16.04.2016

JulaLou koloruje #2 - Radość

Zabrałam się ostatnio za kolorowanie "Radości". Tą kolorowankę koloruję bardziej na luzie, nie staram się tak, jak w Animorphii, ale pomyślałam, że wstawię kilka pokolorowanych stron z tej kolorowanki.

Pierwsza strona - strona tytułowa. Kolorowałam ją mazakami i cienkopisami.


Strona kolorowana Mondeluzami. Stęskniłam się za rysowaniem nimi :)



Mazaki + kredki Mondeluz:







Wszystkie kolorowanki razem:


Macie kolorowanki z tej serii? 
Zapraszam do przeczytania recenzji tej kolorowanki.

29 komentarzy:

  1. Super Ci to wychodzi :3 Najlepsza jest ostatnia strona :3
    ratilcia-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale piękne! Mega żywe kolory, tak cudownie wyglądają, że naprawdę ciężko wzrok oderwać :D No ale ja wgl uwielbiam twoje rysunki/kolorowanki i mogłabym je godzinami oglądać xD
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ją oraz; Wyspy, Animorphie, Doodle Ivasion, Zaczarowany Las, Zaginiony Ocean, Projektantka Mody, Kwiaty, Ziemia, Powietrze, Woda, Doodle Fushion, Tajemny Ogród, Stworzenia Duże I Małe, Kolorowanie wg Klucza :3 --- totalne uzależnienie ^*^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, ja mam Doodle Invasion, Animorpię i tą - Radość :")

      Usuń
  4. Właśnie napisałam swojego kolorowankowego posta, patrzę a tu Ty też takiego zrobiłaś xD
    Bardzo podobają mi sie te żywe kolory jakich używasz. Najbardziej podoba mi się ostatni wzór, fajnie wyszedł :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam kolorowanki. Bardzo się cieszę z istniejącego trendu, na te dla dorosłych. Uważam, że to jedna z najbardziej odprężających rzeczy! Ja osobiście uwielbiam szkicować, więc rozwijam swoją kreatywność w nieco inny sposób, jednak innym jak najbardziej polecam to zajęcie.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne ⌒.⌒ Muszę sobie jakąś kupić :) Everdraw ma Doodle Invasion

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepięknie dobrane kolory ... aż chce się patrzeć, patrzeć i podziwiać!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej Jula, mam takie pytanie.Czy zrobiłabyś post pt: "Co mam w swoim piórniku?" Chętnie bym się dowiedziała, jakie tam cuda trzymasz <3
    Pozdrawiam, Do! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witaj Jula, chciałabym się zapytać, czy nie zrobiłabyś posta pt: "Co jest w moim piórniku?". Oczywiście, to tylko propozycja i możesz ją zignorować, jednak bardzo bym się ucieszyła, gdyby taki post powstał. Pozdrawiam i życzę miłego dnia, Do! ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o piórnik szkolny... Nie wiem czy jest sens, noszę tylko ołówek, gumkę, długopis, linijkę... Czasami kilka mazaków... Chyba średnio ciekawy byłby taki post :/

      Usuń
  10. Nie mam tej radości ani innych kolorowanek z tej serii. :( Szkoda, że tylko raz w miesiącu.
    Pozdrawiam.

    amyrysuje.blogspot.com
    ray-of-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ile kolorów *o*. Super, że kolorujesz jakiś fragment na kilka kolorów przechodzących przez siebie. Wygląda to o wiele lepiej niż zwykłe wypełnianie jednym kolorem. Świetnie się to ogląda.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale śliczne :o Ja mam Tajemny ogród i dopiero zaczęłam kolorować.

    julieteverything.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Zostałaś nominowana do LBA!
    ray-of-happiness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Czemu nie mogę wejść w tego posta o Lublinie? To moje okolice są, chcę przeczytać co tam robiłaś! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo opublikowalam ten post przypadkowo. Był zapisany w wersjach roboczych i jeszcze go nie dokończylam ;)

      Usuń
  15. Mam podobną ale tylko kilka stron... ~asiozaur~

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest niesamowity. Aż nie wiem, co napisać :P Ja to nie umiem tak ładnie kolorować.
    Pozdrawiam :)
    oczamihumanistki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Widziałam dziś w taką w sklepie i mnie kusiło ale jak zajrzałam do środka to jednak stwierdziłam że raczej nie będzie mi się chciało. Wolę rysować. :) Wierna fanka

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie Ci to wychodzi :) Ja właśnie dziś zamówiłam sobie Mondeluzy, mam nadzieję że jutro dojdą, bo dla mnie to zdecydowanie nr 1! :)
    http://zyciepelnekoloru.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładnie wyszło, piękne żywe kolory. :3
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  20. Właśnie mi przypomniałaś, że moje kolorowanki leżą i kurzą się na półce 😅 co prawda moje nigdy nie będą taki jak te na zdjęciach powyżej, ale najwyżej troszkę się pobawię 😃

    Może wpadniesz na relację z Miasta Aniołów? :) CALIFORNIA #2

    Pozdrawiam cieplutko
    Julka.bb

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo podobają mi się tego typu książek:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam te kolorowanki, sama mam jedną z tej serii - Spokój :)
    Widziałam Twój rysunek Ayuny, jest świetny! <3
    http://mirella-view.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ale przepięknie!! Ja jak koloruje to wychodzi to troche dennie w porównaniu z twoimi pracami, jednak odpreżam się przy tym a o to w tym chodzi
    http://mydreamand-i.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Też mam tą samą, ale nie wiedziałam że można aż tak ładnie ją pokolorować <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna kolorowanka. Najlepiej ci pawie pióra wyszły :)

    OdpowiedzUsuń