20.04.2016

Lublin - zwiedzanie oraz konkurs

Na początku kwietnia dowiedziałam się, że w konkursie Żołnierze Wyklęci  w którym brałam udział (w kategorii praz plastycznych), i w etapie regionalnym miałam II miesjce, w etapie ogólnopolskim otrzymałam wyróżnienie. 
Tydzień po zobaczeniu przeze mnie wyników w Lublinie odbyło się odebranie nagród, zakończenie V edycji tego konkursu. 
Wraz z innymi laureatami pierwszego dnia zwiedziliśmy Lublin, odbyło się spotkanie z weteranami. Następnego dnia rano także przeszliśmy się po centrum Lublina, później uczestniczyliśmy w zakończeniu konkursu, rozdaniu nagród laureatom. Bardzo podobała mi się uroczystość, pozostałe prace naprawdę były świetne. Za rok na pewno też wezmę udział w tym konkursie. 
Na samym końcu posta znajduje się moja praca na ten konkurs. 


Jedne z wielu zdjęć zrobionych przeze mnie podczas zwiedzania:





















Pracę na konkurs wykonałam na formacie A3, za pomocą ołówków, szarej i czerwonej farby akwarelowej oraz czarnej kredki. Robiłam ją 3 dni, nie wiem ile godzin licząc bez przerw (późno dowiedziałam się o konkursie i miałam mało czasu). Na portretach są Irena Taras oraz Danuta Siedzikówna. Ciężko było mi uzyskać podobieństwo ze względu na format - bardzo rzadko rysuję na dużym formacie. 


32 komentarze:

  1. Gratuluję,zasłużyłaś bo praca świetna :D Zwłaszcza podoba mi się klimat tej pracy i kwiaty.
    Zdjęcia też fajne, wyjątkowo do gustu przypadło mi szóste zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję Ci! Podziwiam, że zrobiłaś coś tak pięknego na dużym formacie! ~Rati

    OdpowiedzUsuń
  3. Mieszkam niedaleko Lublina. :)
    Piękne miasto....
    Świetny post!
    Zapraszam do mnie!
    http://londonolssus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia! I praca cudowna! Gratuluję, zasłużona nagroda :)
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten Lublin, trochę jak moja ukochana Praga :) A nagroda zasłużona. Świetna praca.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna praca!
    Byłam w Lublinie i kojarzę kilka kamieniczek... Niestety nie miałam jak się przyjrzeć miastu bo byliśmy na wycieczce klasowej i realizowaliśmy plan.
    http://phootoandstyle.blogspot.com/2016/04/promocje-w-drogeriach-rossmann-natura.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia! Zwłaszcza kolorowe budynki! :D
    Praca też super, graty!
    Pozdrawiam :*
    NOWY POST [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo śliczna praca :) Jak byłaś w Lublinie to mogłaś wpaść do mnie XD. Nie no, ale na serio to fajne nagrody. Jak bym chodziła do gimnazjum to by nam na 100% ogłosili ten konkurs, jak to w Lublinie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne! Życzę ci więcej takich sukcesów ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękna praca!! i bardzo podobają mi się zdjęcia, a najbardziej 6 zdj <3 Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeny! *-* Jaką Ty piękną pracę zrobiłaś! *O* Lublin to piękne miasto *^* Zdjęcia robiłaś aparatem??? =*-*=
    ~Natali-Style~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D zdjęcia robiłam lustrzanką ;)

      Usuń
  12. Piękne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam, jestemnatasza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję:). Piękna praca i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku piękne zdjęcie i wogule Blog. Interesujemy się tymi samymi rzeczami. Wpadniesz? OBS/OBS ja juz jak coś julciaak.blogspot.com. Z góry dzięki ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jakie to fajne uczucie, gdy widzisz zdjęcia i rozpoznajesz uwiecznione na nich miejsca! :D Wiem co czujesz z tym formatem. Ostatnio też robiłam pracę na A3 o podobnym temacie (dotyczyła mojego członka rodziny, który był jakimś tam bohaterem wojskowym) i trudno mi było uzyskać podobieństwo. Do tego jeszcze te niewyraźne zdjęcia! Eh...
    Btw, ładny rysunek. Gratuluję wygranej. :)

    amyrysuje.blogspot.com
    ray-of-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetne zdjęcia :*
    Pozdrawiam i Obserwuję :*
    http://ruudegirls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję! :) Praca mi się bardzo podoba i jej stonowana kolorystyka. A zdjęcia świetne, widać że masz oko do fotografii :) Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratuluję! Ogromne osiągnięcie ;) Po maturze chyba sama wybioręsię do Lublina - jest piękny.
    Pozdrawiam serdecznie :)
    Zapraszam na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  19. Gratuluję wygranej! O tak, Lublin to piękne miasto :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie, że mogłaś pozwiedzać trochę Lublina! Twoja praca jest świetna, aż nie mogę się napatrzeć *.*
    Gratuluję wygranej i życzę jeszcze wielu sukcesów w dziedzinie plastycznej! Pozdrawiam!
    wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje takiego osiągnięcia! Bardzo podoba mi się praca. Jest taka klimatyczna :) Zdjęcia też świetne. Szczególnie podoba mi się szóste ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Nienawidzę formatu A3...moze i to egoistyczne, ale szkoda mi na niego kredek...nigdy nie byłam w Lublinie [rzadko gdzieś jeżdżę]

    Rysunek jak zawsze cudny ^-^ u mnie też kiepsko z podobieństwem...ale ostatnio zakochałam się w rysowaniu ołówkami...


    ~~chrysiridiariphearia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. świetna praca i bardzo ładne zdjęcia, Lublin jest piękny :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się :)
    http://rougeper.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczne zdjęcia i praca :)
    http://artdrawingart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratuluję zajęcia tak wysokiego miejsca, naprawdę zasłużyłaś na to
    maż wielki talent i to coś w swoich pracach, taki styl który je wyróżnia :)
    praca świetna, cudowne połączanie! jak udało zrobić ci się takie cudo
    w zaledwie trzy dni? :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Przepiękne miasto! Już się nie mogę doczekać weekendu majowego gdy tam pojadę. I przekonam się na własne oczy co to miasto ma do zaoferowania. :)

    ms-black-lady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Też chciałabym kiedyś odwiedzić to miasto, a te zdjęcia, które zrobiłaś, tylko do tego zachęcają ;)
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie http://szum-oceanu.blogspot.com/
    PS: Obserwuję, liczę na rewanż

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo ładne miesto, nie wiedziałam że jest tam tak ładnie ;)
    Zapraszam: http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/04/argan-i-tsubaki-oil-pielegnacja-ciaa-z.html
    Buziaki ;);*

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow , śliczne zdjęcia i piękne miasto. Też kiedyś chciałabym tam pojechać :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Super zdjęcia, Lublin bardzo piękne miasto:)
    Zapraszam również do mnie: http://mysticblackart.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń