06.01.2016

Post gościnny - CattyAri

Hey!
Jestem Olga z bloga CattyAri, wyjątkowo napiszę dziś do Was na blogu Julii, gdyż postanowiłyśmy się chwilowo wymienić postami. Dzięki temu może zachęcimy czytelników do zapoznania się z naszymi artystycznymi światami.


A więc... Jak wyżej pisałam, nazywam się Olga, mam 15 lat, lecz niedługo będę mieć 16. Z różnych stron możecie mnie kojarzyć jako CattyAri. Dość dziwny pseudonim, ale już Wam wyjaśniam dlaczego właśnie tak, a nie inaczej: Catty - ponieważ uwielbiam koty, Ari - od mojej ulubionej piosenkarki - Ariany Grande. Wcześniej byłam również marzycieleczką1, Olgełem, Motylgiem, Tigerową, lecz CattyAri jest ze mną najdłużej i myślę, że zostanie, bo najbardziej oddaje mnie. 
Teraz chciałabym opowiedzieć trochę o moich pasjach. Myślę, że najważniejsze są moje umiłowania plastyczne - rysowanie, projektowanie i DIY. Jeżeli chodzi o projektowanie to głównie Lilla Lou i Top model (choć rzadziej). Dzięki Lilla Lou poznałam się właśnie z Julą, teraz mamy z sobą dość bliski kontakt, niestety, choć byśmy bardzo chciały nie możemy się spotkać. Na szczęście nie oznacza to od razu, że nic nie możemy zrobić. Ostatnio, wysyłałyśmy sobie mikołajkowe paczuszki niespodzianki. Składały się one głównie z DIY, rysunków, projektów oraz słodyczy.

Paczka Olgi - klik
Paczka Juli - klik

Czas powrócić do hobby. Rysowaniem zajmuję się na poważnie od paru miesięcy, niestety mam bardzo mało prac z powodu nauki i braku czasu, dlatego nie pokażę Wam za dużo prac. Natomiast więcej jest projektów, są mniej czasochłonne, jak mam w zwykły dzień ochotę chwycić kredki do ręki, zazwyczaj stawiam właśnie na projektowanie! 




Postanowiłam także, że w tym roku założę własny szkicownik, który z łatwością będę mogła zabrać np. do szkoły



(Mangowy lisek w trakcie tworzenia)

Choć już po świętach mnie dopiero dwa dni temu natchnęło na ''świąteczną mandale'', która jest w trakcie tworzenia, gdyż brakuje jej jeszcze kolorków.


Parę dni temu kupiłam sobie kolorowankę - Inwazja bazgrołów. Mimo tego, że kolorowanie nie jest sztuką, to taka forma spędzania czasu naprawdę wciąga i relaksuje. Dlatego zachęcam i tych uzdolnionych i tych nieuzdolnionych aby z niej skorzystać!



Bardzo mi miło, że mogłam napisać parę słów od siebie na tym blogu.
Na koniec, chciałabym Was zaprosić jeszcze na mojego bloga i bloga TM. na którym wykonuję szkoły rysunku i piszę posty w dziale TRENDY.

Mój blog - klik
Blog TM (odnośnik do postów mojego autorstwa) - klik

Pozdrawiam
CattyAri

9 komentarzy:

  1. Oległ jestem pod wrażeniem ♥ Świetny post! Pozdrawiam, Weronika
    dziś bez linku ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Cześć, jestem Zaczarowana Dziewczyna. Może jest możliwość żebyśmy się postami wymieniły? A co do posta jest super. Czytam twojego bloga już od dość dawna. I może była by możliwość wymienienia się postami?
    dziękuje, i pozdrawiam
    Zaczarowana dziewczyna jest offline xxx
    P.S. Aaa i jeśli tak to skontaktuj się z mną poprzez formularz na moim blogu :*
    Mój blog :) klik <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zobaczę jeszcze ;) wymieniam się postami z blogami z podobną tematyką jak mój, które mają tak z 5 postów napisanych conajmniej :)

      Usuń
    2. Oki, dzięki że odpisałaś :)
      Zaczarowana dziewczyna jest offline xxx

      Usuń
  3. Śliczne rysunki, wpadnę na bloga. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Olgu ♥ To teraz przeczytać bloga Julusi ♥

    OdpowiedzUsuń
  5. A ze mną byś się wymieniła? Pewnie nie ale zapytać się można :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chętnie Ratiś :> napisz do mnie na maila ok? julalou@gmail.com

      Usuń
    2. JEEEEEEEJ!!!!! A jednak ciekawość rati popłaca!

      Usuń