05.03.2016

Ulubieńcy Lutego

Wreszcie zabrałam się za post z ulubieńcami lutego! Tak jak w każdych ulubieńcach przygotowałam 7 rzeczy z różnych kategorii. Luty już się skończył.. Spóźniłam się trochę z tym postem, ale w końcu jest! Już nie przedłużając, przejdźmy do ulubieńców.


Artystyczny Ulubieniec

Kolorowe cienkopisy! Często noszę je do szkoły, zamiast piórnika - i tak tylko piszemy. Cienkopisami pisze mi się o wiele lepiej niż długopisami. W dodatku świetnie nadają się do lineartów (od czego są ostatnie strony w zeszycie?


Dodatek Miesiąca

Filcowe etui na telefon, które możemy zrobić sami! Ja zrobiłam jakiś czas temu fioletowego lisełka (faza na lisełki i jelenie). Nie, wcale nie robiłam go na stary telefon i wcale ten nowy nie wystaje... Ale i tak mi się podoba :D


Film Miesiąca

Na film miesiąca wybrałam film "The call", który oglądałam ostatnio z przyjaciółkami. Bardzo mi się 
spodobał, mimo że nie jest to ani Fantasy ani Science-Fiction (co jest dziwne, naprawdę).
"Doświadczona opearatorka numeru alarmowego otrzymuje zgłoszenie od nastolatki, która właśnie padła ofiarą porwania. Operatorka zdaje sobie sprawę, że musi zmierzyć się z mordercą z jej przeszłości, aby uratować życie dziewczyny."



Smakołyk Miesiąca

Biała czekolada! Mogę zjeść całą tabliczkę od razu. Kocham białą czekoladę, a szczególnie od Milki!


Dekoracja Miesiąca

...Czyli nowa kategoria w ulubieńcach. Pojawi się od czasu do czasu. Dekoracjami miesiąca są własnoręcznie zrobione pompony z tiulu. Ja zrobiłam je w pastelowych kolorach! Są świetnym dodatkiem do pokoju. Możemy je przyczepić pojedynczo lub zrobić z nich girlandę.




Piosenki Miesiąca

Wybrałam dwie piosenki miesiąca - "Powerful" oraz "Paradise". Uwielbiam obie piosenki, są to kolejne piosenki na liście moich ulubionych.



22 komentarze:

  1. Mega fajny post. Ostatnio też zrobiłam takie eutui z filcu ::)
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O.. ta Milka jest pyszna ._.
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. super też słucham tej piosenki powerful a co do tej girlandy zrobisz z niej diy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybym tylko miała jeszcze tiul... Ale obiecuję, że jak kupię to zrobię :D

      Usuń
    2. spoko nie stresuj się XD

      Usuń
  4. Świetni ulubieńcy ;) przeurocze etui, zawsze podobały mi się takie ręcznie robione cudeńka.
    Co do piosenki, to kocham ją, zarówno jak sam Coldplay <3
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. The Call oglądałam 2 razy, bardzo trzyma w napięciu, nawet za drugim razem :) Paradise właśnie leci w radiu. Lubię też. A liseł słodziutki. Cienkopisami w zeszycie nie lubię pisać bo przebijają. Uwielbiam posty tego typu. :) Kiedy q&a?

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak Ty robisz takie cudowne zdjęcia??? Super post :) Jak nazywa się Twój edytor do zdjęć??? Ej zrobiłabyś kiedyś tutorial o tym jak robisz zdjęcia? Plissss :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę że zdjęcia to kwestia dobrego aparatu. Mam lustrzankę (Nikon D3100). Obrabiam zdjęcia w PhotoScape. Co do samego robienia zdjęć myślę ze nie ma co robić tutorialu... Zdjęcia do postów robię na trybie automatycznym :)

      Usuń
  7. WoW! te etui i pomponiki mi się najbardziej podobają , śliczne <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Zabawne etui :D
    Też lubię białą czekoladę, ale nie zjem całej tabliczki xD
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  9. Słodki ten zwierzak z filcu : )
    Zapraszam swiatzanki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie etui by się nie sprawdziło, używam sporej obudowy otter box na mojego Samsunga :). Ale te cienkopisy super, muszę sobie takie kupić do kolorowanek ;p.

    Pozdrawiam serdecznie, http://karlin91.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam te piosenki :D Fajni ulubieńcy :)
    jestem-folta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy :D Piosenki są super!

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  13. obie piosenki kocham film dla mnie nie ciekawy... cienkopisy zamiast długopisów zaczęłam nosić i ekstra

    OdpowiedzUsuń
  14. Ajaj ale słodkie etui ^^
    Jak ja kocham takie pompony ♥

    OdpowiedzUsuń
  15. Super prezentują się takie pokrowce, fajna sprawa że łatwo się je robi a same one dobrze chronią telefon. Wasz wygląda super pozytywnie. Sama już zrobiłam kilka z motywami i jakoś się trzymają. Choć przyznam że daleko mi jeszcze do perfekcyjnego wyglądu. Od siebie dodam kilka pomysłów na ciekawe wzory jakie też można zrobić samemu http://www.open-youweb.com/jak-zrobic-filcowe-etui-na-telefon/ - osobiście mi się najbardziej podoba potwór tylko trzeb go zrobić znacznie ładniej niż jest to pokazane. A ktoś może doradzić jak obszyć ładniej boki?

    OdpowiedzUsuń