14.01.2016

Liebster Blog Award #2

Zostałam nominowana przez Patrycję http://jabluszkooo.blogspot.com/ do kolejnego LBA! 


 To już trzecie Liebster Blog Award na moim blogu! Na czym polega?
"Nominacja do Liebster Blog Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za dobrze wykonaną robotę. Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów,więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. Po odebraniu nagrody należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie Ty nominujesz 11 osób (informujesz je o tym) oraz zadajesz im 11 pytań.Nie wolno nominować bloga,który Cię nominował"

Pytania do mnie:

1.Co zrobiłaś/zrobiłeś najbardziej zawstydzającego w swoim dzieciństwie? Opowiedz o tym.
Nie pamiętam czegoś szczególnie wstydliwego. Na pewno była taka rzecz, ale nie mogę sobie na razie przypomnieć... Jak sobie przypomnę to może dopiszę?

2.Dlaczego wybrałaś/wybrałeś właśnie taką nazwę swojego bloga?
JulaLou to mój pseudonim artystyczny. Pomyślałam, że osoby kojarzące mnie z LillaLou lub innych stron jako JulaLou, od razu będą wiedziały, żę to mój blog. A końcówka Art od razu mówi że do blog artystyczny.

3.Co Cię najbardziej cieszy w życiu?

Rodzina, przyjaciele, spotykanie się z nimi.

4.Ulubiona książka to..?

Długo by wymieniać. Między innymi "Harry Potter", "Igrzyska Śmierci", "Percy Jacskon"...

5.Co Cię denerwuje w ludziach?

Denerwują mnie dziewczyny w moim wieku które udają, że są dorosłe, farbują sobie włosy itp. Wkurza mnie, że w mojej klasie właściwe nie ma osoby z którą mogę normalnie porozmawiać na inny temat niż chłopacy, zakupy, ubrania - to przerażające, ale to jedyne rzeczy interesujące dziewczyny z mojej klasy. 



6.Od kiedy prowadzisz bloga?
Od 27 lipca 2015 - ponad pół roku. Ale po tym pół roku nie wyobrażam sobie nie blogować!


7.Jak się uczysz?
Hmmm... Mogło by być lepiej... W zeszlym roku (I klasa gimnazjum) miałam średnią 4.65... Na to półrocze trochę gorzej, ale na półrocze zawsze wychodzi gorzej...


8.Co lubisz robić w wolnym czasie?
Bloguję, rysuję, projektuję, robię zdjęcia, spotykam się z przyjaciółmi - wtedy razem gramy, rysujemy lub gdzieś idziemy :)

9.Jak dużo czasu spędzasz przy telefonie/laptopie/komputerze/tablecie ?
Różnie. Kiedy mam dużo nauki to raczej nie korzystam z laptopa, tableta... A np. w soboty napiszę jeden, dwa, trzy posty, wtedy trochę posiedzę przy laptopie. Intermet mam w telefonie włączony cały czas, więc jak ktoś do mnie napisze zazwyczaj od razu odpisuję.

10.Czy spędzasz czas aktywnie, ale 

fizycznie? Jak tak to co robisz.
Najchętniej jeżdżę na rolkach, ale to nie ta pora roku. Kocham narty, ale muszę poczekać do ferii zimowych, żeby sobie pojeździć - już nie mogę się doczekać zimowiska!

11.Jaki lubisz nietypowy zapach? (typu benzyna,zmywacz itd.)
Lubię zapach... Promarkerów. Pachną dość dziwnie, trochę lakierem... Ale lubię ten zapach :D



Pytania ode mnie:

1. Jak długo rysujesz?
2. Ulubiona czekolada?
3. 5 ulubionych blogerek?
4. Jaki jest twój ulubiony zespół/piosenkarz?
5. Gdybyś mogła mieć jakiekolwiek zwierzę żyjące na Ziemi, które byś wybrała?
6. Gdzie chciałabyś mieszkać?
7. Masz zwierzęta? Jakie? 
8. Dlaczego zaczęłaś pisać bloga? 
9. Jakie są Twoje postanowienia noworoczne?
10. Kawa czy herbata?
11. Zima czy lato?


Ja nominuję:
11.http://moja-pasja-agata.blogspot.com/

Czekam na Wasze odpowiedzi!


21 komentarzy:

  1. Super post! :)
    W sumie fajna sprawa, ten LBA ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zrobiłaś ten wstęp (rysunek):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki, po 10 próbie zrobienia idealnej plamki w końcu wyszła :>

      Usuń
  3. Dziękuej za nominacje. Postaram się jak najwcześniej odpowiedzieć

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej mam pytanie: czy zerknelabys naa mojego bloga? A gdyby ci sie spodobal to czy bys go nominowała? kasiamalunek.blogspot.com za niedługo zmieniam nazwe wiec tam w poście jest wszystko napisane Kasia :D

      Usuń
  4. Super post Ale mam pytanie nominujesz mnie moshi czy mischottę ? Bo możemy zrobić wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zróbcie jak chcecie :D

      Usuń
    2. Najlepsza odpowiedź na 11 pytanie może zajrzysz na mój blog dopiero zaczynam http://monika-artystka.blogspot.com

      Usuń
    3. Hehe :> na pewno zajrzę!

      Usuń
  5. Dzieki za nominacje! Jena czytam to i myślę o większości rzeczach tak samo. To jest strasznie denerwujące kiedy co druga osoba ma telefon w ręce, albo gada na jakiś z tych tematów :/ Co do zapachu Promarkerów to też go lubię xD
    Oczywiście super zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Znam to uczucie xd Nieraz przychodzę do szkoły, pełna energii i wgl.. Podchodzę pod klasę mówię "hej" i... cisza. Wszyscy z naosami w telefonach, z nikim normalnie pogadać nie można. xd :/ A ja raczej ta towarzyska. xD :)

      Usuń
  6. Ciekawe odpowiedzi i założyłaś bloga w moje urodziny :')

    http://bibliotekaslow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. dzięki za nominację, miło, że o mnie pomyślałaś :) postaram się w weekend to ogarnąć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. super ! Ten post jest taki super :) musisz częściej pisać
    zajrzyj na
    na http://mischotta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zostałaś nominowana do Lba http://wiktoriaz1art.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę,że z pytaniami bardzo dobrze sobie poradziłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zostałaś nominowana do LBA http://monika-artystka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Hej, mam takie pytanie: czy przeglądnęłabyś mojego bloga ? nazwa: kasiamalunek.blogspot.com . Chciałabym mieć więcej obserwatorów, ale nwm czy mój blog jest tego warty. Jeśli przeczytasz go Julka to napisz mi co mogę w nim zmienić.

    OdpowiedzUsuń
  13. O! Ja też lubię zapach Promarkeróe.

    OdpowiedzUsuń