17.07.2016

JulaLou Koloruje #4 - Orientalne Fantazje

Kupiłam już jakiś czas temu kolejną kolorowankę - "Orientalne Fantazje" - która okazała się najtrudniejszą z tych, które mam. Pokolorowałam na razie tylko 4 strony, które zobaczycie. Wybrałam na razie te łatwiejsze strony, bo do najtrudniejszych na razie nie mam cierpliwości. Strony w tej kolorowance kolorowałam za pomocą kredek Colorino Artists, cienkopisów Stabilo i mazaków Bic.



 Mała mandala obok strony tytułowej kolorowanki, czyli najłatwiejsza strona w kolorowance:


Mandala pokolorowana na obozie:



Czerwono-żółte wzory z metalicznym srebrnym tłem:



Wzory pokolorowane różnymi odcienami zielonego oraz żółtym:



Na razie to wszystkie strony, które zapełniłam. Niektóre strony z tej kolorowanki będą sporym wyzwaniem, ale mam nadzieję, że uda mi się pokolorować ich jak najwięcej :)


20 komentarzy:

  1. P.S. Chcielibyście przeczytać recenzję tej kolorowanki?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne kolorowanki, sama nie przepadam za takimi wzorami :/. Recenzje chętnie przeczytam ;)
    Pozdrowionka
    Saphira

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ja dawno nie kolorowałam, aż ochota mnie naszła xD Chętnie przeczytam u ciebie recenzje tej kolorowanki!
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog, jeśli masz czas i chęć zajrzyj ;) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wygląda ta ostatnia i pierwsza. :)
    Z chęcią zobaczę recenzję.
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie piękne! Najbardziej podoba mi się ta zielona kolorowanaka, ale i tak wszystkie są zachwycające.
    Pozdrawiam cieplutko :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknie i bardzo starannie pokolorowałaś. Ładnie dopierasz kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolejna osoba, która ma wielki talent <3 Dziewczyny, wyście się umówiły, czy jak? Jedna po drugiej mi wyskakujecie i mnie dobijacie swoimi talentami. ;)
    A tak na poważnie - świetnie rysujesz. Gratuluję umiejętności, sama chciałabym kiedyś tak kolorować jak ty. Niestety brakuje mi do tego cierpliwości.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie podobają mi się pierwsza oraz ostatnia :) Brawo Jula!! :))
    http://natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale ślicznie pomalowane! :O Wspaniała robota :*


    http://sisterschannelfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta zielona kolorowanka jest przecudowna! Ale pozostałe też piękne, miło się na to patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak cudnie dobrane kolory ♥ Musiało to być czasochłonne, ale było warto. Bardzo spodobało mi się to czerwono-żółte ze srebrnym tłem. Wygląda tak..realistycznie (?) Nie wiem jak to nazwać, ale połączenie tych kolorów daje świetny efekt :) Zielone też idealne. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta zielono-żółta mi się najbardziej podoba, świetnie dobrane kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie kolorowanki z chęcią bym chciała,aby taka identyczna znalazła się u mnie na stoliku.
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ta zółto zielona jest śliczna! http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama nigdy nie umiałam się przekonać do kolorowanek, jakoś mnie to nie bawi. Za to w Twoim wykonaniu te obrazki wyglądają pięknie. Świetny dobór kolorów. Chętnie przeczytam recenzję tej kolorowanki.
    Pozdrawiam :)
    http://www.sarawistudio.pl/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ślicznie kolorujesz, to dość ciekawy sposób na nudę. Mam nadzieję, że mój blog Ci się spodoba i że przede wszystkim go odwiedzisz: www.sky-falls-only-in-stories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie! Mi najbardziej podoba się ta ostatnia strona z kolorowanki
    Mam pytanie: Gdzie i za ile złotych kupiłaś tę kolorowankę?

    Zapraszam:
    naszprzytulnykacik.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję :) Kolorowankę kupiłam za 35 zł w jednej księgarni (nie pamiętam nazwy), ale aktualnie jest na nią przecena w Empiku ;)

    OdpowiedzUsuń