05.05.2016

Post gościnny- Moja Pasja Rysowanie

Hej! Jak widzicie po tytule dzisiaj piszę tutaj ktoś inny. Postanowiłyśmy z Julą, że wymienimy się postami. Wydaję  mi się, że to ciekawy pomysł, a blogi mamy o podobnej tematyce, więc czemu nie? Ja nazywam się Agata, mam 15 lat i jestem z bloga Moja Pasja Rysowanie.W dzieciństwie dużo rysowałam, kolorowałam czy malowałam i stało się to moją pasją. Ciągle próbuję nowych technik i eksperymentuję.Moimi ulubionymi technikami są: kredki, akwarele i promarkery. Bardzo mi się to podoba. Dlatego też postanowiłam założyć swojego bloga. Jest to miejsce gdzie przelewam swoje pomysły. 
 Dodatkowo interesuję się modą.Zaczęło się to od projektowania na szablonach Lilla Lou czy Top Model. Teraz staram się rysować od podstaw. Najczęściej inspiruję się historią mody. Moje ulubione to lata to 90 i styl grunge. Lubię się wyróżniać i bawić się modą, dlatego uczę się szyć. Na razie proste wykroje, ale zawsze od czegoś trzeba zacząć.
Na zdjęciach niżej znajdziecie też fotografie. Uwielbiam "zatrzymywać" czas na zdjęciach i czasem popróbować swoich sił w fotografii macro. Zapraszam do oglądania. Mam nadzieję, że taki post Wam się spodobał i zapraszam też na mojego bloga.














16 komentarzy:

  1. Bardzo świetny pomysł na post! Jesteś mega utalentowana. Naprawdę super prace. Pozdrawiam :)

    bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wpadne na bloga
    Marti

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło cie tu widzieć :D Jestem twoją stałą czytelniczką tak jak i Juli

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czasami odwiedzam Twojego bloga :) Piękne rysunki, zwłaszcza te spodnie. Ja nic nie umiem akwarelami, PS. Jula, świetny design :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny pomysł z wymianą postów. Jesteśmy waszymi stałymi czytelniczkami, zarówno Juli jak i Agaty.

    OdpowiedzUsuń
  7. Masz ogromny talent dziewczyno. Jestem pod wrażeniem że w tak młodym wieku masz taki warsztat:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, prześlicznie rysujesz!
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Super, że trafiłam na Twojego bloga :) Ja rysuje głównie ołówkiem + ew. węgiel, ale kuszą mnie kolorki kuszą... mam nadzieję, że znajdę u Ciebie ciekawe rady ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. You have a very cool design blog :)
    It's nice to read :)
    I hope you do not mind my language ( English )
    Emma

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześlicznie rysujesz <3
    hermionedraw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Super! Masz tyle zainteresowań...pracowitość, ambicja - świetne cechy. Rozwijaj się dalej, bo idzie Ci to świetnie. Fajny pomysł z wymienieniem się postami :) Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super ! Śliczne rysunki, i te zdjęcia... ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się pomysł na robienie takich gościnnych postów. Obydwie strony na tym korzystają. Właśnie przeglądałam bloga Agaty i kłaniam się nisko - przepiękne rysunki.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń