20.12.2016

Lew pastelami

 Ten rysunek zrobiłam co prawda w zeszłym miesiącu, ale włożyłam go do ramki i kompletnie o nim zapomniałam, dlatego zdjęcia dopiero teraz :) Wpadłam na pomysł narysowania lwa pastelami olejnymi, żeby poćwiczyć rysowanie nimi. Kontury wzorowałam na tym zdjęciu, ale kolorowałam z głowy i sama dobierałam kolory. Najpierw zrobiłam całego lwa w ciepłych barwach, ale czegoś mi brakowało więc dodałam więcej różnych kolorów - błękity, fiolety. Lew jest narysowany na formacie A4. Przy okazji robienia zdjęć tego rysunku przetestowałam soczewki makro, które niedawno zamówiłam - efekty widać poniżej :)







16 komentarzy:

  1. Piękna praca! Zazdroszczę talentu. Bardzo podobają mi się kolory i wplecenie niebieskiego.
    http://shizuko-ai.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten niebieski dodaje tej pracy takiego czegoś *_* śliczna!

    OdpowiedzUsuń
  3. Musi robić fajne wrażenie na ścianie, śliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie wisi na ścianie, a stoi na półce :) Dziękuję :)

      Usuń
  4. Wow, śliczny lew! Oczy wyszły mega realistycznie i pięknie, ale przy nosie czegoś mi brakuje. A może się mylę...? Nie wiem, ale praca wyszła naprawdę świetnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm, możliwe, że czegoś brakuje... Ale dziękuję ^_^

      Usuń
  5. Super wyszedł, fajnie, że dodałaś więcej kolorów ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejna udana praca. Super :) Widać, że ciągle idziesz do przodu i się rozwijasz. Oby tak dalej, a ja z niecierpliwością czekam na więcej ;) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń