04.04.2016

Cristina Otero - Grapefruit

Inspirując się zdjęciem Cristiny Otero stworzyłam kolejny portret. Bardzo spodobały mi się zdjęcia z serii Tutti Frutti Cristiny Otero. Pewnie niedługo narysuję kolejne zdjęcie :)
Portret wykonałam kredkami Koh-I-Noor Polycolor na bloku Canson Imagine. Zdjęcie było w innym kształcie niż kartka, więc rysunek jest wykonany na dociętej kartce A4. Nie zajął więcej niż 1,5 godziny.






Jak podoba Wam się portret? Kto zgadnie które zdjęcie z Tutti Frutti narysuję jako kolejne? :)

21 komentarzy:

  1. Świetne jak zawsze Juleł <3
    Lucy

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Czekam na kolejne zdjęcie!
    ~Ratilove

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne *,* Ja zgaduje, że może to z pomarańczą/mandarynką, gdzie dziewczyna ma niebieskie włosy :D
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, z niebieskimi to inne. Na oryginale było tak, miała brązowe ;)

      Usuń
  4. WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!Ja nie mogę gdzie ty się tego nauczyłaś?

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, piękne :)
    Nwm jak ty robisz te rzęsy *.*
    http://szkicownik555.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja rysowałam kiedyś z tej serii karambolo :D.
    Bardzo ładne, jedyne co mi trochę się nie podoba to szyja, ale i tak super :*.
    Ściskam ❤
    BLOG ✌ [klik!]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :D szyję starałam się robić jak na zdjęciu ;)

      Usuń
  7. Cudnie Julełku ~ hmm...może to będzie następne?https://www.google.pl/search?q=tutti+frutti+cristina+otero&client=ms-android-orange-pl&prmd=imvn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwi7wsWszfXLAhUGiSwKHZX8CfEQ_AUICCgB&biw=320&bih=452#imgrc=0s7mA6YghPoXFM%3A ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rysunek! Oczywiście z dodatkiem niebieskiego <3
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Perfect ! <3 http://agssymi.blogspot.com/2016/04/hejting.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialne! Dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pięknie wygląda! Lubie te zdjęcia, bo są bardzo kolorowe *.* Rok temu też wzorowałam się na jednym ze zdjęć, ale tobie to o wiele lepiej wyszło. W dodatku mało czasu ci to zajęło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :3 Tobie też ślicznie wyszło, widziałam w wyzwaniu na jednym blogu jak robiłaś pracę :3

      Usuń
  12. Jak zawsze przepiękne! <3 Szykuj się! Jutro przyjeżdżam na korki do ciebie!! <33333

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne! :* Mam pytanie: Robiłaś ten rysunek metodą kratkowania, czy tak dokładnie odwzorowałaś bez tej metody ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) Metoda kratkowania, ale na kartce rysowałam kratki tak bardziej na oko ;)

      Usuń
  14. Piękny rysunek *.*

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcie-Twój rysunek- taki SAM!!!! Cudownie rysujesz:)))) Masz Wielki talent... Ja jak rysowałam portrety ze zdjęć nie robiłam ich ani w 1℅ podobnie:-*

    OdpowiedzUsuń