26.02.2016

Portret w błękitach

Ferie już prawie się kończąc, więc chcąc jak najlepiej wykorzystać ten czas, jak najwięcej rysuję. Wczoraj na szybko powstał nowy portret. Zupełnie z głowy, bez wcześniejszego rozplanowania narysowałam szkic, pokolorowałam. Nie chciała, uzyskać jakiegoś fotorealizmu - na początku chciałam zrobić coś bardziej w stylu mangi, ale zaczęłam kolorować tak jak zawsze... Wyszedł mi jeden z dziwniejszych portretów jakie narysowałam. Wykonałam go kredkami Koh-I-Noor Polycolor (zestaw 72 i portretowy) oraz Mondeluz (na mokro - zrobiłam nimi tło). Format A4.


Ten rysunek zrobiłam na luźno, jest przerwą od rysowania innego portretu, który zaczęłam - dziubię go już od dawna, ale mam nadzieję, że wyjdzie tak jak bym chciała :) Portret nie zajął mi więcej niż 1,5 godziny.




17 komentarzy:

  1. Cudowny :) Uwielbiam rysunki z głowy, a ten jest na prawdę świetny <3 Nie pozostaje mi nic jak pozazdrościć talentu ;)
    ikulina-art.blogspot.com Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niebieski. <3
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny, jak ty zrobiłaś na mokro mondeluzami to ci sę kartka nie pogieła gdy wyschła ? czy ją wyprasowałaś?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie pogięła się - mam grube kartki a pędzel namaczałam leciutko. Kolorowałam bardzo grubo i starannie, tylko robiłam plamki pędzlem jakby, żeby się trochę rozmyło. Ale jak gniotą mi sie kartki wkładam je pod kilka grubych ciężkich książek ;)

      Usuń
  4. Wow! Piekne kolory i rysunek! Jeju czemu ja nie mam takich włosów 😂

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny rysunek, chciałabym tak rysować *~* <3 Obserwuje i czekam na następne piękne rysunki
    szalonaa-ja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny rysunek!~~<3 <3 ^O^ Zrobiłabyś może jakiś Mangowy rysunek? :3 ^3^ (`・ω・´)”

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam żadnego pojęcia o Mandze ale... Przyjmuję wyzwanie! *w*

      Usuń
  7. julka kochana masz prze talent
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. portrecik bardzo przyjazny, miło się na niego patrzy.
    Ładnie Ci wyszło to tło, niby proste, ale dodaje uroku. No i śliczne uszka! Urocze <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne..zresztą jak zawsze ;)
    krejziart.blogspot.com. Zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne! Bardzo podoba mi się jak dobierasz kolory *-* Świetne! I oby tak dalej! <3 :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale ślicznie! Zastanawiam się tylko na jakim papierze to zrobiłaś. Zwykły techniczny czy jakoś fakturowany?
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysowałam na bloku Canson Imagine. Jest gładki jak blok techniczny :)

      Usuń
  12. Zostałaś nominowana do LBA ;)
    Więcej na blogu olkaandkasia-draw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń