23.05.2016

Ulubieńcy Kwietnia i Maja

Doczekaliście się w końcu ulubieńców! Jednak ze względu na to, że chciałabym pisać więcej postów o rysowaniu, DIY lub fotografii niż ulubieńców i postów mniej związanych z główną tematyką bloga, wprowadzam zmianę i od teraz ulubieńcy będą pokazywać się co dwa miesiące. Ale posty jak na razie dalej będą się pojawiać regularnie - co 6-7 dni. 
Koniec ogłoszeń, przejdźmy do ulubieńców!


Artystyczni Ulubieńcy 

Waterbrush - czyli pędzelek z pojemniczkiem na wodę. Genialny do akwareli, bardzo ułatwia pracę. Nie trzeba chodzić po wodę, wystarczy "ścisnąć" pędzelek i mamy wodę! Dla mnie waterbrushe są świetne. Kosztują około kilkunastu złotych, są dostępne w różnych wielkościach i grubościach.


Akwarelki w paletce - ja kupiłam je w sklepie Tiger, ale widziałam identyczne w sklepie plastycznym. Dla początkujących świetne, trochę mniej żywe kolory niż w np. farbkach Astry, ale plusem na pewno jest wielkość - są czteropiętrowe, składane, przez co zajmują mało miejsca. 



Szkicownik Miesiąca

Szkicownik z biedronki. Moim zdaniem na świetne kartki, ma grubą okładkę dzięki czemu można rysować na kolanach. I jeszcze miejsce na ołówek :D



Książka Miesiąca

Jedna z moich kolorowanek - Doodle Invasion. Pewnie większość z Was ją zna - jak dla mnie jest świetna, gdy nie mam ochoty kolorować szczegółowej Animorphii koloruję właśnie Inwazję Bazgrołów.



Youtuberka Miesiąca

Szwedzka youtuberka Kattvalk, w której stylu rysowania się zakochałam. Poniżej kilka speed drawing'ów w jej wykonaniu.




Piosenki Miesiąca

Hymn For The Weekend - Coldplay i Stressed Out - Twenty one pilots. Uwielbiam obie piosenki... Moim zdaniem są świetne!



21 komentarzy:

  1. Świetni ulubieńcy ! Jeszcze nie mam żadnej takiej kolorwanki, ale byłem 2 tygodnie temu w księgarni i trzymałem tą kolorowankę, którą ty posiadasz i stwierdziłem, że to będzie ta, którą kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super te farby! <3
    PS. Co do szkicownika mam taki sam tylko inny wzór ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny gadżet te pędzelki :) A co do piosenek się zgodzę ^^ "Hymn for the weekend"
    the best ⌒.⌒

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam Kattvalk! Oglądam jej filmy od dawna I uważam, że naprawdę pięknie rysuje! A ten pędzel na wodę mnie zaskoczył. Fajny wynalazek I chyba sobie taki kupie :D Musze tylko poszukać gdzieś. ..
    Ogólnie świetni ulubieńcy :)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! Ja mam ten sam szkicownik z Biedronki z identycznym wzorem :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne pędzelki. ;) te farby też gdzieś widziałam, nawet się zastanawiałam czemu takie małe są, dopiero po chwili skapnęłam się, że one są piętrowe. ;) a kolorowanka bardzo fajna, chociaż akurat tej w swojej kolekcji nie mam. ;)
    pozdrawiam serdecznie.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe kategorie wybrałaś. Na początku myślałam, że te akwarele w paletce to cienie ;) Tej youtuberki nie kojarzę, ale na pewno dzięki Tobie zajrzę na jej kanał ^^ akurat bardzo lubię oglądać speed drawing

    http://pamietnikniesmiertelnosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi zawsze podobała się piosenka ,,Hymn For The Weekend", chciałam ją pobrać na telefon ale nie znałam tytułu ;-;

    OdpowiedzUsuń
  9. świetni ulubieńcy i fajna ta you tube'rka , mam taki sam szkicownik, ale to już wiesz <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne prace! Ciekawe takie pędzelki, bardzo ułatwiają prace. Chciałabym kiedyś wypróbować te kolorowanki, czy rzeczywiście działają antystresowo. Wiem, że nie działa to na wszystkich. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Super są te pędzelki! Już wiem co kupić następnym razem :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Zastanawiałam się czy nie kupić sobie tego szkicownika i teraz żałuję :( Może to dziwne, ale uważam, że te akwarelki są słodkie xD youtuberka mi się kiedyś przewinęła przed oczami, ma bardzo fajny, uroczy styl :3 Fajni ulubieńcy :D
    lazurkowasztua.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam bardzo podobny notesik, też z biedronki, po prostu inny wzór. Są one tak piękne, że nie mam pojęcia do czego je wykorzystać :D

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetni ulubieńcy :)
    Co do piosenki - uwielbiam. Mogłabym jej słuchać przez cały czas. Nie wiem czy kiedykolwiek mi się znudzi ;)
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jeny! Ta YouTuber'ka jest świetna! :D Ogólnie super ulubieńcy! ;D
    natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chętnie bym taki szkicownik nabyła, z resztą akwarelki i pędzelek też:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetni ulubieńcy. Ja swojego waterbrush'a mam już ok. 2 lata i nadal dobrze się nim maluję. Tak jak piszesz bardzo ułatwia pracę. Te akwarele też widziałam w sklepie plastycznym i żałuję, że wzięłam w innym opakowaniu, bo te okrągłe są fajne na wyjście gdzieś w plener :3

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam taki sam szkicownik. Jednak jak dla mnie ma zbyt cienkie kartki by stworzyć w nim bardziej szczegółowe prace.

    OdpowiedzUsuń
  19. Łooooooł! Fajny szkicownik, a prace boskie!!


    Tw, zostałaś nominowana do LBA!
    http://zumennople.blogspot.com/2016/05/hejka-wszystkim-od-gealach-czyli-kini.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Super ulubieńcy! Za niedługo pojawi się taki post na naszym blogu :)
    Najbardziej podobają mi się akwarele, są świetnie zaprojektowane - zamują mało miejsa. Oczywiście szkicownik też mi się nieziemsko podoba, bo też mam taki z biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja sb zamówiłam 3 sztuki waterbrush'ów i łącznie zapłaciłam £1.80 (około 5 zł ) :D No tylko, że teraz muszę czekać jakiś miesiąc, aż przyją... XD super post :3

    OdpowiedzUsuń