12.10.2016

Samanta Lesiak

Ostatnio postanowiłam, że narysuję jakiś portret na mniejszym formacie. Zrobiłam więc portret Sami na podstawie tego zdjęcia. Portret był robiony dosyć szybko, ponieważ tym razem wybrałam mniejszy format - A5. Ten portret - tak jak każdy inny właściwie - wykonałam kredkami Polycolor (Portrait oraz zwykłymi). Oprócz tego korzystałam z blendera Derwent i białej kredki Coloursoft :)





Zdjęcia są trochę ciemniejsze niż zazwyczaj, ale przez to, że cały czas jest pochmurno, nie mam jak zrobić ładniejszych zdjęć.

Jak podoba się wam portret? :)

17 komentarzy:

  1. wow!!!!!! ślicznie, te oczy są przepiękne!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie to piękne!!! Masz mega talent. Zawsze chciałam, aby ktoś tak namalował mój portret. Podziwiam ! :)

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny rysunek. Śliczne cieniowanie, szczególnie skóry. Tylko ona na tym zdjęciu trochę brdziej się uśmiecha!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładny portret, szczególnie podobają mi się włosy i oczy, tylko z proporcja twarzy coś jest nie tak, chyba czoło jest za wąskie w porównaniu z resztą;)

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie <3, naprawdę widać, że masz talent ^-^

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny :) Samanta wyszła ci ślicznie! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♥
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak dla mnie to masz wielki talent, chciałabym tak pięknie rysować!

    Zapraszam:
    paniantosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Samanta jest właśnie jedną moich ulubionych blogerek i youtuberek. Widziałam Twój rysunek na jej stronie chyba. Przepiękny rysunek ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ^_^ Ja tez uwielbiam blog i kanał Samanty :)

      Usuń
  9. Kolejna świetna praca! Kurczę...ciężko mi komentować takie posty, bo nie znam się na tym i nie potrafię np. wskazać Ci błędów. Bardzo mi się podobają i doceniam Twoją pracę. Przede wszystkim podziwiam. Zawsze czuję niedosyt po napisaniu krótkiego komentarza ;_; Nie chciałabym za każdym razem pisać "super praca", no ale co ja poradzę, że wszystkie są ładne? :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie to śliczne Jula! *O* Przy okazji, zrobiłam u mnie na blogu nowego posta, z jesiennym DIY :D
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie wyszedł ci portret. Widziałam już go wcześniej na fb i od razu zauważyłam, że to Samanta :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten portret jest mega śliczny i w dodatku pięknie zrobione zdjęcia. Porostu mistrzostwo na najwyższym poziomie. Zazdroszczę talentu, pasji, kreatywności, wytrwałości, pracowitości i jeszcze raz talentu, kreatywności .... itd

    OdpowiedzUsuń