03.09.2016

Back To School 2016

Chcieliście post z serii Back To School, więc dzisiaj pokażę swoje przybory szkolne. Post trochę spóźniony, ale jest...




PIÓRNIK

Swój piórnik kupiłam w House.
Stary piórnik trochę mi się zniszczył, więc postanowiłam kupić nowy. Spodobał mi się ten, bo jest dobrze wykonany i pojemny.



DO PISANIA

Długopisy Paper Mate i Cienkopisy Rystor
Używam ich do pisania tematów lekcji lub ważnych rzeczy (dat, wzorów) w zeszytach.






Pióro Paper Mate
Nie przepadam za pisaniem długopisami, zdecydowanie wolę pisać piórem. Stare mi się zepsuło, więc kupiłam nowe - z Paper Mate. Jak na razie jestem z niego zadowolona :)



DO ZAKREŚLANIA

Mini-zakreślacze Edding do zakreślania np. dat w podręczniku lub ważnych informacji w zeszycie.




DO RYSOWANIA

Kredki Conte 12
W sumie do szkoły nie potrzebuję kredek, ale czasami na przerwie jak mi się nudzi rysuję w brudnopisie... Nie są to moje ulubione kredki, ale do szkoły są wystarczające. Dużym plusem tych kredek jest to, że się nie łamią.





INNE

Korektor w piórze, gumka do mazania Pentel, temperówka, długopis Pentel, ołówek Bic oraz automatyczny. Opróćz tych rzeczy noszę jeszcze linijkę, ekierkę i kątomierz.



KALENDARZ

Najbardziej spodobał mi się kalendarz z Oxfordu, który wydaje mi się najbardziej praktyczny. Jest lekki, mały, ma dużo miejsca na notatki.






PLECAK

Kilka osób chciało, żebym pokazała swój plecak, więc jest. Do szkoły noszę dwa plecaki, kiedy mam więcej lekcji noszę sportowy, a kiedy mniej, noszę ten poniżej.


23 komentarze:

  1. Śliczny ten piórnik! <3 Ja szukałam tych zakreślaczy, ale niestety nigdzie nie mogłam ich dostać. :( Zakupiłam więc długopisy żelowe i kilka cienkopisów - im więcej kolorów tym lepiej. A jaki masz plecak? Czy może torbę? Pozdrawiam i wybacz jeśli już gdzieś o tym wspominałaś, a ja to przeoczyłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam plecak sportowy który mam już dwa lata, nie pokazałam go, bo średnio mi się podoba. A jak mam mniej lekcji, mam mniejszy plecak we wzorki. Torby nie noszę, nie znalazłam jeszcze żadnej, do której zmieszczą się wszystkie książki...

      Usuń
  2. Ciekawe produkty! Najbardziej spodobał mi się piórnik i kalendarz! :)
    modaidekoracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny ten piórnik, bardzo podobają mi się takie wzory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super back to school, fajnie opisane przedmioty i śliczny piórnik *.*
    Szkoda że nie pokazałaś plecaka, ale jak nie chcesz to trudno xD
    Dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Całkiem klasyczny zestaw. Mam podobny. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piórnik i kalendarz cudny <3 pozdraawiam http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Szukałam tego piórniczka - teraz przynajmniej wiem, gdzie go kupić. Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładny piórnik, ja uwielbiam używać kolorowych pisaków czy zakreślaczy. To bardzo pomaga w nauce

    alexamariani.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. To że post spóźniony to może i lepiej :D Było ich mnóstwo w jednym czasie... A tak to mała odmiana. Piórnik od pierwszych zdjęć przykuł moją uwagę. Ja nie kupowałam w tym roku nowego, a znalazłam jakiś stary zwykły, czarny w szafie. Chyba jeszcze po siostrze :D Ale wygląda jak nowy. Nigdy nie pisałam piórem. Zawsze zwykłe długopisy. Kalendarz rzeczywiście bardzo ładny...ale pewnie drogi - w końcu Oxford :D Plecak śliczny ^^ Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wszystkie kalendarze były w podobnej cenie, więc za Oxforda jakoś szczególnie nie przepłaciłam ;)

      Usuń
  10. Plecak i piórnik skradły moje serce, są śliczne! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny piórnik,podlinkujesz? ;)
    Super przybory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie kupowałam go przez internet tylko w sklepie, nie wiem gdzie można to zamówić...

      Usuń
    2. Jaki śliczny piórnik! Dawno go kupowałaś? Patrzyłam na stronę housa i nie mogłam go znaleźć:(

      Usuń
    3. Kupowałam na samym końcu wakacji ;)

      Usuń
  12. Masz piękny plecak! Ja kupywalam na moim zadupiu wiec nie jest szalowy -.- jednak pojemny, przynajmniej.
    Ostatnio tez zaczęłam pisac piórem, bo w koń u znalazłam takie, którym fajnie mi sie pisze :)
    Kiedyś brałam kredki do szkoły, ale... zajmowały za duzo miejsca w piórniku xD moze kiedyś pokażesz nam swoje bazgroły?
    Pozdrawiam!
    http://pasjenikki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Jaki śliczny piórnik ^-^. Jak bym chciała mieć taki... śliczny... I mam taki sam podkreślacz, tylko że jeden, zielony, w biurowcu sprzedawali na sztuki, za 2 zł. I fajne pióro, ja mam pióro z zenita.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo, że etap szkoły mam już dawno za sobą, muszę powiedzieć, że ze względu na coroczny szał zakupowy przed rozpoczęciem roku - tęsknię za tamtymi czasami! Te wszystkie, jeszcze pełne, kompletu kolorowych długopisów, nowe, pachnące świeżością zeszyty! Ach!

    OdpowiedzUsuń
  15. Piórnik jest przepiękny! ♥

    londonkidx.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Jaki genialny piórnik! *-* cudowny<3
    Jeszcze tak odnośnie całego bloga, robisz śliczne zdjęcia! Bardzo mi się podobają:)
    Pozdrawiam, books--my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń