15.06.2016

To do list in Summer 2016

KejtiLou i Wiktoriaz1 nominowały mnie do napisania "listy do zrobienia do końca wakacji". Myślę, że taka lista to świetny pomysł, i warto taką napisać. Dzisiaj przedstawię wam 15 rzeczy, które chciałabym zrobić w te wakacje, a pod koniec wakacji zobaczę, ile rzeczy z tej listy udało mi się zrealizować.


15 rzeczy do zrobienia do końca wakacji

1. Rysowanie 
Chciałabym jak najwięcej rysować, zrobić dużo rysunków. Chcę poćwiczyć proporcje, rysowanie dłoni, włosów, sylwetki i zapełnić kilka koszulek w segregatorze.

2. Malowanie
Mam zamiar namalować kilka małych obrazów akrylami, poćwiczyć malowanie. Dopiero zaczynam malować, i chcę poczytać różne poradniki.

3. Kolorowanie
Mam już sporo pokolorowanych stron w moich kolorowankach. Chciałabym zapełnić całą kolorowankę - Animorphię lub Doodle Invasion.

4. Kolorowe włosy
Chciałabym tak jak rok temu pofarbować sobie włosy pianką tak jak w poprzednie wakacje. Wtedy miałam niebiesko-fioletowe, a teraz jeszcze nie mam pomysłu :)

5. Fotografowanie
Ostatnio zauważyłam, że rzadko robię zdjęcia "tak o". Głównie robię je do postów na bloga, a jak już dla siebie to z różnych miejsc w których jestem. W wakacje, skoro będę miała więcej czasu, chcę robić dużo zdjęć, pobawić się funkcjami w lustrzance.


6. Podróżowanie 
Jeszcze nie wiem gdzie pojadę na wakacje, ale marzą mi się Włochy. Chciałabym pojechać w jakieś ciekawe miejsce, dużo zwiedzać, dużo jeździć.

7. Rysunek do ramki 
W pokoju mam wielką ramkę nad łóżkiem  (na długość połowy łóżka) kupioną do narysowanego rok temu rysunku na formacie...  nie wiem jakim, wiem że bardzo dużym. W roku szkolnym nie miałam czasu by zabrać się za tak duży format, więc zajmę się nim w wakacje - kupię brystol tej samej wielkości i narysuję kolejny rysunek.

8. Szycie
Dawno, daawno nic nie uszyłam - po prostu nie miałam na to czasu w roku szkolnym - więc gdy tylko znajdę jakieś materiały, w wakacje coś uszyję!

9. Jeżdżenie 
Kocham jeździć na rolkach, a ostatnio także miałam okazję jeździć na fiszce przyjaciółki. Bardzo spodobało mi się jeżdżenie na deskorolce, i chcę nauczyć się na niej jeździć oraz dużo jeździć na rolkach.

10. Czytanie
W wakacje poszukam kilku fajnych książek, planuję przeczytać całą serię "Percy'ego Jacksona" i "Więźnia Labiryntu".


11. Nowe kredki!
Dawno nie kupowałam nowych kredek, moje Mondeluzy są na totalnym wyczerpaniu, a do niektórych rzeczy szkoda mi Polycolorów, więc zamierzam kupić jakieś kredki - Faber Castell Eco lub Bruynzeel. 

12. Blogowanie
Kiedy czytam swoje pierwsze posty, które pisałam w poprzednie wakacje... masakra. Pisałam posty prawie codziennie, były totalnie bezsensowne, w ogóle nie zwracałam uwagi na jakość postów. Teraz chcę pisać posty co 6 dni (chyba,  że gdzieś wyjadę i nie będę miała możliwości pisania) starając się żeby były jak najciekawsze.

13. Projektowanie
Zamierzam nauczyć się lepiej rysować sylwetki i więcej projektować na narysowanych przez siebie pozach, zaprojektować kilka kolekcji.

14. Szkicownik
Przyda mi się dużo ćwiczeń z rysowania sylwetki, twarzy. Ćwiczyć będę pewnie w szkicowniku Canson ArtBook - zapełniłam już połowę, i w wakacje pewnie skończę cały ten szkicownik.

15. Spotkania z przyjaciółmi 
Oprócz siedzenia w domu i rysowania chcę jak najwięcej czasu spędzać na dworze z przyjaciółkami. Na pewno będę dużo jeździć na desce, rolkach, będziemy chodzić razem w różne miejsca.


Do napisania swoich list nominuję:
Jabłuszkoo
Truskawkę13
Livia's Passions
NikArt
Mary Jane

Musicie napisać listę z conajmniej 12 punktami i nominować kolejne 5 osób!

14 komentarzy:

  1. Taka lusta rzeczy do zrobienia w wakacje to swietnie motywujaca sprawa. Twoje wakacyjne plany są cudowne i pokazują jaką jesteś onterseującą osobą. Na nudę na pewno nie będziesz narzekać. Życzę powodzenia w realizacji planów.✊👏✊

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam dość podobne plany na te wakacje. Ja najbardziej chciałabym się zająć czytaniem i podróżowaniem ;)
    Pozdrawiam
    Moment Of Dreams ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam bardzo podobne plany, ale oprócz rysowania, malowania planuję skończyć Ksiegę Pierwszą opowiadania oraz powtórzyć cały materiał z I i II semestru do egzaminu. Liczę, że się uda. No w każdym razie życzę Ci powodzenia. Taka lista to super pomysł, sama muszę taką zrobić. :)
    Pozdrawiam
    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne postanowienia :) też zastanawiam się nad pofarbowaniem włosów

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) Ej, a co do pianki do włosów, to po jakim czasie się mniej więcej one zmywają? Czy na bardzo jasnych blond włosach, jakie posiadam nawet po zmyciu się koloru, będzie go jeszcze troszkę widać?

    OdpowiedzUsuń
  6. Oh dzięki Julełku <3 ( Jakbym dawno nie była do niczego nominowana XD) ... ale i tak dzięki :3 Fajnie wyszła ci ta lista ^.^ Mnóstwo kreatywnych planów, więc pozostaje tylko... czekać na wakacje :D
    ~niech przyjdą jak najszybciej ^.~

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna lista. Może ja stworzą swoją, ale tak dla siebie... zobaczymy. Powodzenia z wypełniania kolejnych punktów. A jak już wyjedzesz do tych Włoch to nie zapominaj o nas i wrzuć chociaż zdjęcie ;)
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za nominacje ^^ A lista naprawdę super, myślę, że wakacje będziesz mieć bardzo udane ;*
    - Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za nominacje. Widać że twoje wakacj będą plastyczne i trzymaj tak dalej.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne plany na wakacje :)
    Ja nie umiem malować :( Kolorowanek nie chce mi się kończyć a ciągle kupuje nowe.Pięknie rysujesz i malujesz *.*
    ~Chocolate Monster

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za nominację, jednak nie wiem czy będę robić ten tag u siebie :)
    Bardzo miło czytało mi się Twoją listę ;)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  12. Taka lista to super sprawa! Ciekawe pomysły i plany :)
    Możecwpadnieszcdo mnie: DariaVaria.bl8gspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do LBA: http://bff-of-passion.blogspot.com/2016/06/lba-liebster-blog-award.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ambitnie Julełku :D
    Ja w tym miesiącu SB pofarbowałam na szaro-fioletowe :3

    OdpowiedzUsuń