03.02.2016

Colorful Parrot

 Korzystam z tego, że jestem trochę chora, więc siedzę w domu i skończyłam wczoraj kolejny rysunek - po kilku portretach, pomyślałam, że pora na coś innego! Pomyślałam, że stworzę coś bardzo kolorowego, i pierwsze co wpadło mi do głowy to papuga, jedno z najbardziej kolorowych zwierząt.


About
Format: A4, blok Canson Imagine,
Wykonanie: kredki Koh-I-Noor Polycolor 72,
Czas: około 4 godziny.

Częściowo wzorowane z tego zdjęcia. Jak zawsze coś zmieniłam, coś dodałam - nie byłabym sobą. Nudzi mnie przerysowywanie kropka w kropkę ze zdjęć :) Tło jest mojego pomysłu.






11 komentarzy:

  1. Super papuga! :) Ja kocham te zwierzęta, mam jedną papużkę, ale falistą. Jest dużo mniejsza i mniej kolorowa niż ta na rysunku. Praca prześliczna, zazdroszczę talentu :D

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie , widać że się napracowałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  3. WOW! Ale super praca! Masz talent! *.*
    Pozdrawiam! ButterflyArt :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Super strasznie piękny rysunek pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wooow piękna! uwielbiam takie kolorowe prace, idealnie uderzyłaś w mój gust! bardzo podoba mi się tło, fajnie się komponuje z papugą i tworzy super klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie to boskie! Ja bym może narysowała.... Ale szkoła wróciła, mam lenia, egzamin w kwietniu.... Zazdroszcze ci takiego talentu

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczniutka. Pięknie dobrane kolory, a rysunek bardzo dopracowany. Jak przy oglądaniu każdej Twojej pracy patrzę się nie wiem ile zastanawiając się, jak można narysować coś tak pięknego i przyciągającego uwagę. :) I zdrowia życzę, jak również czasu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna papuga. Zdrówka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna ta papuga!!! bije od niej klimat lata :(

    ~~~*~~~
    Zapraszam :D
    Mój blog-KLIK!

    OdpowiedzUsuń