06.02.2016

Ulubieńcy Stycznia

Przypomniałam sobie o tej serii dopiero pod koniec miesiąca... W 5 poście z tej serii jak zawsze mam dla Was 7 ulubieńców z różnych kategorii - filmy, rzeczy, piosenki i nie tylko.


Artystyczni Ulubieńcy

...Czyli farbki akwarelowe od Astry i zestaw ołówków Koh-I-Noor. Akwarele dostałam w grudniu, ale w tym miesiącu zaczęłam nimi malować. Na pierwszy raz nie chciałam kupować drogich farb, więc wzięłam Astry, które okazały się świetne. 
Ołówki kupiłam jakiś czas temu, i dopiero teraz zrobiłam nimi całą pracę - pracę na konkurs historyczny. Może niedługo ją zobaczycie :)



Szkicownik Miesiąca

Pomyślałam, że szkicownikiem miesiąca zostanie szkicownik Ferosh Anna Ismagilova. Jest to szkicownik przeznaczony do rysunku żurnalowego, ilustrowania mody. Możemy szybko zapisać własne pomysły i nie musimy sami rysować sylwetek - mamy gotowe zarysy postaci.



Dodatek Miesiąca 

Bransoletki pasujące do wszystkiego - koraliki (w moim przypadku z kamieni) w jednym kolorze. Czarna bransoletka pasuje do wszystkiego - zarówno do czarnej koronkowej sukienki po czerwoną koszulę w kratę.



YouTuber Miesiąca

Olsikowa! Ola nagrywająca świetne tutoriale dotyczące rysowania - głównie Promarkerami. Dzięki niej nauczyłam się nimi rysować!



Piosenki Miesiąca

Nie mogłam się zdecydować ale w końcu wybrałam dwie piosenki na ulubieńców - "Waiting for love" w wykonaniu Avicii i "W dobrą stronę" Dawida Podsiadło. Bardzo mi się spodobały, szczególnie druga - jest niewiele polskich wykonawców, których bardzo lubię. 



To już wszyscy ulubieńcy ze stycznia, kolejni za miesiąc!

21 komentarzy:

  1. Super rzeczy wybrałaś 😊 Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. No jakże mógłbym tu nie zajrzeć :) wybierasz się może na ASP w przyszłości ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super rzeczy, a obie piosenki również uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dawno nie malowałam, by się przydało do tego wrócić, tylko jakoś brak czasu ;). Bransoletki bardzo gustowne, kolorystycznie pudrowe i czarne the best. Grubość ołówków najbardziej lubię od B7-B9. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam taką czarną bransoletkę :) zajrzysz do mnie?: krejziart.blogspot.com . Jestem ciekawa jak wygląda ten rysunek farbami...

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam taką bransoletkę z pereł słodkowodnych i też do wielu rzeczy pasuje. Te ołówki dobra rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny notatnik, muszę taki kupić. Co do piosenek- znam obie i uwielbiam. Olsikową również kojarzę, ale oglądam tylko czasami.

    http://izwierzeta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Te bransoletki są genialne. Marzą mi się ♡

    OdpowiedzUsuń
  9. Akwarelki z Astry są fajne na początek, też je miałam. Jak Ci się spodoba malowanie akwarelami to polecam zainwestować w coś lepszego. Z niecierpliwością czekam na prace na konkurs historyczny. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak zawsze świetni ulubieńcy :) Super bransoletki :)

    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dzięki Tobie mam pomysł na post ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ehh, kiedy zminisz ten beznadziejny design?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ktoś tu chyba zazdrości :) Szacun dla Ciebie Jula. Za to że zatwierdzasz również hejty, nie każdy to potrafi.

      Usuń
  13. Odpowiada mi ten co jest, nie planuję go zmieniać. Jeśli ci się nie podoba, nie musisz czytać mojego bloga. Nikt Cię nie zmusza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się tam podoba ten design i wgl blog i jeszcze raz sorry Jula. Właśnie pracuje nad nowym logiem mojego bloga

      Usuń
  14. Ty też kochasz Olsikową? :D Jak miło ^-^
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
  15. Sliczne bransoletki!
    Pozdrawiam!:*
    http://dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam tą piosenkę Dawida :D Bardzo mi się w niej podoba oryginalny tekst. Mało jest wykonawców, którzy nie śpiewają tylko o miłości, że źycie jest piękne, bądź sobą i takie tam sranie w banie xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też śpiewam i śpiewam

      Usuń