28.07.2016

Paw

Jednym z moich planów na wakacje było wykonanie kilku prac farbami. Wzięłam ostatnio akwarele i postanowiłam namalować coś innego niż zawsze. Akwarelami malowałam głównie krajobrazy, więc pomyślałam, że fajnie byłoby namalować zwierzę. Wybrałam pawia, pomyślałam, że nigdy go nie malowałam ani nie rysowałam. 


Wzorowałam się na różnych zdjęciach, a do malowania użyłam farb akwarelowych Astra oraz bloku A4 Canson Student.





P.S. Czy chcielibyście przeczytać podsumowanie ankiety? 

24 komentarze:

  1. Wow! Naprawdę robi wrażenie. Zresztą jak większość Twoich prac!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niesamowity paw. Piękny obraz. O ankieci możesz pisać spokojnie ;)
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne *-* Ile ci zajęło, namalowanie go?
    Z chęcią bym przeczytała podsumowanie ^.~

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny<3 chętnie przeczytam podsumowanie <3

    OdpowiedzUsuń
  5. *.* Świetna praca. Mogłabym na nią patrzeć i patrzeć :D

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się ta brzuchoszyja [xD] najbardziej podoba *-* posiadam pytanie: czy to malunek na papierze? bo chyba dostrzegam tam jakąś nie papierową [nie umiem się wysławiać ;-;] teksturę...[lub mam coś ze wzrokiem ;-;]

    co do ankiety: skoro ktoś ją wypełnił, to podsumowanie zrobić wypada...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Tekstura" jest dlatego, że ten blok ma fakturowane kartki :)
      Postaram się zrobić podsumowanie :)

      Usuń
    2. WOW~~ Myślałam, że to zdjęcie - rysunek jest świetny!

      Usuń
  7. Niesamowity *-* Ja już od miesiąca planuję narysować pawia kredkami. Myślę, że w końcu uda mi się to zrobić.
    Tobie wyszło naprawdę super. Bardzo mi się podoba :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna praca *.* Ja raczej nigdy nie wezmę się do rysowania pawia - boję się że efekt wyszedłby niekoniecznie zachwycający :P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny rysunek! Zazdroszczę Ci umiejętności rysowania akwarelami,ja wciąż próbuje, ale średnio mi to wychodzi ;)
    zwyklekreskinapapierze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna praca, uwielbiam takie kolory i podziwiam precyzyjność z jaką operujesz farbami:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny ten paw <3 Ja z chęcią przeczytam jak wyszła ankieta :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty jesteś niesamowita*-* Jak ty to robisz? Tego chyba nikt nie wie. A co do ankiety z chęcią przeczytam jak wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham te ptaki ♥ Bardzo fajnie Ci wyszło. Dobrze, że obierasz różne techniki rysunku, malowania. Idzie Ci coraz lepiej. Jestem ciekawa wyników ankiety, więc chętnie je przeczytam :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. O jeny! *O* Jaki cudny, jak prawdziwy! *O*
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne :3 Masz wielki talent :> Mam pytanko:Jakie 5 kolorów pro markerów polecsz dla początkujących?

    OdpowiedzUsuń
  16. Dziękuję :) Myślę, że najlepiej kupić kilka odcieni jednego koloru, na przykład 3 odcienie kremowego, brązowy (tez do skóry) i blender :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wyszło przepięknie! Tak jak w przypadku tukana: cudowne, żywe kolory.
    Jestem bardzo ciekawa podsumowania ankiety.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło ślicznie! Idzie ci coraz lepiej. Ja do farb nie mogę się zabrać, bardzo ich nie lubię, więc podwójny szacun.
    A co do ankiety to chętnie przeczytam
    dariavaria.blogspot.com
    ps. Nominacja do LBA

    OdpowiedzUsuń
  19. Ślicznie! Dobrze Ci wyszła ta praca farbami.

    darkayshleycreated.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Boski ten paw ^-^
    PS. Zostałaś nominowana do LBA:
    http://hermionedraw.blogspot.com/2016/07/libsterblogawards.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, ale nie odpowiadam na razie na LBA ;)

      Usuń