23.07.2016

Tancerka

Ostatnio będąc w sklepie plastycznym znalazłam blok z czarnymi kartkami. Pomyślałam sobie, że w sumie nie rysowałam wcześniej na czarnym papierze i fajnie byłoby wypróbować nową technikę. Tak powstała ta praca - na wypróbowanie nowej techniki. Myślę, że bardzo przyjemnie rysowało mi się ten rysunek i bedę robić kolejne prace na czarnych kartkach.


Pozę tancerki rysowałam wzorując się na tym zdjęciu. Rysunek wykonałam na czarnym bloku Canson za pomocą białej kredki Derwent Coloursoft oraz Lyra. 




P.S. Wiele osób pisało w ankiecie, że chciałoby, żeby na blogu pojawiało się więcej tutoriali dotyczących rysowania. Jeśli macie konkretne prośby, piszcie w komentarzach :)

23 komentarze:

  1. Wygląda naprawdę zjawiskowo *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. rysunek bardzo ładny, lubię taki klimat. czekam na kolejne prace tą techniką! sama też mam czarny blok z cansona i też muszę coś na nim zdziałać...
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna, tylko twarz trochę dziwnie wygląda, dodałabym biały refleks w okolicy kości policzkowej ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny rysunek ;3 Ta technika jest naprawdę ciekawa, z pewnością ją niedługo wypróbuję :)
    zwyklekreskinapapierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Zatkało mnie i szczęka opada! Niesamowity rysunek o.O
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  6. Prześliczny rysunek Juleł <3 Czekam na więcej prac tą techniką:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna ta tancerka, zawsze podziwiam rysunki białą kredką na czarnej kartce, wyglądają wyjątkowo:) Też muszę kiedyś spróbować:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny rysunek *-* czekam na kolejne wykonane tą techniką. Chyba też muszę spróbować namalować coś na czarnym papierze.

    OdpowiedzUsuń
  9. ~WOAH!!!~~ *O* Jakie to piękne! *O* *O* *O* Hej, a czym to narysowałaś???
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, napisałam w poście - białymi kredkami Derwent i Lyra.

      Usuń
  10. Ciekawa praca. Mam pytanie. Ile zajęło Ci jej wykonanie? Tak mniej więcej :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Hmm, nie wiem ile, wydaje mi się że tak z 2-3 godziny?

      Usuń
  11. Cieszę się bardzo, że poinformowałaś mnie o swoim blogu, ponieważ uwielbiam przeglądać takie strony ^^ Tancerka jednym słowem wyszła Ci świetnie *.* Bardzo mi się podoba :) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca i ładnie pocieniowana. Lubię w tego typu pracach klimat, jest taki tajemniczy <3 Samej też mi się zdarzało rysować na czarnych kartkach białą kredką, ale to był tylko taki jednorazowy romans, raczej nie dla mnie ta technika xD

    OdpowiedzUsuń
  13. Praca wyszła naprawdę genialnie. Cała postać wydaje się "błyszczeć". Próbowałam kiedyś rysować na czarnym papierze, ale jednak stanowczo wolę białe kartki :)
    Pozdrawiam
    http://www.sarawistudio.pl/

    OdpowiedzUsuń
  14. To chyba najcudowniejsza praca jaką widziałam u Ciebie na blogu. Ciągle zadaje sobie pytanie jak Ty to narysowałaś. Coś niesamowitego.
    Pozdrawiam :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Czemu zawsze jak oglądam Twoje rysunki, to potem z wrażenia nie wiem co napisać w komentarzu? Omg Juleł, to jest cudowneee!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ładna baletnica, dodałabym tylko trochę światła na policzki. ;)
    Mój blog ✌ [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  17. Super ci wyszła. :) Ja też nigdy nie rysowałam na czarnych kartkach. Może przy większych zakupach też sobie kupię taki blog. ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba chodziło ci o blok ;D Pozdrawiam

      Usuń
  18. Świetna praca (twarz taka realistyczna) . Hmmm, może spróbuj narysować bociana albo jakiegoś ptaka :).

    OdpowiedzUsuń