29.02.2016

JulaLou koloruje #1 - Animorphia

Ostatnio bardzo polubiłam kolorowanie, dlatego zrobiłam nowa serię - tak, jak widzicie po tytule postu - JulaLou koloruje. Na razie koloruję swoją Animorphię, którą uwielbiam. Dzisiaj pokażę Wam kilka ukończonych stron z tej kolorowanki. Część z nich kolorowałam na obozie :)


Pierwszą skończoną przeze mnie stroną była strona gdzie wpisujemy swoje imię - widzieliście już ją w recenzji Animorphii.


Kolejne strony to strony z prawami autorskimi, informacjami o wydawnictwie, ze wstępem.




Kolejny był Jelonek!


Jelenia po lewej kolorowałam ja, po prawej - Martyna :D


Węże zajęły chyba najwięcej czasu, ale najlepiej się je kolorowało :)

Tęczowa papuga zaczęta w autokarze a skończona w domu.


Ptaszek w fioletach, różach i błękitach...
Która chwilowo będzie na nagłówku!


Jak podobają się Wam moje strony? Może znacie ładną kolorowankę, którą mogłabym kupić? Bo chętnie zaczęłabym kolorować kolejną!

13 komentarzy:

  1. pięknie pokolorowane <3 WOW!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest takes kolorowanka jak Zaginiony Ocean.
    Pięknie co wyszła papuga i ostatni ptak. Czekam na dalsze posty ^.^

    OdpowiedzUsuń
  3. wow jeżeli chcesz jakąś kolorwankę to może z harrego pottera sama mam i jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak Ty to pięknie pokolorowałaś! *O* Moim zdaniem fajne są kolorowanki Tajemny Ogród, którą mam (dostałam pod choinkę) i jak wzięłam je do ręki, zaczęłam przeglądać to mi mnóstwo stron z nich wypadło :T I polecam Ci jeszcze Kolorowanki Na Bazssenność, widziałam takie jak byłam z koleżanką w Empiku ale sama niestety takowych nie posiadam :T
    ~Pozdrawiam, Natali-Style~

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam identyczną serię na blogu. :D Ja mam tajemny ogród, zaczarowany las, inwazja bazgrołów i planuję kupić właśnie animorphię. Potem zaginiony ocean. ^^
    amyrysuje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny ostatni ptaszek. Jak natknę się na coś takiego w sklepie (chodzi o kolorowankę) to od razu kupię. Niestety u mnie w małym miasteczku szansa jest mała więc mogę albo gdzieś wyjechać żeby poszukać albo zamówić :)
    Pozdrawiam!
    http://szkicownik555.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja po moich urodzinach, zakupiłam podobną książkę xD Fajny post jak zawszę xD
    Pozdrawiam, Weronika
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz talent! Zawsze chciałam mieć swoją karykaturę , ale nie umiem tak ładnie malować. Podziwiam! Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetny talent ! *.* Zazdroszczę, ja nawet kreski nie potrafię dobrze narysować ! :D

    http://gronercik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Błagam cię! Więcej o kolorowankach ! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kolorowanki!
    Tak się składa, że też mam Animorphię :) Ale w przeciwieństwie do mnie... Cudnie kolorujesz! Masz talent! <2

    OdpowiedzUsuń