16.09.2016

Podaj Dalej

Jakiś czas temu zostałam nominowana przez Moshi oraz Dampirkę do Podaj Dalej Challenge, w którym moim zadaniem było narysowanie OC osób, które mnie nominowały oraz stworzenie własnej OC, do której narysowania nominuję kolejne kilka osób.


1. OC Dampirki

Postać Dampirki narysowałam kredkami na bloku A4. Tło dodałam nieco inne niż Dampirka, ale mam nadzieję, że takie może być :)



2. OC Moshi

Moshi stworzyła swoją postać w szkicowniku LL, więc ja też narysowałam ją w szkicowniku.



3. Moja OC

Moją OC także narysowałam bez obrysu, ale osoby nominowane mogą zrobić ją w szkicowniku.
Moja postać - jak na razie bezimienna - to dziewczyna z szarymi oczami, srebrnymi włosami z niebieskimi przebłyskami i czarnymi ustami. Na szyi ma naszyjnik ze strzałą oraz tatuaż. Jest ubrana w niebieską wzorzystą pelerynę do ziemi oraz szarą sukienkę. Jej towarzyszem jest sowa, siedząca na jej ręce :)





Do Challenge'u nominuję:

18 komentarzy:

  1. Piękne rysunki, mają śliczne, wyraziste kolory:)Bardzo podoba mi się tło, które zrobiłaś w pierwszej pracy:)
    Dziękuje za nominację, super, że jest i człowiek i zwierzątko, to coś nowego:)
    Fajny pomysł z tym naszyjnikiem-strzałką, jest bardzo oryginalny;)

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja Cię miałam dzisiaj nominować...
    Wypszedziłaś mnie z postem :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nominuj, nominuj, i tak będzie drugi post niedługo bo będę rysowała OC Nicole :D

      Usuń
  3. sliczne prace <3 twoja oc jest prześliczna i ta sówka <3 <3 ♥ ♥ ♥ ♥ ☼

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za nominację, haha, to już czwarta :"D Ale spoko, na pewno zrobię, tylko nie wiem kiedy :) Wszystkie prace bardzo staranne, podoba mi się jak kolorujesz, robisz to bardzo estetycznie :) Bardzo podoba mi się tło przy Twojej Oc, czym je zrobiłaś? :) Pozdrawiam ciepło! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tło zrobiłam szarą i białą pastelą olejną ;)

      Usuń
  5. Najbardziej podoba mi się to jak narysowałaś OC Dampirki. Jest taaaka śliczna! Peleryna twojej OC jest przepiękna. Mi żelopis nie chce pisać po kredkach. :< Dzięki za nominację, wezmę udział jak ogarnę moją OC. ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :> Ja znalazłam teraz pierwszy biały żelopis który mi pisze płynnie na kredkach - Sakura Gelly Roll ;)

      Usuń
  6. WOW! Postać Dampirki mnie olśniła ♥ Świetnie wyszło. Na pierwszy rzut oka nie pomyślałabym, że jest to zrobione kredkami. Druga też mi się podoba, ale nie aż tak jak pierwsza :D Jak Ty zrobiłaś tą pelerynę? O.O Efekt jest świetny, taki realistyczny. Pozdrawiam i życzę powodzenia nominowanym ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, pelerynę najpierw narysowałam kredkami, a później białym żelopisem narysowałam wzory ;)

      Usuń
  7. Świetnie wyszły ci te prace. Mi bardzo się podoba postać Dampirki. I to galaktyczne tło *o* . Dzięki za nominację :D oczywiście wykonam tylko za jakiś czas, bo niestety teraz nie dam rady ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że uda ci się zrobić ten Challenge :D

      Usuń
  8. Wszystkie rysunki piękne, a twoja OC jest taka dopracowana i wyjątkowa.

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy mogę na potrzeby rysunku zrobić sowę w innym kolorze?

    OdpowiedzUsuń
  10. TE RYSUNKI SĄ CUDOWNE
    Ile czasu je robiłaś?
    To są istne majstersztyki!!! <3
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  11. każda postać wyszła pięknie, magicznie :) uwielbiam takie klimaty!

    OdpowiedzUsuń