07.03.2016

Kolorowanka "Radość" - recenzja

Ostatnio pojawiło się w sklepach mnóstwo kolorowanek dla dorosłych. Jak już pewnie wiecie posiadam kolorowankę "Animorphia". Jest świetna, lecz jej format sprawia, że jest nieporęczna. Dlatego gdy zobaczyłam kolorowankę z serii "Minirelaks", pomyślałam, że będzie idealna na podróż, do kolorowania na kolanie. Bez trudu zmieści się w każdej torebce :)


O kolorowance

Wydawnictwo: Olesiejuk
Cena: 6,99zł
 Wymiary: mniejsza niż A5
Ilość stron: około 100

 Kolorowankę możecie kupić w sklepach Biedronka do 9 marca. Są dostępne tytuły: Radość, Miłość, Spokój, Szczęście, Harmonia. Energia. Kolorowanka jest niestety klejona, ale lepiej wykonana niż Animorphia - nie rozkleja się jak na razie. Kartki są dobrej jakości, wystarczająco grube, białe (niektóre kolorowanki mają żółty papier). Możemy kolorować na nich nawet mazakami i cienkopisami. Są porównywalne co kartek z Animorphii, ale bardziej śliskie. Okładka jest dość sztywna - możemy kolorować na kolanie. Kolorowanki w tej książce są mniej skomplikowane. Nadruki są wyraźne, niektóre mają cieńsze kontury, a inne grubsze. Na niektórych stronach mamy miejsce na notatki. Kolorowanki są nadrukowane po dwóch stronach kartek.

Moja opinia

Moim zdaniem kolorowanka jest świetna jeśli lubimy kolorować poza domem. Jest bardzo poręczna. Wzory są mało skomplikowane, ale mimo tego bardzo mi się podoba.


Kilka stron z tej kolorowanki:






16 komentarzy:

  1. oo jak fajnie, teraz obie mamy "Radość" :D Mi się niestety druga strona zaczęła odklejać, ale mam nadzieję, że to dlatego, że jest tak jakby "na wierzchu". Albo po prostu za agresywnie koloruję.. Zobaczymy jeszcze później, bo często takie rzeczy wychodzą "w praniu".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kolorowane strony wyrywam, wygodniej :")

      Usuń
    2. śliczna kolorowanka. Masz bardzo ładne prace, ktore ogladalam na lillalou.pl

      Amiluna-art.blogspot.com

      Usuń
  2. świetna recenzja <3 hmm... jest w biedronce i tylko za 7 zł może kupie <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Czy każda kolorowanka jest na oddzielnej stronie. Chodzi mi oto czy jak jest kolorowanka to po drugiej stronie jest czysto. Mam nadzieję, że zrozumiałeś C:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam w poście - kolorowanki sa po dwóch stronach. Ale kartki sa dość grube - mazaki ani cienkopisy mi nie przebijają.

      Usuń
  4. Mam "Szczęście" i "Miłość", może też zrobię recenzję...świetne są te kolorowanki! ~ pozdro Juleł XD

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chciałam sobie kupić, ale kiedy zobaczyłam "miłość" to troszkę się przeraziłam, tam była goła pani i... no i to było dziwne. Po tym się nieco zniechęciłam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Miłość" jest dziwna, tez mi się nie podobała :/

      Usuń
  6. A jakie kolorowanki polecacie (max. 20zł)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rati - kolorowanka z tej recenzji kosztuje 7zł ;)

      Usuń
  7. Ja osobiście mam dwie kolorowanki (Mandale [A5] i Nie mogę spać...[A4]- od "Claudi") i strony które pokazałaś na zdjęciach powyżej są takie same. Ogólnie kolorowanka fajna ja na swoją cenę :).

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja dzisiaj zaszalałam i kupiłam Miłość i Radość xD Wcześniej miałam już Szczęście, ale Radośc chyba najbardziej mi się podoba ^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba się wybiorę po taką kolorowankę :) Fajnie że jest taka mała.. wszędzie będę mogła ją zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam "szczęście" :)
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam energię;) jest super

    OdpowiedzUsuń