30.08.2016

Wakacyjni Ulubieńcy

Doczekaliście się (w końcu) kolejnych ulubieńców miesiąca :) 



Artystyczni Ulubieńcy

W tych ulubieńcach miesiąca wybrałam aż 4 artystycznych ulubieńców:

Kredki Colorino Artist
Kupiłam te kredki na wyjazd i do kolorowania, bo szukałam jakiegoś mniejszego, tańszego zestawu. Kredki okazały się świetne jak na swoją cenę (ok. 15-20zł), mają żywe, nasycone kolory i są miękkie - do kolorowania są idealne. Są dostępne w zestawach 12 oraz 24 kolorów.




Zwijane etui na kredki
Na wyjazdach bardzo przydatne okazało się etui na kredki (w moim mieszczą się 24 kolory). Kupiłam je w sklepie TKMaxx, ale można je kupić też przez internet lub samemu uszyć :)



Blok Canson Student
Świetny blok do akwareli. Jest fakturowany oraz dosyć gruby (250g), dzięki czemu kartki nie wyginają się od farb.



Cienkopisy Stabilo w etui
Kolejne materiałowe etui, tym razem z cienkopisami. Cały zestaw kupiłam przez internet (są dostępne zestawy 30 oraz 25 kolorów) za około 60zł.



Książka Miesiąca

Kolorowanka Orientalne Fantazje, której recenzję znajdziecie w poprzednim poście ;)


Piosenka Miesiąca

Avicii - For a better day


13 komentarzy:

  1. Avicii <3 Cienkopisy i kredki ♥♥♥♥♥ Fajny post ;D
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Już od dawna szukałam jakichś tanich kredek i chyba wypróbuj te, które poleciłaś. :) Ciekawy post. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. No przekonałaś mnie kupię te kredki ! <3 świetni ulubieńcy

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetni ulubiency! Do tej pory nie słyszałam o tych kredkach. Ich cena jest faktycznie nie wysoka, także zastanawiam się nad ich kupnem. Może dodasz tutaj jakiś rysunek wykonany tymi kreskami ?
    Marle

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak na razie tymi kredkami tylko kolorowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się to etui na kredki. Może nawet sama coś takiego uszyję. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podobają mi się te kredki oraz to zawijane etui :) Ja z kolei mam do szkoły azjatycki, zawijany piórnik w kwiaty sakury :)
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne zdjęcia robisz:)Chętnie bym kupiła takie kredki synkowie, muszę je zapamiętać, ciekawe czy stacjonarnie są gdzieś dostępne. Materiałowe etui to wspaniały pomysł, ja zabieram swoje kredki w kosmetyczce, ale ona zajmuje na pewno więcej miejsca niż takie etui. Co do bloku to miałam go ostatnio na oku, ale jeszcze się wstrzymuje z akwarelowymi zakupami, wciąż się nad tym zastanawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Od lat uwielbiam ten papier do akwareli i często do niego wracam :D Zazdroszczę tych cienkopisów, przydałyby mi się. Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tyle prac robisz to nic dziwnego, że znalazłaś tak dużo ulubieńców artystycznych ^^ Jak napotkam gdzieś w sklepie te kredki to na pewno kupię. Bardzo praktyczne takie etui. Zajmuje mało miejsca i w ogóle :D Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie testowałam, ale ciekawie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny post. Mam identyczny blok do akwareli ;).

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam te cienkopisy! Muszę kupić sobie taki zestaw !:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń