05.07.2016

Liebster Blog Award #4

Nazbierało się ostatnio kilka nominacji do Liebster Blog Award. Ostatnio zostałam nominowana przez aż 8 blogów - Oczami Humanistki, Pasje Weroniki Natali-StyleZumen no PleLusia i NatikLaurkapp ArtLivia's Passions i My life my draw. Dzisiaj odpowiem na wszystkie nominacje!


Pytania od Oczami humanistki

1. Jakie trzy rzeczy zabrałabyś na bezludną wyspę?
Na pewno zabrałabym ze sobą swój szkicownik z czymś do pisania/rysowania, kilka książek i lustrzankę.

2. W jakim filmie chciałabyś zagrać?
Myślę, że zupełnie nie nadaję się na aktorkę. Nie do końca chciałabym zagrać w jakimś filmie, nawet w którymś z moich ulubionych.

3. Co najbardziej irytuje cię w ludziach?
Egoizm, zazdrość, chamstwo, bycie wrednym... Chyba te rzeczy najbardziej.

4. Masz możliwość pójścia na kolację z dowolnym aktorem/piosenkarze. Kogo byś wybrała?
Ciekawe pytanie. Myślę że Jennifer Lawrence, Emma Watson lub Tom Hiddleston.

5. Jaką super moc chciałabyś posiadać?
Chciałabym umieć czytać ludziom w myślach...

6. Dostajesz 100 tysięcy. Na co chciałabyś je wydać?
Część wydałabym na wycieczkę w jakieś ciekawe miejsce, a część myślę że oddałabym na jakieś cele charytatywne.

7. Którą książkową postać chciałabyś przenieść do rzeczywistości, żeby ją poznać?
Chciałabym poznać Katniss lub Hermionę :)

8. Jakie jest najdziwniejsze danie jakie jadłaś?
Nie gustuję w dziwnych daniach, w przeciwieństwie do niektórych niechętnie próbuję rzeczy których nie znam. Jakoś nie mogę sobie niczego dziwnego przypomnieć :)

9. Wyjazd pod namioty z przyjaciółmi czy samotny pobyt w luksusowym spa?
Zdecydowanie wyjazd z przyjaciomi :)

10. Dowiadujesz się, że jutro jest ostatni dzień Twojego życia. Co byś tego dnia zrobiła?
Myślę, że to bardzo trudne pytanie. Trudno mi na nie odpowiedzieć, bo nie mam pojęcia jak bym się w takiej sytuacji zachowała. Pewnie spędziłabym ten dzień z najbliższą rodziną i przyjaciółmi.

11. Jakiego zwierzęcia w życiu byś nie dotknęła?
Na pewno krokodyla, aligatora, węża, ślimaka... Pewnie znalazłoby się jeszcze kilka zwierząt.


Pytania od Pasje Weroniki

1. Ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato!

2. Podaj trzy ulubione blogi.
Moje ulubione blogi to IlojleenArtystyczne ciekawostki oraz Blonparia.

3. Podoba się Tobie mój blog? Co sądzisz o wyglądzie, zdjęciach itp.?
Uważam, że zdjęcia i wygląd Twojego bloga są naprawdę ładne, jednak tematyka nie moja - czytam głównie blogi artystyczne i o rysowaniu, moda i lifestyle to nie moje tematy (chyba, że posty o fotografii, które są u Ciebie bardzo ciekawe).

4. Co sądzisz o niemarkowych ubraniach?
Dla mnie nie ma różnicy, czy ktoś kupuje markowe, drogie ubrania, czy z tańszych sklepów.

5. Ile czasu dziennie poświęcasz na blogowaniu?
Nie bloguję codziennie. Na swojego bloga poświęcam około 3-5 godzin tygodniowo.

6. Malujesz się? Jeśli tak, podaj trzy marki ulubionych kosmetyków.
Nie, nie maluję się.

7. Największe marzenie?
Mam dużo marzeń, ale nie będę ich zdradzać na blogu :)

8. Byłaś kiedyś na jakimś koncercie?
Nie... Chyba nie (przynajmniej nie na koncercie żadnej znanej osoby ani zespołu).

9. Ulubiony zespół/wokalista/wokalistka?
Avicii, Coldplay, Sia i Imagine Dragons.

10. Co robisz w wolnym czasie?
Rysuję, czytam, bloguję, maluję, robię zdjęcia, spotykam się z przyjaciółmi :)

11. Twój sposób na zdjęcia?
Hmm... Trudno powiedzieć, nie mam jakiegoś "sposobu na zdjęcia". Po prostu jak skończę rysunek robię kilka zdjęć...


Pytania od Natali-Style

1. Jaka jest Twoja ulubiona kreskówka/bajka/anime?
Rzadko oglądam bajki, ale jak już to najczęściej "Porę na przygodę".

2. Masz jakieś zwierzątko? Jeśli tak, to napisz jakie :)
Tak, mam psa Mike'a i rybki.

3. Masz rodzeństwo? Lub chciałbyś mieć?
Tak, mam brata :)

4. Jakie jest Twoje ulubione jedzenie? (tutaj zaliczają się też słodycze)
Uwielbiam wszelkiego rodzaju czekolady... A oprócz tego truskawki, borówki, maliny, arbuzy i poziomki.

5. Do jakiego kraju chciałabyś polecieć? 
Chciałabym polecieć do Anglii i  zobaczyć Londyn :)

6. Jaki jest Twój ulubiony kraj i dlaczego?
Z krajów w których byłam najbradziej podobała mi się Grecja (chociaż jak dla mnie jest tam za gorąco, nie cierpię upałów).

7. Co najbardziej lubisz robić w wolnym czasie?
Tak jak pisałam wyżej - rysować, czytać, blogować, malować, robić zdjęcia, spotykać się z przyjaciółmi.

8. Umiesz mówić w innym języku? Lub jeśli nie, to w jakim chciałabyć umieć mówić?
Umiem angielski i nieco mniej niemiecki, ale nie wiem czy bym się z kimś dogadała...

9. Jaki jest twój ulubiony utwór?
Nie mam ulubionego utworu - ciągle mi się to zmienia. Aktualnie ulubione dodaję zawsze w ulubieńcach miesiąca :)

10. Jak masz na imię?
Julia (ale wolę Jula)

11. Jaki jest Twój ulubiony piosenkarz/piosenkarka?
Avicii, Sia.


Pytania od Zumen no Ple

1. Jakie cukierki lubisz najbardziej?
Wszystkie czekoladowe :)

2. Czego boisz się najbardziej?
Mam lęk wysokości, boję się pająków.

3. Jaki masz stosunek do w-f? Lubisz, czy może uważasz go za niepotrzebny (jako przedmiot, nie jako sport)?
Myślę, że w-f może być w szkołach, ale nie powinny być ocenianie umiejętności z tego przedmiotu.

4. Do jakiego kraju w Europie chciałbyś/chciałabyś wyjechać?
Chciałabym pojechać kiedyś do Anglii.

5. Co myślisz o mandze i anime?
Nie oglądam ani nie czytam, więc nie mam zdania.

6. Jesteś tolerancyjna?
Myślę, że tak.

7. Twój najstraszniejszy koszmar?
Nie chcę pisać o najgorszych koszmarach, staram się o nich zapomnieć...

8. Co myślisz o śmierci?
Nie lubię o niej myśleć.

9. Czy kiedyś wydawało ci się, że umierasz?
Nie...

10. Czy biłaś się z kimś na poważnie?
Nie.

11. Czy jadłaś mięsnego jeża (X'DDDDDDDDD)?
Nie...


Pytania od Lusia i Natik

1. Czym się interesujesz?
Głównie rysowaniem. 

2. Jakie jest twoje najwieksze marzenie? 
Odpowiadała na to pytanie wyżej.

3. Jakie byłyby twoje pierwsze słowa po przebudzeniu się z 5-letniej śpiączki?
Nie wiem... Pytałabym pewnie gdzie jestem, ile czasu byłam w śpiączce.

4. Boisz się, że kiedyś nie będzie jutra?
Nie.

5. Jesteś od czegoś uzależniona?
Nie.

6. Masz jakieś ukryte przed światem talenty? 
Wydaje mi się, że nie...

7. Jak nazwałabyś swojego lamorożca?
Nie wiem... Zależy jakiego by był koloru :D

8. Lubisz oglądać horrory? 
Nie, to nie dla mnie.

9. Jak zareagowałabyś na informację o przeprowadzce do innego miasta?
Myślę, że nie byłabym zadowolona...

10. Jakie masz podejście do czytania książek?
Bardzo lubię czytać :)

11. Lubisz jeść słodycze?
Tak... A kto nie lubi?


Pytania od Laurkapp Art

1. Czego używasz do rysowania?
Rysuję najczęściej kredkami Polycolor, ale wszystkie przybory są wypisane w zakładce CZYM RYSUJĘ :)

2. Jakie jest twoje skryte marzenie?
Nie zdradzę :)

3. O czym marzysz?
Jak pisałam wyżej... Nie zdradzę na razie :)

4. Co byś robiła w niebie gdyby nie było kartek i kredek?
Nie rysowałabym...

5. Jaki jest twój styl?
Nie mam określonego stylu ubierania się.

6. Od kiedy jesteś na LL?
Nie pamietam... Tak z 4 lata.

7. Twoje osiągnięcia na LL?
Wszystkie osiągnięcia wypisałam w zakładce MOJE OSIĄGNIĘCIA.

8. Jakie chciałabyś mieć zwierzątko?
Chciałabym mieć jeża afrykańskiego, są śliczne!

9. Czy jesteś od czegoś uzależniona?
Nie... Chyba nie...

10. Jaka jest twoja ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej piosenki...

11. Od kiedy prowadzisz bloga?
Od lipca 2015.


Pytania od Livia's Passions

1. Jaka jesteś? Opisz siebie w kilku słowach.
Spokojna... Kreatywna? Nie wiem, haha.

2. Lubisz sport? Co trenujesz lub ćwiczysz w wolnym czasie?
Zależy jaki sport... Lubię tylko niektóre. W wolnym czasie jeżdżę na rolkach i deskorolce, ale trenowaniem tego nazwać nie mogę.

3. Jaki chciałabyś mieć kolor włosów w przyszłości?
Podoba mi się taki kolor jaki mam, nie chciałabym go zmieniać.

4. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lato ze względu na wakacje, ale wolę pogodę jaka jest w wiosnę.

5. Masz na coś uczulenie?
Chyba nie.

6. Masz więcej przyjaciół w twoim otoczeniu czy w internecie?
Zdecydowanie w moim otoczeniu.

7. Oglądasz teraz EURO?
Teraz już nie, oglądałam tylko mecze Polski.

8. Gdzie jedziesz na wakacje?
Już wróciłam z obozu, a dalszej części wakacji jeszcze nie mam zaplanowanej.

9. Jakie jest twoje największe marzenie?
Pisałam wyżej :)

10. Oreo czy pieguski?
Chyba nie jadłam piegusków więc oreo.

11. Coca-cola czy sok?
Nie przepadam za jednym ani drugim, wolę herbatę lub wodę, ale jak już to sok.


Pytania od My life my draw

1. Czego się boisz?
Najbardziej wysokości.

2. Twoja ulubiona piosenka?
Nie mam ulubionej piosenki.

3. Twoje ulubione danie?
Naleśniki z czekoladą, bananami i truskawkami.

4. Ulubiony film?
Cała seria Harry'ego Pottera i Igrzysk Śmierci.

5. Gdzie spędzisz wakacje?
Jeszcze nie wiem.

6. Co lubisz robić w wolnym czasie?
Rysować i spotykać się z przyjaciółmi.

7. Czym rysujesz?
Rysuję najczęściej kredkami Polycolor, ale wszystkie przybory są wypisane w zakładce CZYM RYSUJĘ :)

8.Twój ulubiony styl ubierania?
Nie mam określonego stylu ubierania, a co dopiero ulubionego :)

9. Skąd wzięłaś pomysł na bloga?
Bo znalazłam w internecie różne blogi o rysowaniu, więc postanowiłam założyć swój.

10. Ulubieni youtuberzy lub blogerzy?
Moja ulubiona youtuberka to Olsikowa, a moje ulubione blogerki (a raczej blogi) to IlojleenArtystyczne ciekawostki oraz Blonparia.


Pytania ode mnie:

1. Jakie jest 10 najlepszych książek jakie przeczytałaś?
2. Jaka jest najnudniejsza książka jaką przeczytałaś?
3. Jaka jest twoja ulubiona rasa psa?
4. Jakie jest twoim zdaniem najładniejsze zdjęcie zrobione przez Ciebie?
5. Skąd wzięłaś pomysł na założenie swojego bloga?
6. Ulubiona bajka, którą oglądałaś jak byłaś mała?
7. Czego najbradziej nie lubisz robić?
8. Mieszkanie czy dom?
9. Gdybyś mogła mieć jakiekolwiek zwierzę, jakie byś wybrała?
10. Co najbardziej Cię inspiruje?
11. Jakiego dania nigdy byś nie zjadła?


Nominuję:


Uzbierało się naprawdę dużo pytań, ale w końcu odpowiedziałam na wszystkie nominacje. Teraz czekam na Wasze odpowiedzi!

15 komentarzy:

  1. sporo tych nominacji. bardzo fajny blog blonparia (nie znałam go)
    serdecznie pozdrawiam i z niecierpliwością wyczekuję nowych prac

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow. Bijesz wszystkich na głowę! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję tylu nominacji. Dużo pytań się powtarzało :D Lubię czytać posty tego typu, bo można się wiele dowiedzieć o danym blogerze. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Miło, że można było się coś o tobie dowiedzieć ^^

    darkyashleycreated.blogspot.com
    Z góry dzięki za odwiedziny!

    OdpowiedzUsuń
  5. Hhaaha kolejna nominacja :D no dzięki , ile ci zajęło napisać tego całego posta ? świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale masz piękny wygląd bloga :D Wielbię takie posty i dowiadywanie się czegoś o blogerze :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, faktycznie sporo nominacji ;P
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Super post :) ja pamietam, jak kiedyś z Akacją musiałyśmy pisać MEGA LBA, bo miałyśmy 8-11 nominacji (juz nie pamiętam dokładnie). Jaki masz telefon? Bo ja mam właśnie podobny Galaxy J5 (Samsung), ale jeszcze są Grand Prime podobne :)
    akacjaemi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam telefon Galaxy Grand Prime ale zastanawiam się właśnie nad J5 albo S5 Neo, chciałabym telefon z lepszym aparatem niż mój :)

      Usuń
  9. PS. No dzięki, muszę przepisywać wszystkie Twoje pytania bo masz zabronione kopiowanie xDD :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moshi podaj maila, to ci wyślę :P

      Usuń
    2. Hahaha przepisałam wszystko :D ale dzięki :P

      Usuń
  10. Troszkę Ci czasu zeszło, żeby odpowiedzieć na tyle pytań :D

    OdpowiedzUsuń
  11. wow, bijesz wszystkich na głowę! musiało ci trochę zejść zanim na wszystko odpowiedziałaś no nie? xD
    zapraszam do mnie:
    dariavaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za nominację, ale jak na razie nie przyjmuję nominacji do LBA :)
    Miałaś sporo roboty odpowiadając na te wszystkie pytania, podziwiam.

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    SZELEST STRON

    OdpowiedzUsuń