09.01.2016

Fioletowowłosa

Jakiś czas temu zaczęłam nowy portret. Wzorowałam się na zdjęciu Zuzanny Boruckiej, jednak gdy skończyłam kolorować twarz, stwierdziłam, że raczej nie wygląda tak, jak na zdjęciu, skończyłam portret po swojemu. Włosy znacznie przyciemniłam, dodałam tło akwarelami. Po tym rysunku stwierdzam, że rysowanie ze zdjęć nie jest dla mnie. Wolę inspirować się jakimś zdjęciem i dodać trochę rzeczy od siebie, żeby stworzyć coś oryginalnego. Jednak jestem bardzo zadowolona z włosów na tym rysunku :)


Przybory: kredki Koh I Noor Polycolor i Polycolor Portrait, akwarele Astra (tło), blok Canson Imagine.
Format: A4
Czas: ok. 4-5 godzin (nie licząc przerw - najdłużej zajęły mi włosy, i sweter który poprawiając niewiadomo ile razy wygląda niezbyt dobrze na poniszczonej kartce).





No cóż, portret jak wyszedł tak wyszedł. Dopiero po skończeniu tego rysunku widzę, jakie błędy zrobiłam...

24 komentarze:

  1. ślicznie Jula! Tak trzymaj :) Heh nie widzę tu takich aż poważnych błędów sam projekt jest mega śliczny. Ta twarz!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest projekt, tylko rysunek :)

      Usuń
  2. ee tam, jak dla mnie dobrze jest i widać kto to ;) Włosy rzeczywiście mega <3
    Mam tak samo z rysowaniem ze zdjęć... Mnie czasem nawet nudzi odwzorowywanie wszystkiego, też wolę oddać coś od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Ja tam wolę rysować zwierzęta:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne, Jula naucz mnie tak!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczny! Ja od razu rozpoznałam, że jest to Zuzanna Borucka :)
    Jakoś tak nie mam szczęścia do portretów, więc baardzo rzadko je rysuje. Tobie za to wychodzą naprawdę piękne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie, włosy wyszły wprost cudownie. ^^ Cały portret świetnie wyszedł, nie ma się co czepiać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. DAJ MI TALENTU!!! Cudowne <3 A błędy to tylko to, że za ładnie narysowałaś te włosy!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam ten sam problem z rysowaniem portretów, ale po jakimś czasie coraz bardziej widać jakieś podobieństwa ;) Mi się bardzo podoba twój rysunek. Szczególnie nos jest świetny i oczywiście włosy :D Też rysowałam Zuzę jakiś czas temu xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :> ech, to jeden z niewielu portretów jakie narysowałam na którym da się rozpoznać kogo rysowałam :")

      Usuń
  9. Co ty mówisz!? Kobieto ja od razu gdy zobaczyłam pierwszego wip'a na FB wiedziałam, że to Zuzia <3! Świetnie ci wyszła, a sweterek jest naprawde realistyczny ^^ ...

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW!! ty ślicznie rysujesz portrety !

    OdpowiedzUsuń
  11. Naprawdę świetnie kolorujesz! Ja tak nie potrafię. :)
    Od razu poznałam, że to Zuza. :D
    mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Juleł jakie błędy zrobiłaś to brak takich wygląda prawie identycznie! ! Błędów brak a co za tym idzie cudowny wygląd Banshe czy jak tam się to pisze

    OdpowiedzUsuń
  13. Obrazek mi się podoba,choć nie lubię,a raczej nienawidzę Boruckiej -,- :D Ale włosy są śliczne *.* Widać,że długo nad nimi pracowałaś,a bluzka też bardzo mi się podoba :).

    OdpowiedzUsuń
  14. Mimo to, że mówisz, że to nie Banshee to ja na pierwszy rzut oka widziałam, że to Zuzia :D

    OdpowiedzUsuń
  15. uwielbiam taką kolorystykę :)

    OdpowiedzUsuń