06.10.2016

Mandala #2

Rysowałam już wcześniej czarno-białą mandalę (znajdziecie ją tutaj), ale nie miałam ostatnio pomysłu na nowy rysunek, więc przejrzałam segregator z rysunkami i wpadłam na pomysł narysowania kolejnej, bo rysuje się je bardzo przyjemnie. Do narysowania mandali użyłam Micronów, a praca jest wykonana na formacie A4 (tak jak poprzednia mandala). Na pierwszy rzut oka obie są bardzo podobne, ale jeśli popatrzy się na szczegóły to widać różnicę :)






Próbowaliście kiedyś narysować mandalę? :)

19 komentarzy:

  1. Nigdy nie próbowałam rysować mandali. Ale Ci wyszła rewelacyjnie :*
    Pozdrawiam, Weronika
    xoxo
    OFFICIAL blog of Weronika

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow!! piękna , wygląda na pracochłonną ! ile ją robiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja... nie mam słów, to jest niesamowite! Tyle szczegółów! SZACUN :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest piękna, podziwiam cierpliwość i precyzję w jej wykonywaniu:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, robi wrażenie, tyle szczególików i wszystkie tak dobrze do siebie tam pasują.
    Nie próbowałam jeszcze, nie mam do tego odpowiednich cienkopisów, ale z pewnością spróbuję w przyszłości. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudna *0*
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładna mandala. Sama nigdy żadnej nie narysowałam. Moja siostra i tworzy, a twoja jest bardzo ładna i dokładna.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne mandala! Na pierwszy rzut oka rzeczywiście przypomina tą wcześniejszą ^-^. A ile ją robiłaś? Ja swoją rysowałam ok. 1,5 godziny, ale moja ma mniej szczegółów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właściwie to nie wiem ile ją robiłam :D

      Usuń
  9. ŚWIETNA PRACA! <333
    Pozdrawiam!

    http://art-luna1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojejku nic tylko pozazdrościć praca przepiękna. Zazdroszczę ci takich umiejętności rysowania.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowna...ja nie miałabym chyba cierpliwości
    Zapraszam do mnie: comysleicoczuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Matko ile czasu zajęła Ci ta praca?!?! Ja padłabym przy połowie...
    Pozdrawiam, http://thewomenlife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Wygląda to normalnie przecudnie! *__* Domyślam się ile Ci to zajęło czasu i pracy, ale widać warto było.

    Tak Po Prostu BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Już pewnie to tutaj pisałam, ale na prawdę cię podziwiam, że chce ci się taką mandalę rysować i wygląda ona perfekcyjnie :D

    OdpowiedzUsuń