14.02.2016

Valentines Day

Z okazji tego, że dzisiaj są Walentynki, chciałabym podziękować wszystkim stałym czytelnikom mojego bloga i komentatorom za obecność na moim blogu!
Happy Valentines! 
P.S. W rozwinięciu możecie zobaczyć mój pomysł na walentynkową kartkę!


Moją kartkę zrobiłam dla babci :) Na białej kartce narysowałam Promarkerami aniołka i serca oraz nakleiłam je na jasnożółtą kartkę. Podobną zrobiłam także dla pozostałych osób.




Happy Valentines!
Piszcie czy dostaliście od kogoś walentynkę :)

15 komentarzy:

  1. Jaka śliczna kartka ♥
    Ja jutro w szkole mam walentynki, to może jakąś dostanę XD

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna kartka :) i nawzajem Wesołych Walentynek!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny projekt. Kartka też śliczna. :3 Masz talent, nie ma co. :]

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna , ja dostałam narazie lizaka od mamy xd :3

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja nic nie dostałam jak co roku :( Śliczny projekt <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna kartka . Ja mam walentynki jutro w szkole , ale na pewno nie dostanę

    OdpowiedzUsuń
  7. Dostałam pluszowego misia ^-^ ~Aganka

    OdpowiedzUsuń
  8. Supcio! Słodziutka ta walentynka :) zapraszam na mojego bloga : krejziart.blogspot.com

    Krejzolka

    OdpowiedzUsuń
  9. Chciałabym dostać taką kartkę... Jest super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Super walentynka! Projekt - cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj, bo ja właśnie robię pracę na ten konkurs i tez zrobiłam baloniki, ale nie odgapiałam od Ciebie, nie obrazisz się?

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja BFF ma urodziny w Walentynki! ^^~~ i dzisiaj jak w szkole rozdawała cuksy to ona dała mi malinowego lizaka w kształcie serducha! =^^= ...Już go zjadłam xDD... A ja dałam jej taką zakładkę z Twojego tutorialu Jula i obrazek, który zrobiłam w programie do animacji 3D, MikuMikuDance (MMD) ^^~~
    Pozdrawiam,
    ~Natali-Style~

    OdpowiedzUsuń
  13. A tak w ogóle to moja BFF była wczoraj w Twoim mieście Jula! :D
    ~Natali-Style~

    OdpowiedzUsuń
  14. Zostałaś nominowana do LBA na blogu: http://swiatmalowanykredkami.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń