17.05.2016

JulaLou koloruje #3 - Doodle Invasion

Jakiś czas temu dostałam od przyjaciółki dostałam kolorowankę Doodle Invasion. W tej części kolorowankowej serii pokażę pokolorowane przeze mnie strony właśnie w tej kolorowance :) Koloruje się ją bardzo przyjemnie, i mimo że ma mniej szczegółów niż Animorphia bardzo mi się podoba. Doodle Invasion koloruję głównie kredkami Mondeluz (czasami na mokro, czasami na sucho) oraz mazakami Bic.


Tęczowa książka kolorowana Mondeluzami na sucho:


Rybki w odcieniach niebieskiego i morskiego Mondeluzami na mokro:


Ślimak kredkami na sucho i mokro oraz mazakami:


Zamek pokolorowany jako pierwszy z tej kolorowanki, zrobiony kredkami:


W Doodle Invasion pokolorowałam tylko 4 strony, ale mam zaczęte kolejne kolorowanki. Koloruje się je dość szybko i bardzo przyjemnie, więc pewnie niedługo je skończę :)

25 komentarzy:

  1. Śliczne<3 Ja także posiadam tą kolorowankę:)Mam też radość z biedronki:)Pięknie kolorujesz:)
    Weronika Marszałek,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :D Radość też mam ^-^

      Usuń
  2. Są naprawdę super. Chyba jednak się skuszę i kupię jedną. Ostatnio chciałam, ale wolałam zainwestować w płótna i kredki akwarelowe :3

    http://bloogpseudoarytstyczny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Najbardziej podoba mi się jak pokolorowałaś tą książkę i rybki :) Fajne, tęczowe ombre wyszło, a kolorki rybek są fajnie dobrane. Pozdrawiam!
    lazurkowasztuka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Suuuper... Nie licząc tej w kolorach tęczy, to we wszystkich przeważa niebieski.:-).
    Ja mam kolorowankę "Tajemny Ogróg" i bardzo ją polecam. Właśnie koloruje koliberki (takie świetne mi wychodzą na nich przejści z jednego koloru do drugiego. A w "Tajemnym Ogrodzie" są też takie strony, gdzie są np. Do pokolorowania doniczki i na jednej pisze: Naarysuj w doniczkach rośliny albo trzeba np. dorysować szczegóły na kwiatkach. Dlatego polecam.
    Pozdrawiam
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
  5. I nie licząc też zamku.
    A gdzie kupiłaś tą kolorowankę?
    Kinga

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Można kupić tą kolorowankę w Empiku :)

      Usuń
  6. właśnie wróciłam z empika z kupioną tą kolorowanką,tajemnym ogrodem,kotami i kredkami staedler:D
    Uzależniłam się:O

    OdpowiedzUsuń
  7. Super te kolorowanki, masz kreatywność do dopasowywania kolorów :* Ładnie kolorujesz, i podejrzewam, że narysowałabyś identyczne, bo masz wielki talent!
    http://blackcoffe-julia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja niedawno dostałam taką samą kolorowankę na razie zrobiłam część okładki, Twoje rysunki naprawdę mi się podobają. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. WOW! Jak Ty pięknie kolorujesz, te wszystkie kolorowanki! *O* Mi najbardziej podobają się rybki, tęczowa książka i ślimak :)
    natali-style-art-studio.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Te morskie rybki skradły moje serce! Co za kolory! :D Po raz kolejny udowadniasz jak ogromny masz talent :)Takie szczególiki kolorować...Naprawdę podziwiam ;)
    Pozdrawiam
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. U nas tydzień temu pojawił się post o kolorowance Doodle Invasion, także jak jeszcze nie widziałaś to zapraszamy! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne. Świetnie dobrane kolory, przez Ciebie mam ochotę coś pokolorować :D Naprawdę ślicznie Ci wszystkie wyszły. :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award.
    Pozdrawiam :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D postaram odpowiedzieć się jak najszybciej ^-^

      Usuń
  14. Ślicznie pokolorowane. :)

    gnebiwtryskinapokatnej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Jej! Też je mam, ale ty kolorujesz to super
    Zapraszam:yashleyhekatemonster.blogspot.com.

    OdpowiedzUsuń
  16. Super pokolorowane, ekstra pomysły. Zapraszam yashleyhekatemonster.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jakiś czas temu również zainwestowałam w DI i przez pierwszych kilka dni malowałam jak szalona... A potem ograniczył się mój wolny czas i trzy zaczęte wciąż czekają na dokończenie. ;___;
    Podoba mi się to, w jaki sposób dobierasz ze sobą kolory. Ja niestety jeszcze nie czuję się dobrze z kredkami, wciąż wolę ołówki różnych grubości. ;p
    Twój ślimak strasznie mi się podoba *.*
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie, jakieś 2 miesiące temu zaczęłam serię postów właśnie z Doodlesami i chociaż dopiero jest jeden post, niebawem ich przybędzie. ;)
    http://my-manga-koneko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń