16.01.2016

Galathriel de Lirmann

Hej! 
Dzisiaj mam dla Was nową OC (własna, wymyślona postać). Zaczęłam ten projekt dość dawno, ale po skończeniu włosów nie miałam pomysłu, jak go skończyć. Kilka dni temu przeglądając szkicownik znalazłam ostatni niedokończony projekt. Wpadłam na pomysł zrobienia mrocznej elfko-nimfy, którą nazwałam Galathriel de Lirmann. Imię wymyśliłam łącząc kilka imion, jak zapewne ktoś zauważył, elfka jest inspirowana Galadrielą - zarówno imię jak i części stroju.


O rysunku

Czas wykonania: około pół godziny, nie licząc wcześniej zaczętych elementów.
Szkicownik: LillaLou Folk It, format oczywiście A4
Wykonanie: kredki Koh I Noor Polycolor oraz biała kredka Derwent Coloursoft.


Pierwsze szkice powstały w szkole z nudów. Później przeniosłam je do szkicownika :)





Czy Wy też czasami wymyślacie i nazywacie narysowane postacie? :D

20 komentarzy:

  1. Ale to piękne! Aż napatrzeć się nie mogę! Moja koleżanka tak robi

    OdpowiedzUsuń
  2. Super, szczególnie te włosy.^^ Ja postaci nie wymyślam, jedynie czasami z nudów narysuję jakiegoś wymyślonego wilka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale piękne!
    Ja nie wymyślam i raczej nie rysuję postaci, ale chyba zacznę tak robić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne... tylko tyle przychodzi mi do głowy:) Chciałabym pisać boga, ale mam problem z desingnem. Czy mogłabyś mi ewentualnie pomóc? Byłabym ogromnie wdzięczna:)~zuzka2005

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Okejka, chętnie pomogę. Tylko napisz na mojego maila o co konkretnie chodzi - julalou2001@gmail.com

      Usuń
  5. Pinkna, ja tak robie i w szkole ostatnio też zrobiłam szkic elfki bo Hobbita oglądaliśmy i tak mi wena przyszła.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też tak czasami mam :D Tylko nigdzie nie publikuję, le zobaczyłam że to świetny pomysł :D

    OdpowiedzUsuń
  7. jakie dokładne rysunki ^.^
    amiluna-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. design bardzo ciekawy :)
    Swego czasu tworzyłam masy postaci, teraz bardzo sporadycznie mi się zdarza, no i tylko kilka nielicznych nie popadło w zapomnienie i zdarza mi się je jeszcze rysować :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz talent dziewczyno :D
    Spojrzałam na poprzednie wpisy i jestem pod wrażeniem ;)
    Obserwuję <3
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wymyślam! :D Ale nie nadaję im imion :T
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
  11. Twój blog został nominowany! Zapraszam:http://life-art-page.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Twój blog został nominowany! Zapraszam:http://life-art-page.blogspot.com/-Sprytna Niteczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow super ! Ja czasem wymyslam, ale potem zapominam i nic z tego nie wychodzi ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super ten projekt! Bardzo spodobały mi się kolory i ogólny cały projekt :)

    OdpowiedzUsuń