09.03.2016

Rozdanie nagród + Mini haul

Jakiś czas temu robiłam pracę na V edycję Ogólnopolskiego Konkursu „Żołnierze Wyklęci – Bohaterowie Niezłomni. Konkurs składa się z dwóch etapów. I etap - rejonowy - zakończył się 20 lutego. Pracy nie pokażę Wam na razie do zakończenia II etapu. W swoim rejonie do którego wysyłałam pracę (Szczecin) otrzymałam II miejsce. W czwartek (3 marca) odbyło się w Szczecinie wręczenie nagród za konkurs. Po odebraniu nagród skorzystaliśmy z tego, że jesteśmy niedaleko granicy, i pojechaliśmy na kilka godzin do Niemiec, gdzie kupiłam kilka rzeczy. Po zakupach przyjechaliśmy na nocleg w okolicach Szczecina (gdzie porobiłam trochę zdjęć, które możecie zobaczyć na końcu posta). W piątek wieczorem wróciłam do domu. Fajnie było po feriach odpocząć od tych trzech dni szkoły...


Rozdanie nagród w Szczecinie

Konkurs jest o tematyce historycznej, więc nagrody także. Rzeczami które dostałam są: dyplom, aż 6 książek, koszulka, przypinki, pendrive, opaska na rękę, magnetyczna zakładka do książki










Mini haul

Tak jak pisałam... Robiłam małe zakupy. Większość rzeczy kupiłam w Niemczech :)
Pierwszą z nich jest saszetka z jeleniem. Chyba będzie moim nowym piórnikiem! Ma świetny nadruk, szkoda że kiepski materiał.


Drugą rzeczą jest mini-sztaluga z mini-płótnem. Jestem ciekawa jak będzie się na niej malować!


Washitapes... Kolejne washitapes... Zaraz, ile ja ich już mam? 40? Co ja poradzę, że tak je kocham...


Zeszyt... Będę w nim zapisywać pomysły na posty, może kawałki postów.


Tak jak obiecałam, kilka zdjęć z Osucha. Było tam pięknie, żałuję, że nie zabrałam lustrzanki...


17 komentarzy:

  1. Rewelacja :)Gratuluje ;) ^^

    PrincessLeia
    Www.jaktuniekochacpsow.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje, bardzo fajne nagrody. Zapraszam na amiluna-art.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Widziałam te zdjęcia na instagramie :D
    Gratulacje! :*
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nagrody! Gratuluję! A w jakich okolicach mieszkasz,że masz blisko do Niemczech? :)

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ja mam blisko - miałam blisko ze Szczecina ;)

      Usuń
    2. Aha :) Myślałam,że może mieszkasz gdzieś w moich okolicach,bo ja mam właśnie blisko granicę :)

      Usuń
  5. A mógłabyś podać wymiary tej sztalugi i płótna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taka sztaluga była kiedyś na ogonkowo.pl jako rekwizyt do sesji szczurełka :D A tą saszetkę też kupiłaś w niemczech, czy w polsce?

      Usuń
    2. Saszetke kupiłam w Niemczech ale w Polsce też pewnie są. Płótno ma na oko 10cm długości

      Usuń
  6. Gratulacje! I Świetne rzeczy kupiłaś a najlepsze te płótno :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję Ci zajęcia II miejsca!! C: I świetne zdjęcia zrobiłaś na końcu, a ten kotek jest prezsłooodki :3 Uwielbiam koty :3

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję. :) Bardzo ładny ten nadruk na saszetce. Chciałabym taką bluzkę. :D

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję II miejsca! :D A nagrody supi :3

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję, w jakim sklepie w Niemczech, i w jakim mieściee? ;3 Chcę wiedzieć boo mieszkam prawię na granicy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam w kilku sklepach :)

      Usuń
    2. Ahaa :) A pamiętasz może??

      Usuń