17.03.2016

Questions and Answers #2 - odpowiedzi

Dziękuję za wszystkie pytania, które zadaliście do Q and A. Dostałam ich od Was prawie 70! Postarałam się odpowiedzieć na wszystkie (niektóre się powtarzały, więc pisałam tylko jedno). Nie spodziewałam się aż tylu pytań! Ciekawe czy ktoś dotrwa do końca :)



1. Kubek czy szklanka?
Kubek! Kocham kubki, mam mnóstwo kubków z psami.

2. Martensy czy adidasy? 
Adidasy :)

3. Coca-Cola czy Pepsi?
Nie odczuwam różnicy ale częściej piję Pepsi.

4. Dżem czy nutella? 
Zdecydowanie Nutella! Kocham ją!

5. Piesze wędrówki czy wycieczka rowerowa? 
Raczej piesze wędrówki - nie przepadam za jazdą na rowerze. Wolę rolki :D

6. Czapka czy nauszniki? 
Chodzę tylko w czapce :)

7. Kitek czy warkocz?
Wolę warkocza. Jak mam wysokiego kitka to od razu spada...

8. Kaktus czy paprotka? 
Kaktus :D

9. Tulipan czy róża? 
Uwielbiam róże. Więc róża...

10. Rysujesz lewą czy prawą ręką? 
Wszystko robię prawą ręką.

11. Wiosna czy lato? 
Lato! Są wakacje, jest gorąco, jest dużo czasu...

12. Fizyka czy chemia?
Nie rozumiem i szczerze nienawidzę obu tych przedmiotów. Ale fizyka chyba gorsza... Więc niech będzie chemia.

13. Czy wiążesz swoją przyszłość z rysowaniem?
Nie mam zielonego pojęcia co będę robić w przyszłości!

14. Jaka jest twoja ulubiona książka? 
"Harry Potter" - ulubione części to Czara Ognia i Komnata Tajemnic. I jeszcze "Igrzyska Śmierci".

15. Czy lubisz książki/filmy romantyczne? 
Nie, oglądam i czytam tylko Science-Fiction i fantastykę.

16. Byłaś kiedyś za granicą (jeśli tak to gdzie?) 
Często jestem za granicą, nie chce mi się wymieniać wszystkich miejsc... Chociażby tydzień temu byłam za granicą na zimowisku...
Między innymi byłam w: Grecji, Egipcie, Turcji, Tunezji, Wyspach Kanaryjskich, Francji, Szwecji, Luxemburgu, Czechach, Niemczech, Albanii...

17. Byłaś kiedyś na jakimś koncercie?
Nie, nie byłam.

18. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Lato!

19. W jakim miesiącu się urodziłaś? 
We wrześniu - dokładniej 10.

20. Jak było na zimowisku?
Świetnie! Poznałam kilka świetnych osób... Pojeździłam na nartach...

21. W jaki sposób twój blog stał się tak popularny?
A... Jest popularny?

22. Czy planujesz zrobić jakiś konkurs, nie związany z LL, tylko ze zwykłym rysowaniem? 
Może niedługo coś się pojawi... Kto wie :)

23. Jesteś w jakimś fandomie książkowym? Jeśli tak, to w jakim?
Jestem Potterhead, Trybutką, Herosem.

24. Jakie masz oceny z plastyki? 
W sumie to same 6... Mimo, że często nie oddaję pokolorowanych prac, tylko same szkice. Najlepsze jest to, że gdy inni oddają same szkice, pan od plastyki ich nie przyjmuje i muszą kolorować :D

25. Umiesz pływać? 
Umiem, pływam od... Początku przedszkola?

26. Jaki jest Twój ulubiony napój? 
Kocham lemoniadę! To zdecydowanie mój ulubiony napój.

27. Jakie są Twoje ulubione słodycze? 
Wszystkie czekolady! Ale moją ulubioną jest Milka Tuc i biała czekolada. 

28. W jakich programach tworzysz tła, grafikę, przerabiasz zdjęcia? 
Głównie w PhotoScape (obrabianie zdjęć), PicMonkey (grafiki). Czasami także w PicsArt.

29. Czy jesteś z województwa podkarpackiego?
Nie...

30. Czy chodzisz do szkoły typu plastyk?
Nie, chodzę do zwykłego gimnazjum.

31. Jaka jest twoja ulubiona kreskówka?
Kocham Porę na przygodę! 

32. Jakie jest twoje hobby oprócz rysowania i fotografowania?
Lubię robić własnoręcznie różne rzeczy, ozdabiać je. Kocham jeździć na rolkach, ale nie wiem czy to hobby :)

33. Czy masz sekret, którego nikomu nigdy nie powiesz? (nie musisz nam go zdradzać ;)
Mam, pewnie jak każdy :D


34. Jaki jest Twój ulubiony przedmiot oprócz plastyki?
Nie chcę nic mówić, ale lubię tylko plastykę... No ale niemiecki też jest okej...

35. Czego nie lubisz rysować na plastyce, w szkole?
Hmm... Nie przepadam za martwą naturą, chociaż teraz w gimnazjum była tylko raz.

36. Jakiej muzyki i jakiego lub jakiej wykonawcy/wykonawczyni lubisz najbardziej słuchać?
Słucham głównie popu, rocka. Avicii, Ellie Goulding, Imagine Dragons, Ed Sheeran.

37. Czego nie lubisz robić? 
Wielu rzeczy! Chodzić do szkoły, uczyć się, sprzątać...

38. Najlepsze wspomnienie z wakacji?
Obóz! <3

39. Czy w szkole jesteś lubiana czy nie?
Raczej nie... Jest tylko jedna osoba która w ogóle ze mną rozmawia...

40. Ulubiona piosenka?
Tymczasowo Coldplay - Paradise.

41. Czy lubisz rysować na szablonach Lilla Lou?
Lubię... Ale wolę jednak kartki.

42. Dlaczego zdecydowałaś się założyć bloga?
Trudno powiedzieć. Zawsze chciałam to zrobić :D

43. Masz rodzeństwo? 
Mam :)

44. Jaka jest twoja ulubiona pora roku?
Zdecydowanie lato!

45. Jaki był Twój najdziwniejszy sen? 
Jeżdżenie na pralce po osiedlu?

46. Jak jest Twoja ulubiona dyscyplina sportowa? 
Uwielbiam narty, kocham rolki.

47. Jaki jest Twój ulubiony kolor?
Niebieski, szary, biały, czarny...

48. Gdybyś mogła mieć jakieś wymarzone zwierzątko, to jakie by to było? 
Taki lamorożec nie byłby zły...

49. Lubisz ortografię? I umiesz ją?
Nie wiem czy lubię, ale nie sprawia mi problemów. Nigdy nie miałam z nią żadnych trudności.

50. Jaką średnią ocen miałaś w tamtym roku?
4.65... (no comment pls)

51. Który ze swoich rysunków uważasz za najbardziej udany? 
Myślę, że ostatnio narysowana papużka :)

52. Co najbardziej denerwuje Cię w ludziach?
Zazdrość, złośliwość...

53. Jak mówią na Ciebie przyjaciele? 
Julia, Jula, Juleł :)

54.  Jaki jest Twój ulubiony owoc?
Kocham wszystkie cytrusy, uwielbiam truskawki, maliny, poziomki, arbuzy, granaty. Ale tak najbardziej to chyba truskawki, cytryny i pomarańcze.

55. Obgadujesz inne osoby? 
Jak ktoś mnie mocno zdenerwuje...

56. Co robisz gdy ci się nudzi? 
Rysuję, projektuję, dzwonię do przyjaciółki.

57. Imię twojego zwirzaka?
Mike!

58. Co lubisz w ludziach?
Lubię jak ludzie są mili, jak szanują innych ludzi.

59. Czego nie lubisz w ludziach?
Zazdrości i złośliwości.

60. Co ci nie wychodzi w rysowaniu?
Długo by wymieniać... Ale duży problem sprawiają chyba proporcje.

61. Czego nie lubisz używać przy rysowaniu?
Nie przepadam za ołówkami i pastelami.

62. 5 ulubionych dziewczyn z LL?
Moniamaj, CattyAri, Anulak, Maguarro znam najlepiej, a kolejnej osoby nie mogę napisać bo lubię wiele osób tak samo :D

63. Za co byś się obraziła?

Wkurzam się, gdy ktoś ode mnie kopiuje lub mnie obgaduje, obraża. Wtedy często się obrażam.

64. Jak spędzasz ferie?
Pierwszy tydzień spędziłam na nartach, w drugi spotykałam się z przyjaciółmi, rysowałam.

65. Co robisz gdy brakuje ci pomysłu?
Próbuję się zainspirować rzeczami z internetu, może książkami, magazynami. Często przeglądam stare prace, szkicowniki.

66. Jak masz na drugie imię? 
Maria :D

Odpowiedziałam już na wszystkie pytania (oprócz tych, które się powtarzały). Kto wytrwał do końca?

30 komentarzy:

  1. Przeczytałam wszystkie....też nie lubie jak ludzie są zazdrośni

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja! xD '-' tsa, lamorożce są spoko :T

    OdpowiedzUsuń
  3. Żółwik, mnie też nie lubią w szkole, czytaj dziewczyny. Moi przyjaciele są koło 30... xP

    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może też kiedyś zrobię Q&A... :d

      Usuń
  4. Ja przeczytałam do końca, mnie w szkole też chyba nie lubią (nie chcą ze mną rozmawiać i kiedyś mi mocno dokuczali) ale to pewnie dlatego, że się bardzo dobrze uczę (nie będę ukrywać ) i jestem miła

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz na drugie imię tak samo jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dotrwałam do końca! I ja też nie lubię zazdrości i złośliwości.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja dotrwałam do końca!!! :D Nie wiedziałam, że w PhotoScape można tak zdjęcia przerabiać! *-* Miałam ten edytor przed przeinstalowaniem mojego komputera...Chyba zainsatuję sobie go na nowo! :D Też koffam PicMonkey! :))]
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz na drugie imie Maria ?!! Wiesz że ja też <3 Ciekawe i dotrwałam do końca :) tyle rzeczy o tobie się dowiedziałam <3 Wow!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie też nie lubią , czytając komentarze dużo osób tak ma . Czemu ci co się nie uczą gnębią tych którzy się uczą ? Powinno być na odwrót. Świat zmienia się na gorsze ja miałam koleżankę , która codziennie chciała zadania i chciała żeby jej "pomagać" na kartkówkach . W tym tygodniu się zmieniłam i nic już jej nie pomagam , efektem jest to że siedzę sama . Trochę mi jest z tego powodu przykro jak można wykorzystywać innych , to nie jest fair. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się źle nie uczę, ale najlepsza nie jestem. Ale po prostu dla dziewczyn z mojej klasy mogę się wydawać "dziecinna", bo nie kręci mnie chodzenie na zakupy, malowanie się, pisanie z chłopakami... A one uważają rysowanie za dziecinne...

      Usuń
    2. No to ja mam odwrotnie. Uważają mnie za jakąś sztywną dziewczynę, która zachowuje się jak dorosła żeby się komuś przypodobać. Prawda jest taka, że dorastałam w towarzystwie samych dorosłych, kontakt z innymi dziećmi miałam tylko w szkole i to słaby. Taka już jestem, nic na to nie poradzę. Mój mózg jest jakby starszy ode mnie tak o dobre 10 lat, jestem lepiej rozwinięta psychicznie od tych dziewczyn. Mam pasje, których one nie mają. Uwielbiam czytać książki, oglądać filmy, pisać powieści, robić zdjęcia i rysować. Coraz więcej rzeczy mnie interesuje, a to, że chcę iść na medycynę to już w ogóle wielki szok. Nie wiem jak u ciebie Jula, ale u mnie w klasie jest tak : ,, Im niższy poziom nauczania tym lepiej. Aby zdać! ''Jak słyszę taką opinię to mnie trafia! Nie cierpię tych dziewczyn szczególnie, że gnębią mnie od zerówki. Nie są to jakieś zwykłe złośliwości. To wszystko mało się nie skończyło policją. Nie wiem dlaczego dzisiejsza młodzież taka jest. Co się stało z tym światem... Dlaczego wszyscy nie mogą być dla siebie mili i nikogo nie prześladować? Mam nadzieję, że gdy dorosnę i będę miała dzieci, nie będą musiały mieć takich przykrości jak ja...

      Pozdrawiam.

      Usuń
    3. To u mnie inaczej, ja jestem według nich ta bardziej dziecinna, jestem traktowana jak powietrze...

      Usuń
    4. U nas za to ja i 4 dziewczyn zachowujemy się normalnie. Też uwielbiam czytać, rysować malować, robić zdjecia itp. reszta dziewczyn ( z tych 4) też takie mają. No i może Paula... ale to jak nie ma Wiktorii ( tak jest nas tylko 7 -_-) Często jesteśmy dziecinne ( no oglądamy różne bajki np. dziewczyny ostatnio cały czas gadały i oglądały ninjago... albo Biedronkę i Czarnego Kota... mlp... itp.) I to jest normalne. Ale jak Wiktoria zaczyna mieć dziwne skojarzenia.... i w ogóle jest dziwna.. No wiecie... ja się boje że dziewczyny też się zmienią.... jak Paula... My na razie wolimy jak ktoś się dobrze uczy i w ogóle jak jest w czymś dobry... Nie to co Wiki... Ona włąśnie pisze z chłopakami chodzi na zakupy itp. Ale ja nie chcę być taka.
      ~ Linelle

      Usuń
  10. A mnie też kiedyś nie lubili, głównie przez to, że byłam nieśmiała i dobrze się uczyłam. Właściwie od niecałego roku rysuję i świat obrócił mi się o 360 stopni. Miałam wystawę w szkole i jakoś nagle wszyscy zaczęli się do mnie odzywać. Na plastyce chcą przerysowywać moje rysunki. Nawet pani od plastyki mówiła, że krępuje się coś przy mnie narysować na lekcji xD Bez przesady. Ogólnie to przeczytałam wszystkie Twoje odpowiedzi na pytania i powiem tylko, że mamy dużo wspólnego :) Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi w tamtym roku tez dokuczali i mnie nie lubili,mówili na mnie gówniara (bo jestem rok mładsza) Smieli sie ze mnie że cały czas czytam, nie słucham disco polo tylko reggae i piosenek z lat 70 i że większość czasu poświęcam na granie na flecie. Nie wiem dlaczego ale chyba tlatego że sie najlepiej uczyłam (średnia 5.2) ale jakos to minęło i jestem teraz ogólnie lubiana, ale nadal nie rozumieją dlaczego wole poczytać, pograć na flecie lub porysować zamiast posiedzieć na fejsie

    OdpowiedzUsuń
  12. Dzięki za odpowiedź na moje pytania. A koleżanki z klasy... kiedyś będą pragnęły się z Tobą zobaczyć. A zgadzamy się tylko w dwóch kwestiach - noszę czapkę i piszę prawą ręką :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hej, uzupelnilam recenzje na moim blogu, ktora chyba cie zainteresowala. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ^-^ To się przyjemnie czyta... ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  15. Że też Ci się chciało tyle pisać :D Bardzo fajnie mi się wszystko czytało i dotarłam do końca :3

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja równiez w gimnazjum uwielbiałam plastykę, niestety w liceum nie ma już tego przedmiotu, a szkoda :(
    daryyl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Jaaaaaaa :3 lamorożec *o* -stworek

    OdpowiedzUsuń
  18. Dotrwałam do końca *O* Lamorożec nie był by zły <3

    OdpowiedzUsuń
  19. O, zapomniałam zapytać jak ci idzie z tym challengem. :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Przeczytałam całe! :D
    Ja też mam na drugie Maria. ;)
    XOXO
    Zapraszam ;) [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  21. Przeczytałam :3
    Jak można kogoś nie lubić tylko dlatego, że interesuje się czymś innym, albo lepiej się uczy? Głupie... Ja też nie jestem popularna w klasie, ale nie jestem przez nikogo odrzucana. Mam kilka przyjaciółek, ale większość czasu spędzam z nimi tylko na przerwach (równoległa klasa :/ ) Albo mam problemy z wf (bieganie, nożna, ręczna itp...) to taka dziewczyna, która jest bardzooo wysportowana pomaga mi. Ostatnio uczyła mnie grać w pinponga, albo w siatkówkę. Gdy przepuszzczę piłkę nikt na mnie nie krzyczy, a jeśli zdarzy się taka osoba słyszę durzo usprawiedliwień na mój temat od innych, np. że jestem dopiero w pierwszej. Też mam problemy z głośnym mówieniem, nieśmiałość... To tak nie cierpię byc w centrum uwagi, ale oni to akceptują :). To jest takie miłe... Kocham rysować, inni tańczyć jeszcze inni błaznować na lekcji. Dziewczyna która najlepiej się uczy wygłupia się z dziewczyną, która powtarza rok... Dziwna klasa, jak przeczytałam wasze komentarze. Coś z nimi jest nie tak?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ech, zazdroszczę... Ja na w-fie tylko przepuszczę piłkę to od razu pretensje i krzyki :( Nikt sobie nie pomaga, każdy się ściga żeby być najlepszym...

      Usuń
    2. U nas to samo...tnz.Na mnie krzyczą ,ale w klasie mamy córkę nauczycielki i ona najlepsza najcudowniejsza itp.A tak naprawdę jest sztuczna.Tu mówi ,że kogoś nie cierpi a na drugi dzień z nim siedzi.Jestem dobra z wf ale mnie zawsze wybierają do drużyn ostatnią....

      Usuń