01.01.2016

DIY #3 Słoiczki na drobiazgi!

Trochę zaniedbałam tą serię, pomyślałam, że trzeba to zmienić! Dzisiaj pokażę Wam, jak ozdobić słoiczek, który możecie wykorzystać jako lampion, świecznik, słoik na drobiazgi, kredki lub na prezent :) Jest naprawdę bardzo prosty w wykonaniu - nie powinien zająć dłużej niż 15 minut. 


Do wykonania będą potrzebne:
  • szklany słoik lub świecznik,
  • kolorowa wstążka lub tasiemka (kawałek - żeby starczyło na owinięcie słoika i kokardkę),
  • serduszka, gwiazdki lub inne kształty - mogą być drewniane (u mnie serduszko) lub możecie je zrobić sami z masy solnej lub zimnej porcelany (gwiazdeczka),
  • kilka piórek (najlepiej szarych),
  • "klej w pistolecie" - gorący klej - jeśli go nie macie, użyjcie innego dobrego kleju lub dobrej taśmy dwustronnej,
  • nożyczki.


Najpierw owijamy słoik wstążką i obcinamy tak, żeby zostało trochę więcej wstążki - będzie łatwiej ją przykleić.


Z pozostałego kawałka wstążki zawiązujemy kokardkę.


Jeśli wasza wstążka też się rozpruwa, zaginamy końcówki kokardki i sklejamy.


Wstążkę przyklejamy na początku i końcu. Żeby nie było widać kleju, w to miejsce naklejamy zrobioną wcześniej kokardkę.



Pod kokardką naklejamy gwiazdkę, serduszko lub inny kształt - lepiej nakładać klej na kształt niż słoik. Jeśli podczas klejenia gorącym klejem pokleiliśmy słoik lub wstążkę, po wyschnięciu możemy go zeskrobać.


Do środka możemy włożyć piórka, tak żeby przylegały do ścianek (zazwyczaj piórka są wygięte, więc nie musimy ich nawet przyklejać.


Gotowe!


Do ozdobionych słoiczków możemy włożyć drobiazgi, ołówki, kredki, washitapes, Promarkery.


Możemy zrobić w nich także lampiony - wystarczy że włożymy tam lampki.
 Jeśli wyjmiemy piórka możemy także włożyć świeczkę :)
Jak widać są naprawdę proste w wykonaniu, ale myślę, że wyglądają świetnie! 




Jak podobają się Wam słoiczki? 
P.S. W tym roku postaram się dodać więcej postów z tej serii! Co o tym sądzicie?

17 komentarzy:

  1. Śliczne! Napewno wykorzystam pomysł! :* <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne ^0^ cieszę się że będzie więcej postów z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. śliczne, ja mam coś podobnego na biurku :)

      Usuń
  3. Jakie to śliczniaste! Muszę koniecznie skorzystać

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne...byłaby bardzo fajnie gdyby było więcej postów z tej serii :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne, wszystkie twoje pomysły są super!!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne! :D P.S. Czy mogłabyś mi powiedzieć, czy pistolet z klejem na gorąco jest drogi? Moja BFF mówi mi, że są drogie ;(
    ~Natali-Style

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te takie bardziej profesjonalne, jak ktoś się zajmuje mechaniką czy coś to dosyć drogie, ale ja mam taki przeznaczony właśnie do dekoracji, taki mały. Kupiłam go kiedyś bodajże w Lidlu. Poszukaj w internecie, na pewno te mniejsze tez będą ;)

      Usuń
    2. Znalazłam w internecie - te małe kupisz nawet do 20zł ;)

      Usuń