro 48, dwa szkicowniki LL, dwie książki (jedna o czytaniu, druga o robieniu soków xdd). Trochę trudno się było podzielić, ale i tak bardzo się cieszymy z zajętego miejsca <3
    Ta temperówka wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygraliście Polycolory, ale super! Piękną pracę narysowaliście:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje Jula, świetnie się spisaliście! :D Gdy zobaczyłam ta temperówkę, myślałam, że to jakaś kamera lub aparat x) (brawo ja) A te kredki, które pokazałaś jako pierwsze bardzo mi się podobają :) Moja Mama mówiła mi, że gdy była mała, to takie miała :')
    Tymczasem, zrobiłam recenzję markerów na moim blogu, jeśli chcesz, to zerknij:
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com/2017/01/recenzja-chameleon-pens-blok-canson.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna praca! A nagrody rewelacyjne, ja sobie odpuściłam dodawanie prac na lila lou :D Gratuluje wygranej :*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo

    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega dużo nagród. Gratulacje dla ciebie i brata 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne nagrody! Zasłużyliście, praca naprawdę śliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje a kredki magic sam posiadam i naprawdę one są wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja razem z moją przyjaciółką brałyśmy udział i zajęłyśmy 2 miejsce w kategorii 6-11

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna praca ♥ Widzę, że talent macie we krwi :D Super prezenty. Na pewno będą pomocne w dalszym doskonaleniu waszych umiejętności. Wow. Pierwszy raz widzę tak profesjonalną temperówkę :D W ogóle zapominałam pogratulować! Życzę Wam kolejnych sukcesów.
    ludziesmaotni.blogspot.com
    W wolnej chwili zapraszam na bloga kolegi, który właśnie zaczyna:
    http://curiousthingsm8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. piekne nagrody :)
    gratuluje wygranej i zycze dalszych sukcesow :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Dostałam takie same nagrody :D (strugaczka,kredki,szkicowniki,SR) Gratki ^^

    OdpowiedzUsuń