24.01.2016

Liebster Blog Award #3

Hej!
Znów zostałam nominowana do LBA! Tym razem przez aż 4 blogi: MonikęWiktorięSprytną NiteczkęVitany. Będzie dużo czytania, dużo pytań, ale pomyślałam, że lepiej odpowiem na wszystko w jednym poście, bo kto by czytał 4 osobne posty?


Pytania od Wiktorii

1. Od kiedy rysujesz?
Rysuję od zawsze, ale tak na poważniej od 5 klasy.

2. Co sprawiło, że założyłaś bloga?
Zawsze chciałam to zrobić! Najpierw pisałam na blogu LillaLou gdzie prowadziłam szkoły rysowania, tzw. tutoriale. Jednak nie chciałam się ograniczać jedynie do tutoriali w szkicownikach LL, chciałam pisać DIY, tutoriale ogólnie dotyczące rysowania, pisać do u mnie, pokazywać prace... Więc w końcu to zrobiłam!

3. Twoja ulubiona blogerka?
Zdecydowanie Ilojleen! Uwielbiam jej bloga, dzięki niemu znacznie podszkoliłam się w rysowaniu, dowiedziałam się wielu rzeczy.

4. Co wolisz: Koty czy Psy?
Pieseły! Sama mam psa i bardzo go kocham <3 Psy są zawsze chętne do zabawy, przyjacielskie. Jakoś nie ufam kotom...

5. Twoje Hobby oprócz rysowania?
Blogowanie, rękodzieło, projektowanie a także fotografia.

6. Masz przyjaciółkę taką najlepszą?
Mam trzy najlepsze przyjaciółki które poznałam na obozie w wakacje - z dwoma spotykamy się co tydzień. Oprócz nich jeszcze przyjaciółkę z klasy, ale wolę dziewczyny z obozu... Zawsze chętnie się ze mną spotkają lub zadzwonią...

7. Co byś zrobiła gdybyś miała z czymś problem na pomoc przyleciał by ci różowy jednorożec xD ?
Zapewne powiedziałabym mu w czym problem a potem by mi pomógł :v A potem poszlibyśmy na watę cukrową.

8.  Kiedy masz urodziny?
10 września!

9. Twoja ulubiona pora roku?
Lato! Kocham lato, kocham wakacje. Lato = wakacje, wakacje = mnóstwo czasu na rysowanie i wyjazdy!

10. Lubisz Matematykę?
Jako tako...

11. Jaki masz telefon ?
Mam telefon Samsung Galaxy Grand Prime.

Pytania od Moniki

1 Dlaczego rysujesz i od kiedy?
Od kiedy pisałam już wyżej, a dlatego, że... W sumie nie wiem. Spodobało mi się, po prostu :)

2. Czemu założyłaś/eś bloga?
To już pisałam wyżej, w pytaniu Wiktorii :)

3. Masz zwierzęta , jeśli tak to jak je nazwałaś/eś?
Mam psa - Mike'a oraz chomiczka - Sonię.

4. Ulubiona piosenka lub wykonawca?
Piosenka "I'm so sorry" oraz "Gold" w wykonaniu zespołu Imagine Dragons.

5. Masz rodzeństwo?
Tak, mam brata - Kubę.

6. Jaką techniką najbardziej lubisz rysować?
Kocham kredki, najczęściej rysuję właśnie nimi. Najbardziej podobają mi się właśnie prace kredkami, w wyrazistych kolorach. Nie przepadam za ołówkami.

7. Jaki kolor najbardziej lubisz?
Niebieski :)

8. Kiedy masz urodziny?
Także pisałam wyżej - 10 września.

9. Ferie zimowe czy wakacje?
Wakacje! Więcej wolnego! Chociaż ferie są świetne ze względu na narty.

10. Gdzie chciałabyś/chciałbyś się przeprowadzić?
Nie chciałabym się przeprowadzać, lubię miasto, w którym mieszkam.

11. Masz jakieś osiągnięcia związane z rysowaniem?
Mam, między innymi w LillaLou, TopModel, Ferosh. O wszystkich możecie poczytać tutaj.

Pytania od Sprytnej Niteczki

1. Pięć ulubionych blogerek/blogerów?
Myślę, że są to Samanta Lesiak, Ilojleen, Marcysiabush,

2.Ulubiona dyscyplina sportowa?
Kocham rolki i narty!

3.Jaka jest twoja ulubiona książka?
Harry Potter, Igrzyska Śmierci, Percy Jackson :)

4.Jaki jeden przedmiot zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Telefon :D

5.Skąd pomysł na taką nazwę bloga?
JulaLou to moja nazwa na LillaLou, później na różnych portalach społecznościowych więc pomyślałam, że tak będzie nazywał się blog.

6.Twój największy idol?
Hmmm... Raczej nie mam takiego idola którego tak bardzo podziwiam...

7. Twoja ulubiona lilla-girl?
Chodzi o użytkowniczkę LillaLou? Uwielbiam prace Monimaj, Anulak224... Wielu osób.

8. Czego najchątniej używasz do tworzenia swoich dzieł?
Wszystko jest opisane w poprzednim poście!

9.Czy zdarza Ci się czasem oglądnąć bajkę dla dzieci? Jak tak to jaką?
Raczej nie, ogólnie bardzo rzadko oglądam telewizję.

10.Lubisz sprzątać?
Nie... Kto lubi sprzątać?!

11.Bez czego nie wyjdziesz z domu?
Bez telefonu :D

Pytania od Vitany

1. Jaki masz kolor włosów?
Ciemny blond z jasnymi pasemkami :)

2. Jaki kolor najbardziej lubisz?
Niebieski, co pewnie widać po rysunkach i blogu :)

3. Jaki jest twój ulubiony blog?
Ilojleen!

4. Jakie masz szkicowniki z lilla lou?
Oj, bardzo dużo... Nie będę wymieniać, jest ich ponad 30...

5. Jakie są twoje zainteresowania?
Blogowanie, rysowanie, projektowanie.

6. Jaki jest twój ulubiony przedmiot?
Jeśli mam być szczera... Nie lubię żadnego przedmiotu szkolnego. Plastyka jest jeszcze tak w miarę okej...

7. Jakie są twoje ulubione kredki?
Zdecydowanie Koh-I-Noir Polycolor!

8. Jaka jest twoja ulubiona blogerka?
Ilojleen i Samanta Lesiak.

9. Co wolisz: króliczki czy chomiczki?
Miałam tylko chomiczka, królika nigdy... Najbardziej lubię psy ale jeśli już wybór między chomiczkami i króliczkami to chyba króliki.

10. Czemu założyłaś bloga?
Zawsze chciałam to zrobić, hahah. Chciałam pisać tutoriale, recenzje, dzielić się swoją pasją, umieszczać swoje prace...

11. Jak ma na imię twoja najlepsza przyjaciółka?
Mam dwie najlepsze przyjaciółki - Zuzię i Asię.


Ja nominuję:


Pytania ode mnie:

1. Od kiedy prowadzisz bloga?
2. Jaki jest twój ulubiony zapach?
3. Masz psa? Jeśli tak to jakiej rasy?
4. Jak masz na drugie imię?
5. Ulubiony napój?
6. Czy ten blog jest twoim pierwszym blogiem?
7. Co cię motywuje do pisania?
8. Ulubiona technika rysowania/malowania?
9. Który rysunek narysowany przez ciebie jest twoim ulubionym?
10. Ołówki czy kredki?
11. Farby czy pastele?

17 komentarzy:

  1. Gratulacje do kolejnej nominacji. Ciekawe pytania, ale szkoda, że się powtarzają :/ Odpowiedzi również ciekawe, dużo się o Tobie dowiedziałam ^^

    Zapraszam do siebie: http://bibliotekaslow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Też kocham bloga Ilojleen <3... ja dzięki niej zaczęłam wgl rysować :* ... Pozdrawiam <3 I ZAPRASZAM DO MNIE :)http://majkaart122.blogspot.com/2016/01/miesiac-blogarecezja-2-kolorowanek.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki za nominację :) (nr.7) :D
    Bardzo podoba mi się nowy wygląd bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też zrobie coś podobnego na początku lutego - mam nominację od Ciebie i Vitany

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny ten design! A właśnie mogła byś napisać jak dodać obraz jako nazwę gadżetu (np. obserwatorzy, kategorie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ogarnę screenshoty na moim laptopie to dodam coś na ten temat :)

      Usuń
    2. Masz windows 8? Jeśli tak to mogę Ci na maila napisać jak to się robi :)

      Usuń
    3. Na tym laptopie na którym wolałabym zrobić mam 7...

      Usuń
    4. ja też mam 7, więc pokombinuję :D

      Usuń
  6. Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi ;) Zapraszam do mnie: olkaandkasia-draw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzięki za nominację, P.S. zmieniłam nazwę bloga na: swiatmalowanykredkami.blogspot.com (nr 11)

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję nominacji(kilku:D)Bardzo fajne i pytania i odpowiedzi:) A teraz poznacie najmniej ogarniętą blogerkę świata xD Jak można Do kogoś pytania i czy trzeba być nominowanym żeby wysłać nominacje?

    Zapraszam do mnie:)http://zuziastation.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zazdroszczę tylu nominacji. Ale zasłużyłaś na nie ;-)
    Wpadniesz do mnie?
    http://fanofbooks7.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ps. Weszłam na złe konto, ale adres jest dobry... Już mi się mylą 0.o
    Pozdrawiam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow... Nagłówek jest wspaniały, a z pytań najbardziej podoba mi się to z ulubionym napojem ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Pewnie już Ci to zbrzydło, ale zostałaś przeze mnie nominowana-> blogiulubione.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. W nagłówki o ile dobrze widzę dodałaś nazwę bloga. Jest ładnie. Ale nie ma spamowni :(

    OdpowiedzUsuń