15.12.2016

Solar System

Postanowiłam ostatnio przenieść na papier pomysł, który miałam w głowie już od dłuższego czasu. Wybrałam format A3, bo pomyślałam, że będzie widać więcej szczegółów, a poza tym dawno nie robiłam niczego na większym formacie niż A4.
Cała praca jest mlim własnym pomysłem, wzorowane są jedynie planety i ich ubarwienie. Rysunek wykonałam za pomocą pasteli olejnych Pentel oraz farb akrylowych. Najpierw farbami namalowałam bazę pod pastele, następnie pastelami zrobiłam wszystkie szczegóły. Myślę, że jest to jedna z moim zdaniem bardziej udanych prac z tego roku :)






17 komentarzy:

  1. Świetna praca, musi genialnie wyglądać na żywo:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękna! Naprawdę super praca :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju rewelacyjny rysunek *-* Wygląda to megga :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój styl jest mega...podziwiam go za każdym razem kiedy coś wstawisz. *o* Gratulację i życzę dalszych postępów. ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piekny i dopracowany rysunek. Az milo popatrzec :)

      Usuń
  5. Nie mogę się nadziwić. Każdy szczegół jest tak niesamowicie dopracowany. Mnóstwo kolorów i bardzo spójna całość. Ciężko mi wyrazić mój zachwyt... Po prostu ci gratuluję i biję brawa :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wyszło, uwielbiam soczyste kolory pasteli olejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Również je uwielbiam :D

      Usuń
  7. Zanim przyjrzałam się szczegółom byłam przekonana, że namalowałaś to akwarelami, przepiękna praca i ciekawe połączenie technik, wow! Ty dawno nie pracowałaś na większym formacie, a ja już nie pamiętam jak to jest na mniejszym, haha :)

    malgranda-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Akwarelami byłoby ciężko :D

      Usuń