29.05.2016

Autoportret

Zabrałam się ostatnio za kolejny rysunek. Postanowiłam narysować... Siebie. Tak, drugi raz. Tym razem z Mike'm. Nie wyszło może do końca podobnie, ale długo rysowałam ten portret... I jak na razie jest to mój najbardziej udany portret. Na zdjęciu trochę zmieniły się kolory, i nie wyszedł mi mój kolor włosów (w rzeczywistości na rysunku nie ma rudych włosów)... Na początku chciałam zrobić tło, ale później pomyślałam, że bez niego będzie lepiej. 


Wykonanie jak prawie zawsze Polycolory + Polycolor Portrait i biała kredka Coloursoft, format A4.




15 komentarzy:

  1. Wow!! Śliczne! Super Ci wyszło. Włosy piękne, sierść futrzaka również. Nie widzę tutaj jakichś większych problemów z proporcjami czy anatomią, wyszło po prostu świetnie! Najbardziej zakochałam się w rysunku na koszulce, oraz jak już pisałam - Włosach i sierści.
    Moja ocena - 10!! Widać że się starałaś, może nie jest idealnie, ale ja tutaj nie mam do czego się przyczepić.

    http://zumennople.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Juleł ^^ cudnie wyszłaś...tak realistycznie, piesek też ^^brawo za napis, nie dość że super się prezentuje to wydaje się [a raczej jest] taki dopracowany...
    Faktycznie, bez tła się dobrze prezentuje...
    ~ Ninu [lel, zaczynam tak o sobie mówić/pisać]

    OdpowiedzUsuń
  3. ale masz talent pozazdrościć!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow pięknie *,* Nie wiem jak wyglądasz dokładnie ale założę się, że wyszło bardzo podobnie :) Ach i ten psiak! Cudo :)
    Pozdrawiam
    magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny rysunek. Piesek przeuroczy ;)
    momentofdreamsheart.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega rysunek! Masz naprawdę niesamowity talent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie ♥ Musiało Cię to kosztować mnóstwo pracy i czasu, ale było warto! Wyszło bardzo ładnie. Masz mnóstwo chęci, zawzięcia i talentu! I jeszcze koszulka...psiak...wszystko cudnie! Narysować włosy jest bardzo trudno i wymaga czasu, a Tobie wyszło idealnie, bardzo realistycznie. Pozdrawiam
    ludziesamotni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam już wcześniej, piękny <3 Zostałaś nominowana do "To Do" na moim blogu http://wiktoriaz1art.blogspot.com Zapraszam!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ojej, jaka jesteś ładniusia :D Ładnie Ci włosy wyszły i słodka psinka. Choć jak dla mnie mogłaś jednak dodać tło, dodałoby to pracy koloru bo jak dla mnie to trochę za dużo tej bieli :) Choć mimo wszystko, całość fajnie się prezentuje. Pozdrawiam! :)
    lazurkowasztukaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny portret! :*
    Najbardziej podobają mi się okulary, chyba dlatego, że sama sobie z nimi nie radzę xd.
    Pozdrawiam po długiej nieobecności na twoim blogu!
    NOWY POST [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, piękny portret! Według mnie tło zepsułoby rysunek. Zazdroszczę pieska, zawsze chciałam mieć takiego! ♥
    Pozdrawiam. :)
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny autoportret :D rysujesz coraz ładniej... <3

    Pozdrawiam, Jabłuszkooo ♡
    BLOG-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wooow! Ja nie umiem rysować portretów.../

    OdpowiedzUsuń
  14. jejku jaki śliczny rysunek <3

    https://wooho11.blogspot.com - Zapraszam <3 Jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj :) Na pewno się odwdzięczę :*

    OdpowiedzUsuń