28.03.2016

Ulubieńcy Marca

Witajcie w ulubieńcach kolejnego miesiąca - marca. Tak jak w każdym poście z tej serii, pokażę siedmiu ulubieńców z tego miesiąca. 


Książka Miesiąca

Zdecydowanie kolorowanki dla dorosłych. W tym miesiącu pokolorowałam kilka stron z "Radości" (recenzję znajdziecie tutaj), dlatego ona będzie ulubieńcem.


Gadżet Miesiąca

Powerbank - przenośna ładowarka do telefonu, tableta. Bardzo przydatne, gdy jedziecie gdzieś dalej i nie macie możliwości ładowania telefonu, albo gdy zapomnicie na noc naładować rozładowanego tefonu do szkoły. Ja mam ładowarkę z Urban Revolt.


Film Miesiąca

"Połowa XXI wieku. Dwójka głównych bohaterów, Lincoln Sześć-Echo (Ewan McGregor) i Jordan Dwa-Delta (Scarlett Johansson), którzy są jednymi z wielu mieszkańców zamkniętego ośrodka, myśli wciąż o tytułowej Wyspie - jedynym nie zanieczyszczonym skrawku ziemi. Lincolna dręczą koszmary, z ich powodu zaczyna wątpić w istnienie Wyspy. Jego wielka ciekawość w końcu doprowadza do odkrycia. Wszyscy mieszkańcy ośrodka są oszukiwani, a ich życie nie jest cenne. Z tego powodu Lincoln wraz z Jordan postanawiają uciec w nieznane..."

Źródło - Filmweb


Piosenki Miesiąca

Kolejny raz są aż trzy piosenki miesiąca. Nie mogłam się zdecydować, więc dałam obie. Są nimi "7 years" Lukasa Grahama oraz "Youth" i "Still" - Daughter. Uwielbiam te piosenki!





Blogi Miesiąca


To już wszyscy moi ulubieńcy marca. A jacy są Wasi?

22 komentarze:

  1. And if you're still bleeding, you're the lucky ones...kocham tą piosenkę

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdybym robiła ulubieńców, "Radość" zdecydowanie też by się tam znalazła :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tez właśnie niedawno kupiłam powerbanka. :) A ta druga piosenka, nie znałam jej a cudowna *,*
    Buziaki :*
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam powerbanka. Kocham go. Mój jest z Miui i wystarcza na 16000mAh. Wydałam na niego 140zł, ale nie żałuję, a gorąco polecam! Kurde, od dawna mnie korci żeby zrobić ulubieńców miesiąca na moim blogu, ale nie wiem czy to pasuje. Chyba zrobię taką inną wersję... Jak Amy coś robi to musi przekombinować. xD

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie... Czekam na ulubieńców w stylu Amy!

      Usuń
    2. Mam nadzieję, że się doczekasz, bo ze mną nigdy nie wiadomo. ;D

      Usuń
  5. Ja także mam książkę "Radość" , a jeżeli chodzi o powebanka to naprawdę świetna sprawa :)

    http://dzelaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi sie udało upolować w stokrotce kolorowankę , ale o wile większa :)
    Moze zrobię jej recenzje na blogu ale jest słaba - kartki przebijają :(
    Pozdrawiam !
    http://szkicownik555.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie wyobrażam sobie funkcjonowania bez powerbanka. iPhony to super telefony, ale ich bateria to porażka, dlatego taka przenośna ładowarka jest moim must have na wyjazdy. Mam podobne kolorowanki które także uwielbiam!

    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Power banka ja kupiłam za 12zł a jest super,więc cena się nie liczy...Ja mam radość miłość i szczęście.Piosenki mi się nie podobają

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust muzyczny ;) A w powerbankach cena ma znaczenie - droższe mają większą pojemność. Jedne starczają na jedno naładowanie, inne na kilka lub kilkanaście ;)

      Usuń
    2. mój na 28 do pełna.Przypominam.Kosztował 12 zł

      Usuń
    3. Ja kupiłam za 18-20zł i naladowuje do pełna Ale są i takie co na kilka ładowań starczają ;)

      Usuń
  9. świetni ulubieńcy, zastanawiam się nad kupnem power banka

    OdpowiedzUsuń
  10. Przydałby mi się taki powerbank :D I znowu piosenki które również uwielbiam ! :D Super ulubieńcy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetni ulubieńcy jednak piosenka 7 years jest jak dla mnie zbyt smutna na wiosnę.
    Pozdrawiam
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze świetni ulubieńcy :) Świetna jest ta pierwsza piosenka,druga nie w moim guście :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo ♡
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. 7 years,to moja ulubiona pioseneczka...

    OdpowiedzUsuń
  14. Lukasa Grahama odkryłam już dosyć dawno, wolę oryginał od tego coveru, choć niewiele się różnią. ☺
    Ile zapłaciłaś za powerbank? :*
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń