20.08.2016

Podsumowanie ankiety

W końcu zabrałam się za napisanie podsumowania ankiety. Dostałam 104 odpowiedzi - na część z nich odpowiadałam pod odpowiedziami. Dzięki ankiecie dowiedziałam się, co wam się podoba, a co nie, i postaram się zrobić tak, żeby blog podobał się jak największej liczbie osób. Cieszę się, że większość odpowiedzi była pozytywna i większości podoba się blog. W tym poście wyjaśniłam też parę rzeczy związanych z częstotliwością pisania, ze szkołami rysunku, tematyką postów i designie.


W jakim wieku jesteś?

Mniej niż 10 lat11-12 lat12-14 lat15-17 lat18 lat i więcej8,7%17,3%45,2%27,9%
Mniej niż 10 lat1
11-12 lat29
12-14 lat47
15-17 lat18
18 lat i więcej
Jakie posty czytasz najchętniej?

051015202530354045505560InneTagi, Q and…RecenzjeZdjęciaUlubieńcy M…KolorowankiDIY i CIYSzkoły rysunkuMoje rysunki…63 (60,6%)48 (46,2%)27 (26%)39 (37,5%)36 (34,6%)25 (24%)32 (30,8%)19 (18,3%)16 (15,4%)
IndexLiczba
963
848
727
639
536
425
332
219
116
Najwięcej czytelników jest w wieku 12-14 lat, a posty, które najchętniej czytacie to rysunki, szkoły rysunku oraz kolorowanki (co widać też po komentarzach i wyświetleniach postów).

Czy chciałabyś, żeby na blogu pojawiły się także posty o innej tematyce niż te, które dotychczas się pojawiały? Jeśli tak, to jakie?

Nie

Nie

Nie

Nie

Nie

Nie

Nie

Nie

Nie

Nie

Mi te odpowiadają.

Nie

Nie

Nie

Oczywiście, że bym chciała! Tylko nie wiem dokładnie co...

Nie.

Nie.

Nie.

Nom, to twój wybór czego dotyczyć będzie twój blog mi się podoba i tak

Te posty które są wystarczą :*

Nie, te co są, są świetne! ^^

Chyba to co jest teraz dobrze się sprawdza...ale coś nowego, nie wiem co, byłoby nawet ciekawe

Posty są bardzo interesujące.Tematyka bloga jest jak dla mnie super.

Może jakieś przemyślenia?

Przemyślenia to chyba nie są posty dla mnie, nie za bardzo lubię je pisać i nie za bardzo bym chciała, więc niestety ten pomysł odpada :(

NIE

Myślę, że twój blog jest na tyle wszechstronny, że już nie trzeba niczego dodawać ;). Podobają mi się twoje posty i ogólnie to, jak prowadzisz bloga.

Twój blog jest na tyle różnorodny, że nie wymaga innych postów. Jest świetny i tyle ;)

Chciałabym żeby częściej pojawiały się zdjęcia i opisy miejsc w których byłaś

Opisy i zdjęcia miejsc w których byłam pojawiają się, kiedy po prostu byłam w ciekawym miejscu. Czasami przez jakiś czas nie jadę nigdzie ;)

Tematyka jest ok :)


Niewiem jakieś konkursy raz na jakiś czas jeśli byś chciała

Planowałam zrobić konkurs, ale niestety nie zdążyłam zrobić go w wakacje, mam nadzieję, że niedługo uda mi się coś wymyśleć (ale nie obiecuję) :)

Jest tu wszystko co mi potrzeba:)

Ulubieńcy miesiąca czytam najchętniej, może jakieś relacje z fajnych zwiedzonych miejsc...

Wskazówki dotyczące rysowania.

Nie

nie :)

nie wiem, liczę na kreatywność autorki ;)

Dotychczasowe posty podobają mi się.

Tematyka mi pasuje, nie zmieniaj :)

nie... chyba że od czasu do czasu konkursy
Nie :D Wsztstkie są ;)))

Chciałabym np serię Back To School :)

Zastanawiałam się nad postem Back To School, ale nie kupiłam nawet jeszcze piórnika, zeszytów... Ale może się taki post jeszcze pojawi :)

Odpowiada mi tematyka postów, które są na blogu :)


Nie wiem, najbardziej podobają mi się recenzje, szkoły rysunku. Wystarczy, jak dla mnie jest ok. Tylko trochę więcej tego typu postów :).

Wiem, że dawno nie pisałam szkół rysunku, ale kiedy przeglądam blogi zajmujące się głównie wskazówkami, mam wrażenie, że wszystkie tematy są już "wyczerpane", i ciężko mi coś wymyślić. Często po prostu nie znam się na rysowaniu danej rzeczy na tyle, by pisać o tym i "uczyć" innych. Robię jeszcze dużo błędów, i nie chcę, żeby inni też je robili. Chyba, że macie jakieś propozycje - wtedy piszcie do mnie, a ja postaram się go zrealizować.

Nic nie przychodzi mi do głowy ;)

Na razie nic

nope

...

Konkursy

Tematyka moim zdaniem jest super, bo w pełni oddaje ciebie😀


Chciałabym, żeby czasami pojawiały się recenzje z filmów itp.

Mój blog jest głównie o rysowaniu i rzeczami z tym związanymi, myślę, że jeśli dołączę do niego recenzje filmów, zrobi się totalny bałagan.

a ja wiem...

no nwm... konkursy

Nie mam takiej potrzeby.


Jak zrobić dessing bloga itd.

O designie sama nie wiem za wiele, bo robiąc design korzystam z wielu tutoriali na innych blogach, więc takie posty byłyby po prostu kopiami postów na innych blogach, a tego nie chcę robić.

Podoba mi się tak jak jest :)

Więcej DIY

Mam zaplanowane kilka kolejnych DIY, ale jak na razie nie mam materiałów do ich zrobienia. Posty DIY pisze się dość ciężko, często podczas robienia czegoś nie mam jak zrobić zdjęć, a później nie do końca wiem, jak coś wytłumaczyć...

Jak dla mnie jest ok ;)

Tak jest dobrze

Niekoniecznie.


Lifestyle

Nie przepadam za blogami lifestyle, więc chyba lifestyle na blogu rysunkowym się nie sprawdzi ;)

Np. challange

Ostatnio zostałam nominowana do Challenge'u przez dwie osoby, i jak tylko zrobię prace (jedna jest już gotowa), post się o tym post. 

jak rysować krok po kroku


Wiersze i opowiadania

Nigdy nie pisałam wierszy, kiedyś wymyśliłam kilka opowiadań i jedno z nich zaczęłam pisać na Wattpadzie (później je usunęłam). Ale kiedy będę miała pomysł na opowiadanie, napiszę je pewnie na Wattpadzie, a nie na blogu.

Nwm te są fajne :)

wyzwania takie jak 3 markery chelange

Myślę że tematyka postów jest okej :D

Myślę, że blog jest bardzo ciekawy.Nie zmieniałabym w nim nic, ale chętnię zobaczyłabym na nim więcej szkół rysunku;)

Moim zdaniem, tematyka postów jest odpowiednia, nie trzeba nic dodawać ani odejmować :)


Może coś o twoich zwierzętach?

Post o zwierzętach... Też ciekawy pomysł :)

Wszystko jedno

Nie

Niewiem ale te posty bardzo mi się podobają

Nie, posty które są teraz mi wystarczają xD


Więcej recenzji

Wiem, że recenzje też zaniedbałam... Po prostu długo nie miałam czego recenzji zrobić, nie kupuję kredek aż tak często, i na kredkach, markerach i blokach nie znam się na tyle, żeby robić dobre recenzje. 

Nie, te ktore sa sa bardzo ciekawe

mogła byś robić wyzwania, ale posty mogły by być częściej wstawiane

Wstawiam posty tak często jak mogę. Lepszy jeden porządny post, niż kilka postów na szybko. W wakacje niby mam więcej czasu, ale najpierw obóz, potem jeden wyjazd, drugi wyjazd... Nie miałam kiedy pisać postów. A od września będę w trzeciej klasie gimnazjum, mam testy gimnazjalne i dużo nauki, więc posty mogą być jeszcze rzadziej (ale conajmniej raz w tygodniu mam nadzieję, że uda mi się coś napisać).

może tylko więcej tych które są, bo są świetne :)

nie chcę postów o innej tematyce


mogłabyś zrobić tutorial jak rysować akwarelami , czy rysunek żurnalowy , fajne byłyby też posty o tym jakie książki polecasz ( oczywiście jeśli lubisz czytać xD )

Akwareli wciąż się uczę, nie do końca potrafię się nimi posługiwać. Rysunek żurnalowy to ciekawa porpozycja :)

Nie czuje takiej potrzeby

Nie wiem, te mi odpowiadają

hm... konkursy?

jest ok

Nie, to co jest jest OK:)

Może lifestyle?

obrabianie zdjęć itd...

Hmm... Z obrabianiem zdjęć u mnie jest trochę słabo i ciężko byłoby o tym napisać. Każde zdjęcie trochę inaczej obrabiam, nie zawsze wygląda tak jak bym chciała... Myślę, że obrabiania zdjęć trzeba nauczyć się metodą prób i błędów. Ja obrabiam zdjęcia w programie PhotoScape - myślę, że warto po prostu pobrać program i przetestować różne funkcje :)

Chciałbym więcej szkół rysowania, żebyś wstawiała jakieś nowe

Przemyślenia

Nie chcę.

Hmmm...może o tematyce zwierzęcej?

Krok po kroku

np. o zwierzętach

Tematyka bloga bardzo mi odpowiada. Interesuję się podobnymi rzeczami.

Nie, te mi pasują.

Co sądzisz o wyglądzie bloga? Podoba Ci się, zmieniłabyś coś?

Podoba mi się, poza tym to nie najważniejsze.

jest ok

Podoba mi się ^^ ma kolory, które nie przeszkadzają w czytaniu postów.

Wygląd bloga jest całkiem okey, nie jest zbyt krzykliwy, ale też zbyt słodki, za to widać dziewczęcy styl. Naprawdę bardzo mi się podoba =) Widać, że bardzo się starasz i świetnie ci to wychodzi.

Podoba mi się.

-

-

Podoba mi się

Jest śliczny!

Blog nie ma zastrzeżeń

jest śliczny

Niee wygląd jest meega *_*

Jest suuuper :3

Wszystko się jak dla mnie świetnie ze sobą komponuje

Nie, wygląd bloga bardzo mi odpowiada ;)

JEST OKROPNY!

A może jakieś uzasadnienie?

Świetny

Jest piękny ♥

Wszystko jest super, oby tak dalej !

Bardzo. Jest spójny, estetyczny i zachęcający do czytania.

Te różowe akcenty zmieniłabym na coś bardziej klasycznego :)

Wygląda świetnie jakby niebyło tu tyle różowego koloru podobał by mi się bardziej ale to twój blog i może tb się to podoba ;)

Jest schludny i przejrzysty, podoba mi się:)

Niebieska wersja była moim zdaniem lepsza. Jakoś mi ten brudny róż do Ciebie nie pasuje, aczkolwiek ja ten kolor uwielbiam. Pod napisem JulaLou Art adres Twojego bloga dałabym inną czcionką, jakąś podstawową, bezszeryfową. Przynajmniej mnie tak uczono, żeby nie dawać obok siebie dwóch różnych czcionek ozdobnych. Zazwyczaj to nie wygląda dobrze, aczkolwiek u Ciebie - do przełknięcia.

Wiem, że wielu osobom nie podoba się różowy na blogu, więc został zmieniony :)

Jest świetny.

Podoba mi się :)

Jest w porządku :)

Wygląd bloga podoba mi się.

Podoba mi sie ;) widać, ze znasz sie na rzeczy. I bardzo podoba mi sie twoje zdjęcie nad morzem ^^

Normalny,mógłby być o wieeeeeeeeeeeeele lepszy

Jest normalny i taki miał być - chciałam prosty design. Wolę mieć "normalny" design, niż za wiele ozdób, dodatków i niepotrzebnych rzeczy, które robią bałagan.

schludny i ciekawy, jednak troche za szeroki

Podoba mi się :) Nie mam zastrzeżeń :D

Bardzo mi się podoba

Wygląd fajny minimalistyczny, jednak postawiłabym na odcienie szarości. Nagłówek aż się prosi o wymianę. Ja chętnie służę pomocą, siedzę w blogsferze parę lat i znam się na tym. Więc jeśli potrzebowałabyś pomocy przy wyglądzie bloga, pisz :)

Nie podobają mi się blogi na których jest tylko szarość, biel i czerń. Próbowałam, jak wyglądałby szary zamiast różowego, ale nie podobał mi się efekt. Może nagłówek prosi się o wymianę, ale mi się chyba podoba...

Jest śliczny <3

Jest ok.

Blog bardzo dlugo jest biało - różowy (nie wiem co to za kolor) może by spróbować szablon w innym kolorze?:)

Śliczny :)

Wygląd jest świetny, nic bym nie zmieniła

Fajny a czy ty to robiłaś na kompie


Tak, na komputerze.

spoko

Podoba mi się. Ładny, delikatny i przejrzysty.

Wygląd jest obłędny

Bardzo mi się podoba, nie mam nic do zarzucenia :)

mnie tam pasuje :T

nie, schludny i estetyczny.

Jest ok

Nie zmieniłabym nic. Jest bardzo ładny.

Wszystko jest ok.

Podoba mi się! Jest świetny!

Jest ładnie

Podoba mi się, ale możesz zmieniać to co jakiś czas, żeby było ciekawiej ;)

Tak jest dobrze

Tak

Blog jest prosty i estetyczny. Podoba mi się.

supi ale nie na moblinej

Wiem, że blog nie ma wersji mobilnej, próbowałam dostosować jakoś wersję mobilną tak, żeby mi odpowiadała, ale nie udało mi się. Ale została jeszcze mobilna wersja Bloggera... Zastanawiam się, czy ją włączyć.

Trochę ponury kolor

Jest okey

Nic bym nie zmieniła

Jest śliczny

Bardzo mi się podoba możesz coś zmienić np kolory ale nie koniecznie :)

Bardzo mi się on podoba, jest śliczny:)

Wygląd bloga bardzo mi się podoba. Moim zdaniem, nie trzeba nic zmieniać :)

Podoba mi sie jedbak zmienilabym kolor na niebieski lub mietowy

Każdy ma swój gust.

Myślę, że jak był niebieski był ładniejszy

Jest mega

Wygląd bloga podoba mi się

Może trochę tło na bardziej szare albo ten różowy na trochę mocniejszy.

Ok

Podoba mi się, zmieniłabym tylko nagłówek na bardziej kolorowy

szczerze twój blog jest ładny

Jest cudowny

jest bardzo ładny i uroczy :)

Jest dobrze tak jak jest teraz

wygląd bloga jest fajny

podoba mi się, ale mógłby być lepiej przystosowany do czytania go na telefonie

Jedynie kolor - niebieski był lepszy!

nie, jest subtelny i delikatny, taki lubię

Jest cudny ^^

Podoba mi się:)

bardzo ładny, czysty i schludny

jest piękny

Podoba mi się, jest ładny u przejrzysty.

Jest okej :)

Podoba mi się, nic bym nie zmieniała :)

Jest super!

Jest super

Jest dobrze

Jest świetny ;)

Jest ładny, nie zmieniłabym nic.


Pdoba mi się.

Po przeczytaniu wszystkich odpowiedzi myślę, że rzeczywiście fajnie byłoby zmienić kolor na inny oraz włączyć wersję mobilną, więc niedługo pojawią się zmiany :)

Czy podobają ci się zdjęcia na blogu?



TakNie100%
Tak104
Nie0


Chciałabyś się jeszcze czymś ze mną podzielić? (Co zmieniłabyś na blogu, czy podoba się on tobie?)

Nie.

Nie.

Nie.

Nie

Absolutnie nic bym nie zmieniła! Jesteś bardzo profesjonalna w prowadzeniu swojego bloga i da to się odczuć, czytając twoje posty, ślicznie rysujesz, może nawet lepiej ode mnie ;P, twoje prace są wręcz zniewalające, bardzo lubię odwiedzać twojego bloga i będę wciąż twoją stałą czytelniczką :) .

Jest cudowny, chętnie go czytam. Jedyne co bym zmieniła, to poprawiła aktywność, ale rozumiem, że możesz nie mieć czasu, czy pomysłu :) Poza tym wszystko jest najj

NIE PODOBA MI SIĘ!

A może uzasadnienie?

Twój blog jest piękny

Masz talent do rysowania

Nic bym nie zmieniła. Dla mnie ten blog jest idealny.

Więcej postów DIY, zdecydowanie te najbardziej lubię czytać :)

Mogła byś reż przeglądać blogi z komentarzy i mówić co te osoby robią dobrze a co źle i nad czym powinny pracować albo ogólnie oceniać blogi

Na wszystkie blogi z komentarzy wchodzę, po prostu nie zawsze coś po sobie zostawiam :)

Robisz świetne zdjęcia, czasem się zastanawiam czy zdjęcie nie jest zapożyczone, ale widzę podpis i już wiem że to Twoje dzieło. Blog jest przejrzysty, estetyczny, czcionki fajnie dopasowane. Na komórce też dobrze wygląda. To chyba najładniejszy blog który czytam (a czytam ich parę), wiele z nich jest zawalona niepotrzebną grafiką, zawiera za dużo krojów czcionek, dużo niepotrzebnego tekstu czy beznadziejnych postów. U Ciebie wszystko jest dopracowane i wydaje się być przemyślane. Oby tak dalej :)

Podoba mi się, jest ciekawy.

Bardzo lubię Twój blog, i szczerze nie ma co zmieniać! Tylko mogłabyś napisać post dla osób początkujących rysunek? Jak rysować żeby było łatwo i dobrze. ;)

Jak łatwo i dobrze rysować to sama bym chciała wiedzieć :D

Blog jest ciekawy, posty mogłyby się pojawiać ciut częściej ale rozumiem, że nie zawsze się da.

Uważam że zamiast rysynków, czy kolorowanek, częściej mogły by się pojawiać szkoły rysunku.

W sumie chciałabym, żebyś cześciej pisała!

Mnóstwo rzeczy

yyyyyyyy... chyba nie
Nie XD
Dodawałabym częściej posty
Ja już wystarczająco napisałam w piątym pytaniu, ale przydałyby się jakieś toturiale, krok po kroku, prace ołówkowe. Sama rysuję i wiem, że dla czytelników to ważne :) Można również wykupić reklamy, tym akurat mogę się zająć również :D Pozdrawiam Cię serdecznie!

Prace ołówkowe nie pojawiają się, bo nie przepadam za rysowaniem nimi. A reklamy... Nie, dziękuję. Może kiedyś...

Blog mi się bardzo podoba, jednak zmieniłabym trochę czestotliwość postów ;)
Jest minimalistyczny i taki mi się podoba. Proszę napisz czy wyjaśniła się sprawa z twoim rysunkiem!:D

Tak, wszystko się wyjaśniło :)

tak

Jest to jeden z moich ulubionych blogów.PozdrawiamXD

Raczej, chyba wszystko podoba mi się na blogu oraz w jego designie :) Czasami denerwuje mnie to, że przez długi czas nie ma nowych postów...

Posty zawsze pojawiają się w ciągu maksymalnie 8 dni, nie wiem, czy kiedyś była dłuższa przerwa. Piszę jak najczęściej mogę... Oprócz bloga i rysowania mam jeszcze wiele innych rzeczy i obowiązków...

blog jak najbardziej mi się podoba, ale mogłabyś odpisywać na komentarze.

Odpisuję na komentarze z pytaniami, ale myślę, że jeśli nie odpisuję na komentarz typu "ładnie" to nie znaczy, że jestem chamska czy niemiła, tylko po prostu gdybym odpisała na wszystko, zrobiłby się wielki spam komentarzami "dziękuję"...

Podoba się w 100%.

Bardzo mi się podoba.

Podoba mi się. Najbardziej jednak lubię posty o kolorowankach. Chciałabym aby było ich więcej. Z chęcią przeczytałabym post o materiałach, których używasz do kolorowania. Pozdrawiam ;)
na razie nie

Blog bardzo mi się podoba, jednak powinno być na nim więcej szkół rysunku i DIY.

Podoba mi się

Twój blog jest śliczny taki jaki jest :d

Wszystko mi się podoba, to chyba najlepszy blog jaki czytam ♥

Twój blog jest bardzo motywujący. Dzięki niemu uwierzyłam, że też mogę rysować tak jak ty;) 
Dziękuję:)

Blog mi się podoba, jest kreatywny, inspirujący i można na nim znaleźć odpowiedzi na wiele pytań.
Zmienilabym jedynie kolor. Podoba mi sie

Ech, dostałaś nominację na bloga, aczkolwiek może jej nie zauważyłaś. Blog jest fajny, jednak czegoś nie wiem czego mi brakuje. Może przeszkadza mi to, ze tak "sztywno" piszesz posty? Pozdrawiam, www.podrozksiazkach.blogspot.com

Możliwe, żę nie zauważyłam... Czasami nie nadążam za wszystkim. Ale razie i tak nie piszę postów z nominacjami. Rzeczywiście dla niektórych mój sposób pisania możę być sztywny, ale mi za to przeszkadza, kiedy ktoś pisze co drugie słowo "xD", nadużywa emotek lub na siłę jest "śmieszny".

Bardzo mi się podoba, jest to mój ulubiony blog

mogła byś dawać porady dotyczące rysunku a tak wogule masz ładne prace na lilla lou bo co jakiś czas tam zerkam jak coś jestem KoAla Art

-

cie to wszystko xd

Nie rozumiem, ale okej :D

jest świetny, rozwujaj się i oby tak dalej :)

To wszystko

blog podoba mi się , niczego bym nie zmieniała( chyba że częstotliwość postów)

Wszystko jest supi :)

nic

Mogłabyś więcej pisać o rysunkach, np. co sprawiło ci trudność albo na co warto zwróć uwagę itd

Wg mnie wtedy byłoby ciekawiej niż tylko oglądać twoje rysunki.

Postaram się pisać więcej o moich pracach, nie pomyślałam o tym :)

;)

Jest cudowny. Pięknie rysujesz.


Blog strasznie mi się podoba :)


Dziękuję wszystkim za wypełnienie ankiety i gratuluję, jeśli ktoś doszedł do końca :)
Poniżej ankieta dotycząca szkół rysunku - piszcie swoje propozycje!

7 komentarzy:

  1. Super,że podsumowałaś!
    Teraz blog ma cudny kolor *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny post ^^ Jeny...chciało Ci się tyle pisać? O.O *podziw*
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com
    ~Nat

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie się kiedyś zastanawiałam, czy będzie to podsumowanie, czy nie :D Wszyscy chcą oglądać Twoje rysunki :D I uczyć się :P Ile tego jest O.O Przyznam się, ze nie przeczytałam całości od A-Z, ale mniej więcej :D Gratuluję 100% za zdjęcia. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Blog już był ładny, a teraz jest jeszcze piękniejszy!

    Amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Znalezienie swoich odpowiedzi - cud! XD
    Ogólnie sama tez gmeram przy szablonach i jednak uważam, ze to jak z ubieraniem - najważniejsze, aby tobie sie podobało.
    Mi sie bardzo podoba, a czy różowy czy niebieski- ważne abyś Ty czuła sie tu jak u siebie :)
    Pozdrawiam!
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Teraz właśnie kolor bloga mi się niezbyt podoba... taki szarobury trochę. Tamten był lepszy. Najlepszy byłby taki turkusowy czy coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że wszystkim dogodzić się nie da :) Mi podoba się ten kolor ;)

      Usuń