04.12.2016

Paczkowa wymiana z Wiktorią

Hej! Ostatnio razem z Wiktorią (z bloga Wiktoriaz1-Art) postanowiłyśmy wymienić się paczkami, tak jak rok temu zrobiłam to z Olgą :) Prezenty dla siebie również robiłyśmy własnoręcznie. Pomyślałam, że pokażę Wam prezenty które dostałam od Wiktorii i które dla niej zrobiłam :)


Prezenty od Wiki


Jedną z rzeczy, które dostałam od Wiktorii są śliczne zawieszki z modeliny. Szczególnie podoba mi się ciasto (a raczej placek) :D


Śliczny rysunek z łapaczem snów, które uwielbiam:


Akwarelowa lilia:


Strona ze Zniszcz Ten Dziennik - "Podaruj swoją ulubioną stronę" :)


Ten rysunek bardzo mi się podoba, i teraz wisi na tablicy w moim pokoju:


Rzecz, która jest moim zdaniem najsłodsza - filcowy Doktor z Doktora Who na ołówek. Bardzo bardzo bardzo mi się podoba :D


Śliczna kartka świąteczna z pingwinkami... Ja kartki powysyłam w grudniu, do Wiktorii też na pewno trafi jedna z nich :)



Kolejna rzecz która bardzo mi się spodobała - bukiet z lizaków! Jest świetnie zrobiony :D Aż szkoda mi będzie zjeść te lizaki...



W przesyłce znajdowała się również papierowa torebka z przeróżnymi rzeczami:


Wśrod nich znajdowały się błyszczące kartki samoprzylepne i kartka do wydrapania rysunku:


Naklejki piórka:


Różne rzeczy do ozdabiania lub DIY:


(Na torebce była słodka zawiesza Dla Juleła ^_^)


Zawieszka-kwiatek z DohVinci (a przynajmniej tak mi się wydaje):


Śliczna mandala z folii termoutwardzalnej (myślę, że będzie śliczna jako naszyjnik):


Dostałam także żelki i cukierki; oprócz tych na zdjęciu były jeszcze Śmiej Żelki, które zjadłam od razu...


Minionek z wyciętymi dziurkami u góry, na przykład na brokat :)


Różne rzeczy do biżuterii, między innymi zawieszki do zrobienia kolczyków, zawieszka z ważką:


Pudełeczko z różnymi rzeczami - kryszyałkami, śnieżynkami, koralikami:


Zawieszka-buteleczka, z której na pewno zrobię jakiś naszyjnik lub bransoletkę:


Motylek z kuleczek, który również zdobi tablicę :D


Miniaturowy kalendarz, również słodki :D



I różne rzeczy do modeliny - kokardki, kwiatki... Na pewno się przydadzą, nie mogę się doczekać, kiedy zrobię z nimi jakąś zawieszkę :)


Oprócz mniejszych rysunków otrzymałam także jedną pokolorowaną kolorowankę i 3 projekty, z czego jeden to... Ja za 20 lat, czyli w sukience-Tardis z moim psem w muszce ^_^


Prezenty ode mnie


Moim zdaniem najbardziej udaną rzeczą jest zakładka do książki wykonana z czarnego papieru, na którym białym żelopisem narysowałam wzory. Później zakładkę zalaminowałam, na dole zrobiłam dziurę dziurkaczem i przewiązałam wstążkę :)




Wiem, że Wiktoria lubi koty, więc postanowiłam stworzyć coś z nimi, więc namalowałam plakat z akwarelowymi kotkami...



Wysłałam Wiktorii 5 projektów (dwa dorzuciłam chwilę przed pójściem na pocztę i nie załapały się na zdjęcie) oraz rysunek Stitcha :)



Pomyślałam, że Wiktoria lubi DIY, więc mogą przydać jej się różne tasiemki, naklejki i piórka (takie rzeczy zawsze się do czegoś przydadzą), dlatego wysłałam jej trochę różnych rzeczy :)



W przesyłce dla Wiktorii znalazły się również dwa tiulowe pompony:


Kilka rzeczy z modeliny:





Dwie zawieszki z folii termoutwardzalnej:


Różowo-czarna bransoletka z muliny:


A także materiałowe serduszko na przykład do powieszenia na choinkę :)


Prezenty od Wiki naprawdę bardzo mi się podobają, i mam nadzieję, że jej również spodobało się to, co zrobiłam dla niej :)

16 komentarzy:

  1. Jueł twoje prezenty bardzo mi się podobają <3 ♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie miałam styczności z taką wymianą. Bardzo ładne rysunki. Sama też czasem coś tam pobazgram ale nie uważam że mam jakiś mega talent.
    Pozdrawiam.
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow piękne!
    Jeśli masz chwilę zapraszam do mnie dreamerworldfototravel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super pomysł z taką wymianą! Jesteście super dziewczyny <3 To cudowne darować sobie prezenty zrobione własnoręcznie. Wspaniały gest! Jesteście bardzo utalentowane! ^^
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ile wspaniałości, nie mogłam się napatrzeć:D

    OdpowiedzUsuń
  6. Super post ^^ Z tego co dostałaś, ten bukiet z lizaków jest świetny, mimo że uwielbiam lizaki to chyba bym ich nie jadła, żeby nie zniszczyć takiego cuda :) Ja razem z Akacją zainspirowana Twoim pomysłem na wymianę mikołajkową w tamtym roku z Catty Ari robimy coś takiego z Akacją - tyle, że dajemy większość rzeczy zrobionych przez nas i dorzucamy tylko coś kupionego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeju paczka rewelacyjna *-* Świetne pomysły widać, że wiecie coś o sobie :D
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna ta lilia akwarelowa i kotki :3 Fajna taka wymianka :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne prezenty! I te od ciebie, i te od Wiktorii. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to wszystko śliczne ♥ Bardzo oryginalny pomysł z taką wymianą. Obydwie włożyłyście mnóstwo pracy i czasu w przygotowanie prezentów. Nie mogę się nadziwić ^^ Ta sowa z modeliny jest bardzo urocza. A kalendarzyk miniaturka mnie rozwalił xD Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajna akcja z takimi wymianami.Tak swiatecznie!

    OdpowiedzUsuń
  12. To co sobie wysłałyście jest takie super! I chciałam się zapytać czy wysłałyście sobie to w pudełkach, czy w kopertach, takim zwykłym listem?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiktoria wysłała w kartonie (pudełku) a ja w dużej kopercie :)

      Usuń