21.06.2016

Przegląd szkicownika #1

W moim szkicowniku nazbierało się ostatnio sporo prac. Przejrzałam cały i oprócz bazgrołów oraz szkiców na kolanie znalazłam kilka szybkich rysunków, które w miarę nadają się do pokazania. Nie zrobiłam ostatnio żadnej porządnej pracy, więc pomyślałam, że fajnie byłoby pokazać wam wybrane rysunki ze szkicownika.


1. Szczurek - pierwsza praca w szkicowniku (nie licząc "strony tytułowej")


2. Portret z głowy


3. Portret KejtiLou



4. Youtuberka - Adrianna Skon 




6. Koleżanki - Lucy i Ania



7. Youtuberka - Kattvalk


8. Blogerka - Ayuna - portret rysowany na "zamówienie" Ayuny :)




10. Szkic inspirowany opakowaniem kredek Polycolor


11. Szkic ze zdjęcia Cristiny Otero


12. Szkic ze zdjęcia Cristiny Otero


13. Szybkie projekty na kolanie 


Kiedy uzbieram kolejne prace w szkicowniku zrobię kolejny przegląd szkicownika. Podoba się Wam ten pomysł?

19 komentarzy:

  1. Bardzo lubię oglądać prace, więc takie posty są świetnym pomysłem :) Wszystkie prace są świetne, a najbardziej podoba mi się portret Ayuny. Ciekawi mnie czym uzyskałaś kolor czerwony w pierwszym :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne rysunki. Najbardziej podobają mi się portrety. Masz na prawdę talent:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naprawdę ślicznie rysujesz :) piękne prace. Czekam na kolejne i pomysł na przegląd szkicownika podoba mi się, lubię przeglądać zbiory prac ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz ten sam szkicownik co ja, ArtBook Canson. :) Bardzo ciekawe rysunki. Najbardziej podoba mi się portret z głowy ^^

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne prace! :)

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    Szelest stron - kilk!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo świetny pomysł z tym przeglądem.
    Twoje prace mają w sobie to coś. Bardzo ładnie rysujesz mam nadzieję że na wakcjach będziesz częściej publikowała posty ;)
    Zapraszam też do mnie http://zwyklydzien2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne szkice, najbardziej podoba mi się ta papużka z tęczowym tłem, szkoda, że jej nie pokazałaś całej :(
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładne rysunki. Pokazuj jak się uzbiera,bo są bardzo ciekawe.
    Pozdrowionka
    Saphira
    zkredkami.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow sporo tego narysowałaś. Super wyglądają. Jak na rysunki "takie ło" to wyszły bardzo pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Super, rób więcej tego typu postów <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Super rysunki, najbardziej podoba mi się ayuna i KejtiLou. Podobają mi się takie posty, rób ich więcej: )
    Zapraszam do mnie: DariaVaria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajny pomysł z tymi portretami :) Najbardziej podoba mi się szkic inspirowany opakowaniem kredek, fajny taki luźny rysunek :D W dodatku ładne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  13. Za każdym razem jak oglądam Twoje prace robię wielkie woooow. Nie mogę uwierzyć, że można tak pięknie rysować ,,na kolanie" :P po prostu coś cudownego. Mi najbardziej się podobają te trzy kobitki na ostatnim rysunku.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    www.oczamihumanistki.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do LBA więcej na moim blogu

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne rysunki! Też zbieram się na kupienie szkicownika i mam nadzieję, że nie będzie to błedny zakup ^^
    Moją uwagę najbardziej przykuła ta papużka =^.^=
    Dalszych sukcesów życzę!
    Pozdrawiam! nelisioweinspiracje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne rysunki! Ja szukam pomysłów na zapełnienie mojego szkicownika rysunkami. Zapraszam na nowy post na blogu, jest coś o kawie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Suuuuper ^^ Ja i tak najpiękniejsza :3 xD
    (Najciemniejsze strony i tak nie zostały ujawnione, ale ciii, to tajemnica lam <3)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł! Te rysunki są na prawdę świetne! Ja nie mogę nigdzie znaleźć szkicownika do kupienia :/ Polecasz jakiś sklep, firmę? O a przy okzji wpadniesz w wolnej chwili na mojego bloga? Z góry dzięki! darkyashleycreated.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń