23.12.2016

Świąteczna wymiana paczkami z Olgu

Postanowiłyśmy razem z Olgą powtórzyć wymianę prezentami świątecznymi, tak jak zrobiłyśmy to razem w zeszłym roku (link do poprzedniej wymianki). Tym razem prezenty wysyłałyśmy nie na Mikołajki, a bliżej wigilii. Wszystkie rzeczy, które znalazły się w naszych paczkach były przez nas wykonane własnoręcznie - projekty, rysunki, DIY. Jestem pod wrażeniem prezentów, które dostałam od Olgi, i mam nadzieję, że te ode mnie również się jej podobają :) W dalszej części posta zaprezentuję wam prezenty które dostałam od Olgi, oraz te, które ja przygotowałam dla niej.


Prezenty od Olgi

Pierwszą rzeczą, którą dostałam od Olgu jest "exploding box". Na środku znajduje się nasze zdjęcie, a po bokach na otwieranych karteczkach znajdują się różne rzeczy. Całość jest cudownie wykonana i musiała być niesamowicie pracochłonna. Efekt jest niesamowity, a pudełko będzie dla mnie na pewno świetną pamiątką. Po rozpakowaniu paczki oglądałam pudełko jeszcze z 15 razy :)



Tabliczki Gorzów-Gdańsk (Olga jest z Gorzowa, a ja z Gdańska)


Grosik na szczęście :)


Pora na przygodę! :)


Bombki z życzeniami świątecznymi


Juleł, Juł, Jul...


Kieszonka z dwoma kuponami - na rozmowy razem, i darmowe diagnozy u (przyszłego) doktor Olgu :)



Never stop dreaming


Tea Time <3






Serduszko z wypisanymi wewnątrz różnymi lubianymi przez nas rzeczami :)


Oprócz pudełeczka otrzymałam również śliczny projekt na obrysie LillaLou :)


Dostałam także dwie herbatki - już nie mogę się doczekać, kiedy będę mogła ich posmakować :)


W paczuszce znajdowały się także naklejki z Pory Na Przygodę, ozdobna taśma klejąca w choineczki...



Oraz kolejna kartka świąteczna do kolekcji na tablicę :)


Olga zrobiła również śliczny łapacz snów, które uwielbiam, oraz materiałową saszetkę w kotki i serduszka (w końcu będę miała etui na pendrive'y oraz karty do aparatu, których nigdy nie mam gdzie trzymać, hah).






Prezenty dla Olgi

Oldze, tak samo jak Wiktorii podarowałam kilka tiulowych pomponów (jak zrobić takie pompony możecie zobaczyć tutaj). Dla Olgi wybrałam lawendowy, szary oraz dwa białe.


Pomyślałam, że mogą się jej przydać różne rzeczy do DIY, więc do plastikowego woreczka włożyłam kawałki tasiemek, kolorowe piórka, koraliki, kokardki, kryształki, śnieżynki i różne inne rzeczy.



Ze szklanego słoiczka zrobiłam świecznik z koronką...




Do paczki dołączyłam obowiązkowo kartkę świąteczną.


Z modeliny ulepiłam Jake'a w kształcie serca, a później przecięłam go na pół i jedną połowę doczepiłam do bransoletki dla Olgi. Oprócz tego zrobiłam także z modeliny ciasto, dwa prezenty, kubek z kawą i pralinkę (dwóm ostatnim rzeczom nie zrobiłam zdjęć, ponieważ dorzuciłam je do paczki w ostatniej chwili)




Co prawda to nie DIY, ale pomyślałam, że ołówki zawsze się przydadzą :)


Z bawełnianych sznurków i muliny zrobiłam dwie bransoletki.



Zakładek do książek nigdy za wiele, więc w paczce znalazła się również zakładka z Pory Na Przygodę :)


Poza DIY wysłałam Oldze jeszcze oczywiście kilka rysunków - dwa projekty LillaLou, jeden Ferosh, mandalę na czarnym papierze oraz Olgę akwarelami (niestety nie wyszła podobna).








Dorzuciłam jeszcze dwa szkicowniki :)


Nie wiem jeszcze, czy jutro pojawi się post (ale mam nadzieję, że tak), więc chciałabym życzyć wam Wesołych Świąt!
JulaLou

19 komentarzy:

  1. Tak ogromnie się cieszę, że paczuszka ci się spodobała, a prezenty od ciebie są naprawdę przepiękne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To super, że ci się podobają ^_^

      Usuń
  2. Świetne zrobiłyście sobie paczuszki! Bardzo mi się podobają zarówno ta zrobiona przez Ciebie jak i ta zrobiona przez Olgę <33

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  3. Sliczne prezenty, hm.. szkoda ze sama nie mam tyle czasu na takie wymiany. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, bo to naprawdę świetna rzecz :)

      Usuń
  4. Fajne paczuszki, też kiedyś robiłam exploding box, tyle że mniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne podarunki:) Wesołych Świąt

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pudełko naprawde prześwietne!!!! I wszystko takie Julełowe i Olgowe! Cudne!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju, śliczne prezenty. Sama chciałabym takie dostać :)
    Życzę Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialne prezenty! Wesołych świąt!:*

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka wymiana to bardzo fajna sprawa. Możecie się wzajemnie inspirować i dzielić swoją pasją. Otrzymywanie prezentów jest cudowne, ale satysfakcja z dawania jest chyba jeszcze większa. Tak mi się przynajmniej wydaje ^^ Wszystkie podarunki są piękne, a najlepsze jest to że są wykonane ręcznie, od serca. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też uważam, że to świetna sprawa :D

      Usuń
  10. Suuper prezenty! Śmieszne, w mojej wymiance z KejtiLou też narysowałam dla niej białym żelopisem mandalę na czarnym papierze, a Twój post przeczytałam dopiero teraz XD

    OdpowiedzUsuń