13.03.2016

Doodle Owl

Ten rysunek męczyłam najdłużej... Zaczęłam w grudniu - początki widzieliście w recenzji Micronów. A skończyłam go... Tydzień temu? Może nawet mniej. Długo do dziubałam, nie miałam cierpliwości. Ale oto skończyłam! Sowa inspirowana Animorphią. Gdy ją zaczęłam nawet nie miałam Animorphii. Znalazłam na Instagramie jedną stronę z Animorphii nawet nie wiedząc, z jakiej to książki, i pomyślałam, że zrobię coś podobnego, tylko z sową. 


Rysunek wykonałam na formacie A4 na bloku Canson Imagine cienkopisami Micron (02, 03, 05 i 08). Nie wiem ile zajął ale... Długo.  Tak czy siak fajnie mi się go rysowało, uwielbiam Doodle. Kto wie, może kiedyś wydam własną Kolorowankę?



23 komentarze:

  1. Szacun. Ja bym tego nie zrobiła C:

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawy pomysł i genialne złudzenie optyczne

    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zostałaś nominowana do 3 marker challenge! Szczegóły tutaj: http://amyrysuje.blogspot.com/2016/03/3-marker-challenge.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Super, byłam ciekawa jak będzie wyglądało kiedy skończysz tą pracę :) Widać, że była masa pracy, ale się opłacało, bo efekt jest świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow! Ślicznie Ci wyszło! ps. A jeżeli wydasz własną kolorowankę, koniecznie będę musiała ją kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow super wyszła ♥ Jak wydasz kolorowankę to na pewno kupię ^-^ :3

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku! Ile pracy w to włożyłaś, podziwiam *-* Bardzo fajny pomysł z tą kolorowanką :) Życzę , żeby Ci się to udało !!

    OdpowiedzUsuń
  8. też lubię doodlować czasami :D efekt test na prawdę świetny. Widać, że się napracowałaś, ale było warto :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna , widać ile pracy w nią włożyłaś *_*

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny rysunek. Jak wydasz kolorowankę to ja też się rzucę na egzemplarz. A nawet nie musi to być kolorowanka. Mogłabyś być też z powodzeniem ilustratorką książek.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, podziwiam :D
    Gratuluję cierpliwości :*
    BLOG PO REMONCIE [klik!]

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to bym poddała się po 30 sekundach xDD Jak wydasz kolorowankę to bendem jom chciała :3
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne *.* Ja bym chyba się załamała,poza tym nie umiem za bardzo małych szczegółów malować,bo nigdy nie mam na nie pomysłu...

    Pozdrawiam,Jabłuszkooo :)
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  14. Myślałam ze to kolorowanka *.*
    Szacun
    Pozdrawiam i zapraszam
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Jula! Jestem twoim wiernym czytelnikiem, kocham twoje posty. Są interesujące i przemyślane. Byłabym bardzo szczęśliwa, jeżeli zrobiłabyś post pt: "Co mam w swoim piórniku?" . Oczywiście, to tylko propozycja. Życzę miłego dnia i pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli chodzi o szkolny piórnik... Raczej niewiele, haha. Długopis, ołówek i pięć mazaków. Myślę że nie za bardzo jest co pokazywać ;)

      Usuń
  16. Ostatnio zbierałam na profesjonalne kredki, o dużej ilości kolorów. Mam już 150 zł :D. Można kupić za tyle profesjonalne kredki? Ilu kolorowe? kredki? Jakie będą najlepsze? Z góry dziękuję za odpowiedź :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz kupić Polycolor 48, Mondeluz 72... Możesz też kupić kilkanaście sztuk Derwent Coloursoft ;)

      Usuń
    2. A Polycolor 72 ile kosztują? Bo jest szansa że dostanę tak z 50 zł na święta ^_^ I najważniejsze pytanie: czy opłaca się zamówić przez neta, czy lepiej nie ryzykować?

      Usuń
    3. Różnie kosztują, ale na pewno taniej niż stacjonarnie. Jak zamawiasz przez Internet, to albo zaufana strona (sklep plastyczny), a jak np. Allegro to jeśli chcesz mieć pewność ze na pewno przyjdą całe to zamów kurierem ;)

      Usuń
  17. Woow super. Rysunek podobno do mojego tatuażu który sobie wizualizują w głowie. Chce wytatuować sofę. Świetne
    Pomau-nolimits.blogspot.con

    OdpowiedzUsuń
  18. Wooow cudowne *,* Jak byś wydała kolorowanke to była bym pierwszą osobą, która by ją kupiła!
    Magymany.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń